Ciężarówka chłodnia DAF LF 55 210 Frigo LBW , neue Kupplung Konvekta reefer, 70 % tyres

PDF
Ciężarówka chłodnia DAF LF 55 210 Frigo LBW , neue Kupplung Konvekta reefer, 70 % tyres - Autoline
Ciężarówka chłodnia DAF LF 55 210 Frigo LBW , neue Kupplung Konvekta reefer, 70 % tyres | Obrazek 1 - Autoline
Ciężarówka chłodnia DAF LF 55 210 Frigo LBW , neue Kupplung Konvekta reefer, 70 % tyres | Obrazek 2 - Autoline
Ciężarówka chłodnia DAF LF 55 210 Frigo LBW , neue Kupplung Konvekta reefer, 70 % tyres | Obrazek 3 - Autoline
Ciężarówka chłodnia DAF LF 55 210 Frigo LBW , neue Kupplung Konvekta reefer, 70 % tyres | Obrazek 4 - Autoline
Ciężarówka chłodnia DAF LF 55 210 Frigo LBW , neue Kupplung Konvekta reefer, 70 % tyres | Obrazek 5 - Autoline
Ciężarówka chłodnia DAF LF 55 210 Frigo LBW , neue Kupplung Konvekta reefer, 70 % tyres | Obrazek 6 - Autoline
Ciężarówka chłodnia DAF LF 55 210 Frigo LBW , neue Kupplung Konvekta reefer, 70 % tyres | Obrazek 7 - Autoline
Ciężarówka chłodnia DAF LF 55 210 Frigo LBW , neue Kupplung Konvekta reefer, 70 % tyres | Obrazek 8 - Autoline
Ciężarówka chłodnia DAF LF 55 210 Frigo LBW , neue Kupplung Konvekta reefer, 70 % tyres | Obrazek 9 - Autoline
Ciężarówka chłodnia DAF LF 55 210 Frigo LBW , neue Kupplung Konvekta reefer, 70 % tyres | Obrazek 10 - Autoline
Ciężarówka chłodnia DAF LF 55 210 Frigo LBW , neue Kupplung Konvekta reefer, 70 % tyres | Obrazek 11 - Autoline
Ciężarówka chłodnia DAF LF 55 210 Frigo LBW , neue Kupplung Konvekta reefer, 70 % tyres | Obrazek 12 - Autoline
Ciężarówka chłodnia DAF LF 55 210 Frigo LBW , neue Kupplung Konvekta reefer, 70 % tyres | Obrazek 13 - Autoline
Ciężarówka chłodnia DAF LF 55 210 Frigo LBW , neue Kupplung Konvekta reefer, 70 % tyres | Obrazek 14 - Autoline
Ciężarówka chłodnia DAF LF 55 210 Frigo LBW , neue Kupplung Konvekta reefer, 70 % tyres | Obrazek 15 - Autoline
Ciężarówka chłodnia DAF LF 55 210 Frigo LBW , neue Kupplung Konvekta reefer, 70 % tyres | Obrazek 16 - Autoline
Ciężarówka chłodnia DAF LF 55 210 Frigo LBW , neue Kupplung Konvekta reefer, 70 % tyres | Obrazek 17 - Autoline
Ciężarówka chłodnia DAF LF 55 210 Frigo LBW , neue Kupplung Konvekta reefer, 70 % tyres | Obrazek 18 - Autoline
Ciężarówka chłodnia DAF LF 55 210 Frigo LBW , neue Kupplung Konvekta reefer, 70 % tyres | Obrazek 19 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/19
PDF
14 950 €
Cena netto
≈ 63 950 zł
Kontakt z dealerem
Marka: DAF
Rocznik: 2015-08
Pierwsza rejestracja: 2015-08-25
Przebieg: 639 000 km
Ładowność: 5 790 kg
Własna masa: 6 200 kg
Całkowita masa: 11 990 kg
Lokalizacja: Holandia SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: 20839
Data zamieszczenia: wczoraj
Opis
Wymiary: długość - 7,75 m, szerokość - 2,36 m
Zabudowa
Wymiary nadwozia: 5,5 m × 2,15 m × 2,1 m
Tylne drzwi
Boczne drzwi
Silnik
Moc: 209 KM (154 kW)
Paliwo: diesel
Pojemność: 4 500 cm³
Liczba cylindrów: 4
Euro: Euro 6
Skrzynia biegów
Typ: automat
Osie
Liczba osi: 2
Napęd: 4x2
Zawieszenie: resorowe/pneumatyczne
Rozstaw osi: 4 300 mm
Koła bliźniacze
Pierwsza oś: 245 70 R 17.5
Druga oś: 245 70 R 17.5
Hamulce
ABS
EBS
Kabina i komfort
Cruise control (tempomat)
Spojlery
Osłona przeciwsłoneczna
Opcje dodatkowe
Klimatyzacja
Elektr. podnoszenie szyb
Funkcje bezpieczeństwa
Centralny zamek
System wspomagania parkowania
Kamera biedu wstecznego
Oświetlenie i reflektory
Światła przeciwmgielne
Dodatkowa komplektacja
ASR
Winda hydrauliczna
Zbiornik AdBlue
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: biały

