Ciężarówka chłodnia Scania R450 HL 6x2 + THERMO KING TS-300 - RETARDER - WHEELBASE: 510 CM









Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















- Cabin
- Coupling
- Front window
- Heater
- Remote central locking
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Spoilers
- Spotlight front
- Spotlight rear
- Stability control
- Vehicle heater
= Remarks =
Cool unit brand: Thermo King
= More information =
Max. front axle load: 8000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg
Cooling engine: diesel and electric (10785 operating hours diesel)
Cool unit make: Thermo King
Please contact Bastien Begemann or Corné Visser for more information
- Кабина
- Контрол на стабилността
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Отопление
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Съединение
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Kabina
- Připojení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Řízení stability
= Další informace =
Maximální zatížení nápravy pro: 8000 kg
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 11500 kg
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 7500 kg
Chlazení motoru: dieselové a elektrické (10785 provozní hodiny diesel)
- Arbeitsscheinwerfer hinten
- Arbeitsscheinwerfer vorne
- Dachspoiler
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Frontscheibe
- Kabine
- Schlafkabine
- Stabilitätskontrolle
- Standheizung
- Verwärmungsautomatik
- Zugmaul
= Anmerkungen =
Kühlgerät Marke: Thermo King
= Weitere Informationen =
Maximale Vorderachslast: 8000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (10785 Betriebsstunden Diesel)
Wenden Sie sich an Bastien Begemann oder Corné Visser, um weitere Informationen zu erhalten.
- Fjernlåsning
- Førerhus
- Kobling
- Sleeper Cab
- Stabilitetskontrol
- Tagspoiler
- Varme
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Maks. frontakselbelastning: 8000 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (10785 driftstimer diesel)
Kontakt Bastien Begemann eller Corné Visser for yderligere oplysninger
- Θέρμανση
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κοτσαδόρος
- Σύστημα ελέγχου ευστάθειας
- Bloqueo centralizado a distancia
- Cabina
- Cabina de dormir
- Calefacción
- Calefacción auxiliar
- Control de estabilidad
- Estufa
- horquilla
- Spoiler para el techo
= Comentarios =
Marca de unidad de frío: Thermo King
= Más información =
Carga máxima del eje delantero: 8000 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (10785 horas de funcionamiento diésel)
Póngase en contacto con Bastien Begemann o Corné Visser para obtener más información.
- Ajonvakautusjärjestelmä
- Etäkeskuslukitus
- Kattospoileri
- Liitäntä
- Lämmitin
- Lämmitys
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaamo
- Attraper taupe
- Cabine
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Chauffage
- Contrôle de stabilité
- Pare-brise avant
- Phare de travail arriere
- Phare de travail avant
- Spoiler de toit
- Spoilers
- Verrouillage centralisé à distance
= Remarques =
Marque d'unité froide: Thermo King
= Plus d'informations =
Charge max. sur essieu avant: 8000 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg
Moteur frigorifique: diesel et électrique (10785 heures de fonctionnement diesel)
Veuillez contacter Bastien Begemann ou Corné Visser pour plus d'informations
- Grijanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Kabina
- Kontrola stabilnosti
- Krovni spojler
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Csatlakoztatás
- Fülke
- Fűtés
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Sleeper Cab
- Stabilitásvezérlés
- Tetőlégterelő
- Távirányításos központi zár
= További információk =
Max. tengelyterhelés: 8000 kg
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg
Hűtőmotor: dízel és elektromos (10785 üzemóra dízel)
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Bastien Begemann vagy Corné Visser-vel
- Kabina
- Kabina sypialna
- Kontrola stabilności
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Ogrzewanie
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Spoiler dachowy
- Sprzęg
= Więcej informacji =
Maks. nośność osi przedniej: 8000 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (10785 godziny pracy olej napędowy)
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Bastien Begemann lub Corné Visser
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Cabina
- Controllo stabilità
- Raccordo
- Riscaldamento
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sleeper Cab
- Spoiler per il tetto
= Ulteriori informazioni =
Carico massimo per asse per: 8000 kg
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 11500 kg
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 7500 kg
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico (10785 ore di funzionamento diesel)
- Cabine
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Dakspoiler
- Radio/cd/audio systeem
- Slaapcabine
- Spoilers
- Stabiliteitscontrole
- Standkachel
- Vangmuil
- Verlichting achter
- Verlichting voor
- Verwarming
- Voorruit
= Bijzonderheden =
For sale:
Scania R 450 Highline 6x2 + Thermo King TS-300
06-2014
EURO 6
1.036.000 km
Aut. gearbox
Retarder
Aut. airconditioning
Cab heater
Radio/CD player
Refrigerator
2 beds
Full spoiler
Wheelbase: 510 cm
+ Thermo King TS-300 - 10785 h.
Inside dimensions box: 8.11 x 2.50 x 2.69 m
Hanger coupling
direct available at BaCo Trucks & Trading BV.
Merk koel unit: Thermo King
= Meer informatie =
Max. aslast voor: 8000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg
Koelmotor: diesel en elektrisch (10785 draaiuren diesel)
Merk koeleenheid: Thermo King
Neem voor meer informatie contact op met Bastien Begemann of Corné Visser
- Førerhus
- Førerhus med soveplass
- Kobling
- Oppvarming
- Stabilitetskontroll
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Acoplamento
- Aquecedor
- Aquecimento
- Cabina
- Cabina c/cama
- Controlo da estabilidade
- Fecho centralizado remoto
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
= Mais informações =
Carga máx. do eixo dianteiro: 8000 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (10785 horas de funcionamento diesel)
Contacte Bastien Begemann ou Corné Visser para obter mais informações
- Cabină
- Cabină de dormit
- Controlul stabilității
- Cuplă
- Spoiler pavilion
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzire
- Încălzitor vehicul
- Кабина
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогрев
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Система курсовой устойчивости
- Спойлер на крыше
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Макс. нагрузка на переднюю ось: 8000 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (10785 часы работы дизельное топливо)
Свяжитесь с Bastien Begemann или Corné Visser для получения дополнительной информации
- Diaľkové centrálne zamykanie
- Kabína
- Kabína na spanie
- Kontrola stability
- Kúrenie
- Spojka
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vykurovanie
= Ďalšie informácie =
Maximálne zaťaženie nápravy pre: 8000 kg
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg
Chladiaci motor: dieselové a elektrické (10785 prevádzkové hodiny diesel)
- Centralt fjärrlås
- Kabin
- Koppling
- Kupévärmare
- Sovhytt
- Stabilitetskontroll
- Takspoiler
- Uppvärmning
- Värmare
= Ytterligare information =
Max. axellast för: 8000 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg
Motor för kylning: diesel och el (10785 körtimmar diesel)
Kontakta Bastien Begemann eller Corné Visser för mer information
- Isıtma
- Isıtıcı
- Kabin
- Kaplin
- Sleeper cab
- Stabilite kontrolü
- Tavan spoyleri
- Uzaktan merkezi kilitleme