Ciężarówka chłodnia DAF LF 55 210 Frigo LBW , neue Kupplung Konvekta reefer, 70 % tyres







































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego

























- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Laneguard
- Mono temp/ single temp
- PTO
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Spotlights
= Remarks =
Dutch trucks
New Clutch plate
Very nice condition
Temperature registration
Sleepcabine
FRA , not FRC
= Dealer information =
Homepage: pokaż kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
General information
Cab: day
Registration number: 38-BGH-3
Axle configuration
Tyre size: 245 70 R 17.5
Front axle: Max. axle load: 4480 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle: Max. axle load: 8480 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%
Functional
Tail lift: AR, tail lift, 1500 kg
Cooling engine: engine driven
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Other information
Cargo space outer length: 550 cm
Cargo space outer width: 215 cm
Cargo space outer height: 210 cm
Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Въздушно окачване
- Прожектори
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Hliníková palivová nádrž
- PTO
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Fernlicht
- Laneguard
- Luftfederung
- Mono temp/ single temp
- Schlafkabine
- Zapfwelle (PTO)
= Anmerkungen =
FRA , kein FRC
Neue Kupplung
= Firmeninformationen =
Homepage: pokaż kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Kennzeichen: 38-BGH-3
Achskonfiguration
Refenmaß: 245 70 R 17.5
Vorderachse: Max. Achslast: 4480 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse: Max. Achslast: 8480 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%
Funktionell
Ladebordwand: AR, Heckklappe, 1500 kg
Kühlmotor: motorbetrieben
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Kraftudtag
- Luftaffjedring
- Projektører
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: 38-BGH-3
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 245 70 R 17.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4480 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 8480 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%
Funktionelle
Læssebagsmæk: AR, læssebagsmæk, 1500 kg
Afkøling af motor: motordrevet
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Mono temp/ single temp
- PTO
- Αερανάρτηση
- Αεροτομή οροφής
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Cabina de dormir
- Laneguard
- Luces brillantes
- Mono temp/ single temp
- PTO
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Información general
Cabina: día
Matrícula: 38-BGH-3
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 245 70 R 17.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4480 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 8480 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%
Funcional
Trampilla elevadora: AR, válvula de cierre trasera, 1500 kg
Motor de refrigeración: accionado por motor
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Kohdevalot
- Makuutilallinen ohjaamo
- Voimanotto
- Cabine de couchage
- Laneguard
- Lumières vives
- Mono temp/ single temp
- PTO
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: 38-BGH-3
Configuration essieu
Dimension des pneus: 245 70 R 17.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4480 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 8480 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%
Pratique
Trappe de chargement: AR, soupape arrière, 1500 kg
Moteur frigorifique: commande à moteur
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Krovni spojler
- Priključno vratilo
- Reflektori
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Kihajtás
- Légrugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Tetőlégterelő
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Laneguard
- Mono temp/ single temp
- Reflektory
- Spoiler dachowy
- Wał odbioru mocy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: 38-BGH-3
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 245 70 R 17.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4480 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 8480 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%
Funkcjonalność
Klapa załadunkowa: AR, klapa tylna, 1500 kg
Chłodzenie silnika: napęd silnika
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Laneguard
- Mono temp/ single temp
- Presa di forsa
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Aluminium brandstoftank
- Dakspoiler
- Laneguard
- Luchtvering
- Mono temp/ single temp
- PTO
- Slaapcabine
- Verstralers
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: pokaż kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Kenteken: 38-BGH-3
Asconfiguratie
Bandenmaat: 245 70 R 17.5
Vooras: Max. aslast: 4480 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras: Max. aslast: 8480 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%
Functioneel
Laadklep: AR, achtersluitklep, 1500 kg
Koelmotor: motor aangedreven
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Overige informatie
Buiten lengte laadruimte: 550 cm
Buiten breedte laadruimte: 215 cm
Buiten hoogte laadruimte: 210 cm
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Førerhus med soveplass
- Kraftuttak
- Luftfjæring
- Spotlights
- Takspoiler
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Holofotes
- Laneguard
- Mono temp/ single temp
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
- Tomada da força
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Número de registo: 38-BGH-3
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 245 70 R 17.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4480 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 8480 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%
Funcional
Monta-cargas: AR, monta-cargas, 1500 kg
Motor de refrigeração: acionado pelo motor
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Decuplare motor
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Laneguard
- PTO
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Пневматическая подвеска
- Спойлер на крыше
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 38-BGH-3
Конфигурация осей
Размер шин: 245 70 R 17.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4480 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 8480 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%
Функциональность
Заднее подъемное устройство: AR, заднее подъемное устройство, 1500 kg
Охлаждение двигателя: с приводом от двигателя
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Kabína na spanie
- PTO
- Reflektory
- Strešný spojler
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Luftfjädring
- PTO
- Sovhytt
- Spotlights
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: dag
Registreringsnummer: 38-BGH-3
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 245 70 R 17.5
Framaxel: Max. axellast: 4480 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel: Max. axellast: 8480 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%
Funktionell
Baklucka: AR, baklucka, 1500 kg
Motor för kylning: motordrivet
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Havalı süspansiyon
- PTO
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Tavan spoyleri