Dodatkowy opis — Ciężarówka chłodnia DAF LF 55 210 Frigo LBW , neue Kupplung Konvekta reefer, 70 % tyres

Polski
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Laneguard
- Mono temp/ single temp
- PTO
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Spotlights

= Remarks =

Dutch trucks
New Clutch plate
Very nice condition
Temperature registration
Sleepcabine
FRA , not FRC

= Dealer information =

Homepage: pokaż kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

General information
Cab: day
Registration number: 38-BGH-3

Axle configuration
Tyre size: 245 70 R 17.5
Front axle: Max. axle load: 4480 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle: Max. axle load: 8480 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%

Functional
Tail lift: AR, tail lift, 1500 kg
Cooling engine: engine driven

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Other information
Cargo space outer length: 550 cm
Cargo space outer width: 215 cm
Cargo space outer height: 210 cm

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- PTO
- Алуминиев горивен резервоар
- Въздушно окачване
- Прожектори
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Bodové reflektory
- Hliníková palivová nádrž
- PTO
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Fernlicht
- Laneguard
- Luftfederung
- Mono temp/ single temp
- Schlafkabine
- Zapfwelle (PTO)

= Anmerkungen =

FRA , kein FRC
Neue Kupplung

= Firmeninformationen =

Homepage: pokaż kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Kennzeichen: 38-BGH-3

Achskonfiguration
Refenmaß: 245 70 R 17.5
Vorderachse: Max. Achslast: 4480 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse: Max. Achslast: 8480 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%

Funktionell
Ladebordwand: AR, Heckklappe, 1500 kg
Kühlmotor: motorbetrieben

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Kraftudtag
- Luftaffjedring
- Projektører
- Sleeper Cab
- Tagspoiler

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: 38-BGH-3

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 245 70 R 17.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4480 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 8480 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%

Funktionelle
Læssebagsmæk: AR, læssebagsmæk, 1500 kg
Afkøling af motor: motordrevet

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Laneguard
- Mono temp/ single temp
- PTO
- Αερανάρτηση
- Αεροτομή οροφής
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
= Más opciones y accesorios =

- Cabina de dormir
- Laneguard
- Luces brillantes
- Mono temp/ single temp
- PTO
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Información general
Cabina: día
Matrícula: 38-BGH-3

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 245 70 R 17.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4480 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 8480 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%

Funcional
Trampilla elevadora: AR, válvula de cierre trasera, 1500 kg
Motor de refrigeración: accionado por motor

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Kohdevalot
- Makuutilallinen ohjaamo
- Voimanotto
= Plus d'options et d'accessoires =

- Cabine de couchage
- Laneguard
- Lumières vives
- Mono temp/ single temp
- PTO
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: 38-BGH-3

Configuration essieu
Dimension des pneus: 245 70 R 17.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4480 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 8480 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%

Pratique
Trappe de chargement: AR, soupape arrière, 1500 kg
Moteur frigorifique: commande à moteur

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Aluminijski spremnik goriva
- Krovni spojler
- Priključno vratilo
- Reflektori
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Alumínium üzemanyagtartály
- Kihajtás
- Légrugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Tetőlégterelő
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Laneguard
- Mono temp/ single temp
- Reflektory
- Spoiler dachowy
- Wał odbioru mocy
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: 38-BGH-3

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 245 70 R 17.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4480 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 8480 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%

Funkcjonalność
Klapa załadunkowa: AR, klapa tylna, 1500 kg
Chłodzenie silnika: napęd silnika

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Fari di profondità
- Laneguard
- Mono temp/ single temp
- Presa di forsa
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Dakspoiler
- Laneguard
- Luchtvering
- Mono temp/ single temp
- PTO
- Slaapcabine
- Verstralers

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: pokaż kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag
Kenteken: 38-BGH-3

Asconfiguratie
Bandenmaat: 245 70 R 17.5
Vooras: Max. aslast: 4480 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras: Max. aslast: 8480 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%

