Ciężarówka do przewozu kontenerów DAF XF 480 FAR









Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















Bezpieczeństwo i ochrona
- Blokada DAF Night Lock
- Systemy przeciwkradzieżowe
- Układ kontroli stabilności pojazdu (VSC)
Dostawa pojazdu
- Homologacja typu pojazdów kompletnych (WVTA)
- Lewarek
- Zestaw narzędzi
Kabina z zewnątrz
- Lusterko przednie
- Zamek drzwiowy
- Zawieszenie kabiny
- Światła dodatkowe na dachu kabiny
- Światła przednie
Komunikacja i zarządzanie inf. dotyczącymi jazdy
- Anteny
- Tempomat Predictive Cruise Control
- Uniwersalne złącze FMS
Koła i opony
- Koła
- Pierścienie ochronne kół
Nadwozia i przygotowania do nadwozi
- Przygotowanie do nadwozi demontowalnych
- Złącze aplikacyjne
Podwozie
- Certyfikat układu kierowniczego
- Chlapacz
- Przednia osłona podwozia
- Światła tylne
Serwis i konserwacja
- Serwis ITS
Układ hamulcowy
- Monitorowanie skuteczności hamulców
- Sterowanie hamulcem postojowym
Układ napędowy
- Tryb Eco
Wnętrze kabiny
- Dodatkowa nagrzewnica kabiny
- Filtr przeciwpyłkowy
- Fotel kierowcy
- Fotel pasażera
- Kierownica
- Mechanizm otwierania okien
- Pas bezpieczeństwa
- Pilot ECAS
- Podłokietnik fotela kierowcy
- Wersja górnej leżanki
- Wywietrznik dachowy ze sterowaniem
- Zabezpieczenie leżanek
- Zasłony
Zawieszenie i osie
- Monitorowanie obciążenia osi
- Podnośnik
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: Super Space
Skrzynia biegów
Pędnia: TraXon, 12 biegi, Automat
Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 315/70R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Produkcja osi: Goodyear K max s hl; Profil opon lewa: 10.6 mm; Profil opon prawa: 10.4 mm
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/70 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Produkcja osi: Goodyear Fuel max d; Profil opon lewa wewnętrzna: 8 mm; Profil opon lewa: 6.8 mm; Profil opon prawa zewnętrzna: 8.4 mm; Profil opon prawa: 9.4 mm
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/70 R22.5; Produkcja osi: Continental Conti eco plus hs3; Profil opon lewa: 7.1 mm; Profil opon prawa: 7.8 mm
Wnętrze
Położenie kierownicy: Lewa
Inne informacje
Styl jazdy: Normalny
Położenie EAS: Moduł EAS po prawej stronie
Opony osi przedniej 2. przyczepy: 2. przyczepa bez opon z przodu
Przygotowanie do dyszy ze sprężonym powietrzem: Przygotowanie do dyszy ze sprężonym powietrzem
Dodatkowe światła z przodu: Światła przeciwmgielne
Złącze przyczepy/naczepy: 1. przyczepa bez zaczepu
Opony osi przedniej przyczepy: 1. przyczepa bez opon
Wyłączanie silnika pracującego na biegu jałowym: Wył. silnika pracującego na biegu jałowym, 5 min
Rozmieszczenie podzespołów podwozia: Wolne miejsce po lewej+prawej str. za SCR/DPF
Ustawienie ogr. prędk.: Ustaw. ogran. pr. 85 km/h; wył. trybu Eco 90 km/h
Kolor. owiewki narożne: Kolor. owiewki narożne: bez Brilliant White
Oś tylna: Tył: 11,50 + 7,50 t, zawieszenie pneumat., SR1344
Skrzynka akumulatorów i uchwyt na koło zapasowe: Pion. skrz. akum. po l. str., bez kosza koła zap.
Lusterko główne: Wypukłość głównych lusterek
Opony osi re2 lub wleczonej: R2,315/70R22.5MI XLEZ2 156/150 L Steering ABA 3P
Maks. GCM zal. od sprzęgu/zaczepu: Maks. GCM zal. od sprzęgu/zaczepu 53 000 kg
Asystent wydajności kierowcy: Asystent wydajności kierowcy
Wskazanie CO2: Wskazanie CO2: Y
Profil pojazdu: Podwozie pod zabudowę
Zbiornik paliwa: Alum. zbiorniki paliwa 620+620 l, wys. 620 mm
Opona tylna przyczepy/naczepy: 1. przyczepa bez opon tylnej osi
Światła do jazdy dziennej: Światła do jazdy dziennej LED
Metoda mocowania nadwozia: Stand. ukł. otworów umożl. różne spos. moc. nadw.
Oprogramowanie zautomatyzowanej skrzyni biegów: Transport standardowy, wersja pełna
Typ zabudowy: System demontow. do zast. ogólnych (w tym BDF)
Zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna: Zewn. osłona przeciwsłon., półprzezr. zielona
Materiał zbiornika powietrza: Stalowe zbiorniki powietrza
Sterowanie podnośnikiem: Ręcznie sterowany podnośnik
Liczba osi przednich przyczepy: 1. przyczepa bez przedniej osi
Kolor wysokiego dachu: Kolorowy dach wysoki: bez koloru Brilliant White
Rozstaw osi / zwis tylny: Rozstaw osi 4,80 m / zwis tylny 2,70 m
Elementy wykończeniowe wnętrza kabiny: Wykończenie wnętrza kabiny, Piano Black
Układ kierowniczy: Jednoobwodowy układ kierowniczy
Kolor osłony dolnego stopnia, stopnie ze skrzydłem: Doln. stop. w kol. kab., stop. kab. i ow. Grey
Sprzęg i zaczep: Belka sprzęgu D137-Dc92-V40
Kolor wykończenia wnętrza kabiny: Kolor wykończenia wnętrza kabiny, Dark Sand
Alternator i akumulator: Alternator 80 A, akumulator 2× 230 Ah
Zastosowanie: Transport ogólny
Cykl załadunku: Załadunek/rozładunek - jedna operacja
Osie tylne naczepy/przyczepy: 1. przyczepa bez osi
Opona zapasowa: SP,315/70R22.5MI XLED 154/150 L Traction BCA
Typ trasy: Dystrybucja, 1–6 miejsc dostaw
osie tylne 2. naczepy/przyczepy: 2. przyczepa bez osi tylnych
Umiejscowienie i poj. zbiornika płynu AdBlue(R): Zbior. płynu AdBlue(R) 75 l, lew. str. podwozia
Kontrola trakcji: Kontrola trakcji 13,0 t
Złącze elektryczne przyczepy: Złącze elektryczne przyczepy 24 V/2x7 styków
Materac dolnej leżanki: Leżanka dolna z materacem z gąbki
Opony tylnych osi napędzanych: R1,315/70R22.5MI XLED 154/150 L Traction BCA
Liczba osi przednich 2. przyczepy: 2. przyczepa bez osi przednich
Liczba osi tylnych 2. naczepy/przyczepy: 2. przyczepa bez osi tylnych
Ogr. obciążenia osi: Ogr. obciąż. 11,5 t
Położenie rury wydechowej: Pozioma rura wydechowa, niski wydech
Opona tylna 2. przyczepy/naczepy: 2. przyczepa bez opon z tyłu
Liczba osi tylnych naczepy/przyczepy: 1. przyczepa bez tylnych osi
Masa całk. zestawu zależna od układu napędowego: Maks. DCM zest. zal. od ukł. nap. 50 000 kg, kl. 3
Pokrycie drzwi: Wykończenie drzwi: miękki tkany materiał
Kolor panelu reflektorów przednich i zderzaka: Panel reflekt. przedn. i zderzak: kolor kabiny
Osie przednie 2. przyczepy: 2. przyczepa bez osi przednich
Klasa zastosowań: Klasa zastosowań 0
Wymagania dotyczące układu OBD: Układ OBD, Euro VI Step D
Opony osi fr1 lub fr: F1,315/70R22.5MI XLEZ2 156/150 L Steering ABA 3P
Kolor podwozia: C4P500GRY Podwozie w kolorze szarym
Wskaźnik obciążenia opon drugiej tylnej osi: Tylna oś 2, 7500 kg, wskaźnik obciążenia opon 154
Leżanka dolna: Dolna leżanka bez szuflady
Obszar eksploatacji: – obszar eksploatacji: Europa Zachodnia
Opony dostawcy: Michelin
Segment biznesowy: Transport długodystansowy
Wyposażenie pomocnicze kabiny: Wlot pow., uchwyt i osłony lust. czarne
Zasilanie akcesoriów: Zasilanie akcesoriów: standardowe + 2 × 40 A
Osie przednie przyczepy: 1. przyczepa bez przednich osi
Typ i położenie wlotu powietrza: Wlot powietrza z przodu
Warunki eksploatacji: Standardowe przepisy dotyczące transportu
pneumatyczne złącze przyczepy: Pneumatyczne złącze przyczepy typu rozetowego
Tabliczka znamionowa: Stand. tabliczka znamionowa
Podziałka prędkościomierza: Podziałka prędkościomierza km/h
Rozmiar opon, koło zapasowe: Zapasowe: 315/70R22.5
Rozmiar opon drugiej osi tylnej napędz. lub wlecz.: Druga oś tylna napędz. lub wlecz.: 315/70R22.5
Kraj rejestracji: Rejestracja - Polska
Poziom hałasu na zewnątrz: Standardowy poziom hałasu
Przebieg między przeglądami: Zwiększony przebieg między przeglądami
Rama podwozia: Standardowe przygotowanie podwozia
System audio: Układ 6 głośników Luxury
Skrzynia biegów: 12-biegowa skrz. b. TraXon 12TX2210 DD; 16,69–1,00
Warunki drogowe: Normalny
Kolor owiewki dachowej: Bez opcji: kolor owiewki dachowej
Element ramy podwozia: Podłużnica 260/7,0 mm, wzmocnienie na całej dług.
Wsporniki świateł tylnych: Tymczasowe wsporniki świateł tylnych
Blokada mechanizmu różnicowego: Mechaniczna blokada mech. różnicowego
Oś przednia: Przód: 8,00 t, zawieszenie pneumatyczne, 161N
Gwarancja na pojazd: Gwar. std. – 1 r. pełn. – 2. rok nap. – 1 r. awar.
Biegi górskie: Płaski (0-3%)> Pagór. (3-6%) / Górzysty (7-11%)
Złącze 2. przyczepy/naczepy: 2. przyczepa bez zaczepu
Reflektory przednie: Reflektory przednie LED
Seria pojazdu: XF
Maksymalna temperatura otoczenia: Maks. temperatura otoczenia 38 stopni C
Położenie zbiornika paliwa: Zbiorniki paliwa, strona lewa i prawa
Układy zwalniaczy: Hamulec silnikowy MX
Automatyczne sterowanie skrzynią biegów: Zautomat. skrz. bieg. ze ster. ręcz. – pełna wer.
Kolorowe osłony boczne: Brak opcji: Kolor osłon bocznych
Przełożenie tylnej osi: Przełożenie tylnej osi 2,21