Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane

PDF
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 1 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 2 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 3 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 4 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 5 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 6 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 7 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 8 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 9 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 10 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 11 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 12 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 13 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 14 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 15 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 16 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 17 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 18 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 19 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 20 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 21 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 22 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 23 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 24 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 25 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 26 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 27 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 28 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 29 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 30 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 31 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 32 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 33 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 34 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 35 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 36 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 37 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 38 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 39 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane | Obrazek 40 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/40
PDF
23 750 €
Cena netto
≈ 101 100 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Scania
Rocznik: 1995-01
Pierwsza rejestracja: 1995-01-01
Przebieg: 992 590 km
Ładowność: 13 949 kg
Własna masa: 12 051 kg
Całkowita masa: 26 000 kg
Lokalizacja: Holandia Vriezenveen6584 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: BB-248-K
Data zamieszczenia: 1 lip 2025
Opis
Wymiary: długość - 9,1 m, szerokość - 2,55 m
Silnik
Moc: 420 KM (309 kW)
Paliwo: diesel
Pojemność: 14 190 cm³
Liczba cylindrów: 8
Euro: Euro 1
Skrzynia biegów
Typ: manualna
Ilość biegów: 12
Osie
Liczba osi: 3
Napęd: 6x2
Rozstaw osi: 6 330 mm
Koła bliźniacze
Pierwsza oś: 315/80/22.5, hamulce - drum
Druga oś: 315/80/22.5, hamulce - drum
Trzecia oś: 315/80/22.5, hamulce - drum
Hamulce
ABS
Kabina
Miejsce sypialne
Opcje dodatkowe
Klimatyzacja
Funkcje bezpieczeństwa
Ogranicznik szybkości
Dodatkowe wyposażenie
Hak
Stan
Stan: używane

Dodatkowy opis — Ciężarówka burtowa Scania R143-420 V8 EFFER 8200 Kraan - Effer 8200 Crane

Polski
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Drumbrakes
- Roof hatch
- Sleeper cab

= Remarks =

Beautiful Scania open box with Effer crane is working.
box length is 5.80mtr
Effer crane is 2x extendable
for more pictures look at pokaż kontakty

= More information =

Tyre size: 315/80/22.5
Front axle: Max. axle load: 7100 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Suspension: air suspension
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Please contact Bart Companjen, Giel Companjen, Frans Moran Santos, Bertus Companjen or kantoor, office, buro. for more information
- Въздушно окачване
- Люк на тавана
- Спална кабина
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní okno
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Dachluke
- Luftfederung
- Schlafkabine

= Anmerkungen =

Schöner offener Scania-Koffer mit funktionstüchtigem Effer-Kran.
Kofferlänge: 5,80 m
Effer-Kran ist zweifach ausfahrbar
Weitere Bilder finden Sie unter pokaż kontakty

= Weitere Informationen =

Refenmaß: 315/80/22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7100 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an Bart Companjen, Giel Companjen, Frans Moran Santos, Bertus Companjen oder kantoor, office, buro., um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
- Taglem

= Yderligere oplysninger =

Dækstørrelse: 315/80/22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Άνοιγμα οροφής
- Αερανάρτηση
- Καμπίνα με κρεβάτι
= Más opciones y accesorios =

- Cabina de dormir
- Suspensión neumática
- Trampilla abatible

= Comentarios =

Preciosa caja abierta Scania con grúa Effer en funcionamiento.
La caja tiene una longitud de 5,80 m.
La grúa Effer es extensible dos veces.
Para más fotos, visite pokaż kontakty

= Más información =

Tamaño del neumático: 315/80/22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Póngase en contacto con Frans Moran Santos para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Kattoluukku
- Makuutilallinen ohjaamo
= Plus d'options et d'accessoires =

- Cabine de couchage
- Suspension pneumatique
- Trappe de toit

= Plus d'informations =

Dimension des pneus: 315/80/22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Veuillez contacter Frans Moran Santos pour plus d'informations
- Krovni otvor
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Tetőablak
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Kabina sypialna
- Luk dachowy
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Rozmiar opon: 315/80/22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
- Botola
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- Dakluik
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Trommelremmen

= Bijzonderheden =

Prachtige Scania open bak met Effer kraan is werkend.
baklengte is 5.80mtr
Effer kraan is 2x uitschuifbaar
voor meer foto's kijk op pokaż kontakty

= Bedrijfsinformatie =

U bent van harte welkom bij Companjen Bedrijfswagen B.V. om de voertuig te bezichtigen. In overleg is dit ook in de avonden mogelijk. Belt u even van te voren om te voorkomen dat de voertuig van uw keuze niet gereserveerd of verkocht is?
Op al onze voertuigen geldt inruil en financiering mogelijk, voor meer informatie zijn wij te bereiken op pokaż kontakty of pokaż kontakty

Companjen Bedrijfswagens B.V.
Zonnekracht 12
7671RP Vriezenveen
Tel: pokaż kontakty Buro/Kantoor
Tel: pokaż kontakty Bertus Companjen
Tel:pokaż kontakty Bart Companjen
Tel: pokaż kontakty Giel Companjen
E-mail: pokaż kontakty

Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk
en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten in deze advertentie.

