Ciężarówka chłodnia MAN TGX 26.440





















Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego













Orginalny przebieg 1 539000
Auto sprowadzone z Niemiec. Jestem drugim właścicielem od 2015r. Auto serwisowane na serwisie MAN, na oleje i filtry co 50tyś.
Wymieniono sprzęgło -komplet, wtryski, pompa,paski,rolki,pompa wody,chłodnica oleju , chłodnica wody, klocki 40%,opony,40%do jazdy,
Skrzynia biegów manualna -pół automat, silnik nie bierze oleju w bardzo dobrym stanie. Nowe akumulatory . Auto woziło lekkie ładunki 6-8ton. Nie wymaga wkładu finansowego można podjechać na dowolną stację diagnostyki.
Agregat Thermo King TS500 o niskim przebiegu 9000mtg. Zakres temperatur -20+20. Serwisowany na serwisie Thermo King. Co roku robiony przegląd. Wymieniono wiele części paski, rolki, świece,cewka,pompa paliwa. Agregat pracował na temperaturze +6, praktycznie od jesieni do wiosny sporadycznie włączany. Auto sprzedaję z powodu wymogu spedycji zmiany klasy na Euro 6.
Samochód godny polecenia do dalszej eksploatacji.
I will sell a MAN TGX 26.440 Euro 5 solo - refrigerated 22ep from 2008.
Original mileage 1 539 000
Car imported from Germany. I am the second owner since 2015. Car serviced at MAN service, for oils and filters every 50 thousand.
Replaced clutch - complete, injectors, pump, belts, rollers, water pump, oil cooler, water cooler, pads 40%, tires, 40% for driving,
Manual gearbox - semi-automatic, the engine does not take oil in very good condition. New batteries. The car carried light loads 6-8 tons. It does not require a financial contribution, you can drive to any diagnostic station.
Thermo King TS500 unit with low mileage 9000mtg. Temperature range -20+20. Serviced at Thermo King service. Inspection done every year. Many parts were replaced, belts, rollers, spark plugs, coil, fuel pump. The generator worked at a temperature of +6, practically from autumn to spring it was switched on sporadically. I am selling the car due to the forwarding requirement to change the class to Euro 6.
The car is worth recommending for further use.