Functioneel
Laadklep: AR, achtersluitklep, 1500 kg
Koelmotor: motor aangedreven

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Overige informatie
Buiten lengte laadruimte: 550 cm
Buiten breedte laadruimte: 215 cm
Buiten hoogte laadruimte: 210 cm

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Kraftuttak
- Luftfjæring
- Spotlights
- Takspoiler
= Opções e acessórios adicionais =

- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Holofotes
- Laneguard
- Mono temp/ single temp
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
- Tomada da força

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia
Número de registo: 38-BGH-3

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 245 70 R 17.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4480 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 8480 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%

Funcional
Monta-cargas: AR, monta-cargas, 1500 kg
Motor de refrigeração: acionado pelo motor

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Cabină de dormit
- Decuplare motor
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Laneguard
- PTO
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Пневматическая подвеска
- Спойлер на крыше
- Точечные лампы

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 38-BGH-3

Конфигурация осей
Размер шин: 245 70 R 17.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4480 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 8480 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%

Функциональность
Заднее подъемное устройство: AR, заднее подъемное устройство, 1500 kg
Охлаждение двигателя: с приводом от двигателя

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- PTO
- Reflektory
- Strešný spojler
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Luftfjädring
- PTO
- Sovhytt
- Spotlights
- Takspoiler

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag
Registreringsnummer: 38-BGH-3

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 245 70 R 17.5
Framaxel: Max. axellast: 4480 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel: Max. axellast: 8480 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%

Funktionell
Baklucka: AR, baklucka, 1500 kg
Motor för kylning: motordrivet

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Alüminyum yakıt deposu
- Havalı süspansiyon
- PTO
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Tavan spoyleri
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
14 950 € ≈ 63 950 zł
2015
652 853 km
Moc 209 KM (154 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 5 790 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
16 500 € ≈ 70 580 zł
2015
835 452 km
Moc 462 KM (340 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 7 405 kg
Holandia, 's-Hertogenbosch
Kontakt z dealerem
13 900 € ≈ 59 450 zł
2015
385 686 km
Moc 245 KM (180 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 7 950 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Schiedam
Kontakt z dealerem
13 950 € ≈ 59 670 zł
2014
568 489 km
Moc 219 KM (161 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 5 170 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
17 900 € ≈ 76 560 zł
2015
531 187 km
Moc 286 KM (210 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 7 090 kg Napęd 4x2
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
15 250 € ≈ 65 230 zł
2014
895 233 km
Moc 286 KM (210 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 7 740 kg
Holandia, 's-Hertogenbosch
Kontakt z dealerem
13 900 € ≈ 59 450 zł
2014
669 000 km
Moc 286 KM (210 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 6 155 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Schiedam
Kontakt z dealerem
17 950 € ≈ 76 780 zł
2014
697 612 km
Moc 209 KM (154 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 4 565 kg Napęd 4x2
Holandia, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
16 900 € ≈ 72 290 zł
2016
686 832 km
Moc 250 KM (184 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Napęd 4x2
Holandia, Veghel
BAS World
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
17 950 € ≈ 76 780 zł
2014
559 314 km
Moc 296 KM (218 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 8 910 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
16 900 € ≈ 72 290 zł
2016
659 000 km
Moc 286 KM (210 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 7 215 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Schiedam
Kontakt z dealerem
18 450 € ≈ 78 920 zł
2015
508 008 km
Moc 219 KM (161 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 5 755 kg Napęd 4x2
Holandia, Bennekom
Kontakt z dealerem
16 800 € ≈ 71 860 zł
2017
738 425 km
Moc 260 KM (191 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Napęd 4x2
Holandia, Veghel
BAS World
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
34 950 € ≈ 149 500 zł
2015
408 888 km
Moc 219 KM (161 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 4 908 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Hoofddorp
Kontakt z dealerem
24 900 € ≈ 106 500 zł
2015
774 000 km
Moc 462 KM (340 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 13 065 kg Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Schiedam
Kontakt z dealerem
12 750 € ≈ 54 540 zł
2013
1 098 508 km
Moc 286 KM (210 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 8 140 kg
Holandia, 's-Hertogenbosch
Kontakt z dealerem
13 450 € ≈ 57 530 zł
2013
653 168 km
Moc 222 KM (163 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 4 074 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Hoofddorp
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2015
608 353 km
Moc 220 KM (162 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 8 653 kg
Holandia, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
15 950 € ≈ 68 220 zł
2016
1 369 073 km
Moc 440 KM (323 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 7 817 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Zaandam
Kontakt z dealerem
19 900 € ≈ 85 120 zł
2016
750 113 km
Moc 476 KM (350 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 10 402 kg Napęd 6x2
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem