Ciężarówka do przewozu koni Scania R450 Horse/paarden truck Full air































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego















- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Low-noise
- Remote central locking
- Roof spoiler
- Spoilers
- Spotlights
- Vehicle heater
= More information =
Transmission: Opti Cruise, 16 gears
Front axle: Tyre size: 385/65; Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 45%; Tyre profile right: 45%
Rear axle: Tyre size: 315/70; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 75%; Tyre profile left outer: 75%; Tyre profile right outer: 75%; Tyre profile right outer: 75%
Make of bodywork: Scania
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Please contact Maarten Busser or Niels Busser for more information
- Въздушно окачване
- Дистанционно централно заключване
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Ниско ниво на шум
- Прожектори
- Спойлер на покрива
- Съединение
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Hliníková palivová nádrž
- Nízká hlučnost
- Připojení
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Fernlicht
- Geräuscharm
- Luftfederung
- Standheizung
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Getriebe: Opti Cruise, 16 Gänge
Vorderachse: Refenmaß: 385/65; Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 45%; Reifen Profil rechts: 45%
Hinterachse: Refenmaß: 315/70; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 75%; Reifen Profil links außen: 75%; Reifen Profil rechts innerhalb: 75%; Reifen Profil rechts außen: 75%
Marke des Aufbaus: Scania
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an Maarten Busser oder Niels Busser, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Fjernlåsning
- Kobling
- Luftaffjedring
- Minimal støj
- Projektører
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Transmission: Opti Cruise, 16 gear
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 45%; Dækprofil højre: 45%
Bagaksel: Dækstørrelse: 315/70; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 75%; Dækprofil venstre udvendige: 75%; Dækprofil højre udvendige: 75%; Dækprofil højre udvendige: 75%
Karosserifabrikat: Scania
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Kontakt Maarten Busser eller Niels Busser for yderligere oplysninger
- Αεροτομή οροφής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κοτσαδόρος
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Χαμηλού θορύβου
- Bajo Ruido
- Bloqueo centralizado a distancia
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- horquilla
- Luces brillantes
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Transmisión: Opti Cruise, 16 marchas
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 45%; Dibujo del neumático derecha: 45%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315/70; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 75%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 75%; Dibujo del neumático derecha exterior: 75%; Dibujo del neumático derecha exterior: 75%
Marca carrocería: Scania
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Póngase en contacto con Maarten Busser o Niels Busser para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Etäkeskuslukitus
- Hiljainen
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Kohdevalot
- Liitäntä
- Lämmitin
- Attraper taupe
- Chauffage
- Faible bruit
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
- Verrouillage centralisé à distance
= Plus d'informations =
Transmission: Opti Cruise, 16 vitesses
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 45%; Sculptures des pneus droite: 45%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315/70; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 75%; Sculptures des pneus gauche externe: 75%; Sculptures des pneus droit externe: 75%; Sculptures des pneus droit externe: 75%
Marque de construction: Scania
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Veuillez contacter Maarten Busser ou Niels Busser pour plus d'informations
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Niska razina buke
- Reflektori
- Spojnica
- Zračni ovjes
- Alacsony zajszint
- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Spotlámpák
- Tetőlégterelő
- Távirányításos központi zár
= További információk =
Sebességváltó: Opti Cruise, 16 fogaskerekek
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385/65; Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 45%; Gumiabroncs profilja jobbra: 45%
Hátsó tengely: Gumiabroncs mérete: 315/70; Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 75%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 75%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 75%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 75%
Karosszéria gyártmánya: Scania
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Maarten Busser vagy Niels Busser-vel
- Alarm dźwiękowy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Reflektory
- Spoiler dachowy
- Sprzęg
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Pędnia: Opti Cruise, 16 biegi
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 45%; Profil opon prawa: 45%
Oś tylna: Rozmiar opon: 315/70; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 75%; Profil opon lewa zewnętrzna: 75%; Profil opon prawa zewnętrzna: 75%; Profil opon prawa zewnętrzna: 75%
Marka konstrukcji: Scania
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Maarten Busser lub Niels Busser
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Fari di profondità
- Raccordo
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Dakspoiler
- Geluidsarm
- Luchtvering
- Standkachel
- Vangmuil
- Verstralers
= Bijzonderheden =
Volledig lucht geveerd
Alcoa met Michelin
= Meer informatie =
Transmissie: Opti Cruise, 16 versnellingen
Vooras: Bandenmaat: 385/65; Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 45%; Bandenprofiel rechts: 45%
Achteras: Bandenmaat: 315/70; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 75%; Bandenprofiel linksbuiten: 75%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 75%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 75%
Merk opbouw: Scania
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Neem voor meer informatie contact op met Maarten Busser of Niels Busser
axel_mark: Michelin
- Fjernstyrt sentrallås
- Kobling
- Lite støy
- Luftfjæring
- Spotlights
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Acoplamento
- Aquecedor
- Baixo ruído
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Holofotes
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Transmissão: Opti Cruise, 16 velocidades
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65; Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 45%; Perfil do pneu direita: 45%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315/70; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 75%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 75%; Perfil do pneu exterior direito: 75%; Perfil do pneu exterior direito: 75%
Marca da carroçaria: Scania
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Contacte Maarten Busser ou Niels Busser para obter mais informações
- Cuplă
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Zgomot redus
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Малошумный
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Спойлер на крыше
- Сцепление
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Трансмиссия: Opti Cruise, 16 передачи
Передний мост: Размер шин: 385/65; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 45%; Профиль шин справа: 45%
Задний мост: Размер шин: 315/70; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 75%; Профиль шин левое внешнее: 75%; Профиль шин правое внешнее: 75%; Профиль шин правое внешнее: 75%
Марка кузова: Scania
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Свяжитесь с Maarten Busser или Niels Busser для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Kúrenie
- Nízka hlučnosť
- Reflektory
- Spojka
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Koppling
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Spotlights
- Takspoiler
- Tystgående
- Värmare
= Ytterligare information =
Transmission: Opti Cruise, 16 växlar
Framaxel: Däckets storlek: 385/65; Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 45%; Däckprofil rätt: 45%
Bakaxel: Däckets storlek: 315/70; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 75%; Däckprofil lämnades utanför: 75%; Däckprofil innanför höger: 75%; Däckprofil utanför höger: 75%
Fabrikat av karosseri: Scania
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Kontakta Maarten Busser eller Niels Busser för mer information
- Araç ısıtıcısı
- Düşük gürültülü
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Kaplin
- Spot lambaları
- Tavan spoyleri
- Uzaktan merkezi kilitleme