= Meer informatie =

Bandenmaat: 315/80/22.5
Vooras: Max. aslast: 7100 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Neem voor meer informatie contact op met Bart Companjen, Giel Companjen, Frans Moran Santos, Bertus Companjen of kantoor, office, buro.
- Førerhus med soveplass
- Luftfjæring
- Takluke
= Opções e acessórios adicionais =

- Cabina c/cama
- Escotilha do tejadilho
- Suspensão pneumática

= Mais informações =

Tamanho dos pneus: 315/80/22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7100 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
- Cabină de dormit
- Suspensie pneumatică
- Trapă de plafon
= Дополнительные опции и оборудование =

- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Люк крыши
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Размер шин: 315/80/22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Kabína na spanie
- Strešný otvor
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring
- Sovhytt
- Taklucka

= Ytterligare information =

Däckets storlek: 315/80/22.5
Framaxel: Max. axellast: 7100 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
- Havalı süspansiyon
- Sleeper cab
- Tavan kapağı
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
22 950 € ≈ 97 710 zł
2000
803 426 km
Moc 360 KM (265 kW) Euro Euro 2 Paliwo diesel Ładowność 11 620 kg Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
23 950 € ≈ 102 000 zł
2000
803 426 km
Moc 360 KM (265 kW) Euro Euro 2 Paliwo diesel Ładowność 11 620 kg Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
13 000 € ≈ 55 350 zł
1995
280 502 km
Moc 571 KM (420 kW) Euro Euro 2 Paliwo diesel Ładowność 16 120 kg Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Lelystad
Socar Carmarket Lelystad BV
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
22 900 € ≈ 97 500 zł
2014
732 000 km
Moc 440 KM (323 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 16 835 kg Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Ede
JB Trading bv
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
24 950 € ≈ 106 200 zł
1977
751 227 km
Paliwo diesel Ładowność 15 220 kg Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1989
836 215 km
Moc 420 KM (309 kW) Euro Euro 2 Paliwo diesel Ładowność 24 000 kg Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Vriezenveen
Companjen Bedrijfswagens B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
9 250 € ≈ 39 380 zł
1993
127 037 km
Euro Euro 1 Paliwo diesel Ładowność 8 900 kg Napęd 4x2
Holandia, Veldhoven
Roban Trucks
od 5 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1999
644 184 km
Euro Euro 2 Paliwo diesel Napęd 4x2
Holandia, Maarssen
Wakker Trading International B.V.
od 5 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
31 950 € ≈ 136 000 zł
2008
1 089 599 km
Moc 500 KM (368 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 9 020 kg Napęd 6x2
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
7 500 € ≈ 31 930 zł
1995
768 293 km
Moc 231 KM (170 kW) Paliwo diesel Ładowność 5 000 kg Napęd 4x2
Holandia, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
43 900 € ≈ 186 900 zł
2013
621 711 km
Moc 440 KM (323 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 27 680 kg Napęd 8x6 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Gilze
Versteijnen Trucks B.V.
od 7 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
32 950 € ≈ 140 300 zł
2008
1 089 599 km
Moc 500 KM (368 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 9 020 kg Napęd 6x2
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1996
734 729 km
Moc 310 KM (228 kW) Euro Euro 2 Paliwo diesel
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
ciężarówka burtowa Scania P310 Palfinger PK26002 (2013!), Manuel, Steering axle ciężarówka burtowa Scania P310 Palfinger PK26002 (2013!), Manuel, Steering axle
2
34 500 € ≈ 146 900 zł
2006
925 000 km
Moc 310 KM (228 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Napęd 6x2
Holandia, Apeldoorn
Truckcenter-Apeldoorn B.V.
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
38 950 € ≈ 165 800 zł
2011
794 371 km
Moc 481 KM (354 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 12 500 kg
Holandia, Vijfhuizen
De Koker
1 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1991
283 278 km
Moc 500 KM (368 kW) Paliwo diesel Napęd 6x4
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
89 500 € ≈ 381 000 zł
2013
638 000 km
Moc 440 KM (323 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 11 990 kg Napęd 8x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Ede
JB Trading bv
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
7 950 € ≈ 33 850 zł
2008
981 661 km
Moc 420 KM (309 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 10 960 kg Napęd 4x2 Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
109 800 € ≈ 467 500 zł
2010
540 795 km
Moc 480 KM (353 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 11 970 kg Napęd 8x2
Holandia, Veghel
Kontakt z dealerem
73 000 € ≈ 310 800 zł
2013
534 700 km
Moc 500 KM (368 kW) Euro Euro 5 Ładowność 13 900 kg
Holandia, Hoogerheide
Kontakt z dealerem