Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE

PDF
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 1 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 2 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 3 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 4 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 5 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 6 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 7 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 8 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 9 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 10 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 11 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 12 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 13 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 14 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 15 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 16 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 17 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 18 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 19 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 20 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 21 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 22 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 23 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 24 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 25 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 26 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 27 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 28 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 29 - Autoline
Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE | Obrazek 30 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/30
PDF
39 750 €
Cena netto
≈ 166 100 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Scania
Rocznik: 2011-01
Pierwsza rejestracja: 2011-01-31
Przebieg: 369 433 km
Ładowność: 38 000 kg
Lokalizacja: Holandia Meerkerk6508 km od Ciebie
Numer w ofercie dealera: SC153469
Data zamieszczenia: wczoraj
Opis
Wymiary: długość - 6,8 m, szerokość - 2,44 m
Zabudowa
Skrzynka narzędzi
Hak
Silnik
Moc: 360 KM (265 kW)
Paliwo: diesel
Euro: Euro 5
Skrzynia biegów
Typ: manualna
Ilość biegów: 8
Osie
Liczba osi: 4
Napęd: 8x4
Zawieszenie: resorowe/resorowe
Koła bliźniacze
Pierwsza oś: 13R22.5, hamulce - drum
Druga oś: 13R22.5, hamulce - drum
Trzecia oś: 13R22.5, hamulce - drum
Czwarta oś: 13R22.5, hamulce - drum
Hamulce
ABS
Retarder
Kabina
Klimatyzacja
Radio samochodowe: CD
Cruise control (tempomat)
Elektr. podnoszenie szyb
Elektr. regulacja lusterek
Ogranicznik szybkości
Osłona przeciwsłoneczna
Dodatkowa komplektacja
Blokada dyferencjału
HDS
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: czerwony
Dodatkowe usługi

Dodatkowy opis — Ciężarówka burtowa Scania P360 8X4 - EURO 5 + PALFINGER PK22002-EH + REMOTE

Polski
= Additional options and accessories =

- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Leaf spring suspension
- Power take-off (PTO)
- PTO

= Remarks =

VIDEO AVAILABLE

= Dealer information =

we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Cab: day
Tyre size: 13R22.5
Front axle 1: Max. axle load: 8500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Front axle 2: Max. axle load: 8500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction
Crane: PALFINGER PK22002-EH, year of manufacture 2010, on rear of chassis
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
- PTO
- Алуминиев горивен резервоар
- Ресорно пружинно окачване
- Съединение
- Hliníková palivová nádrž
- Odpružení listovými pružinami
- PTO
- Připojení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Zapfwelle (PTO)
- Zapfwelle (PTO)
- Zugmaul

= Anmerkungen =

VIDEO AVAILABLE

= Weitere Informationen =

Kabine: Tag
Refenmaß: 13R22.5
Vorderachse 1: Max. Achslast: 8500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 8500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Kran: PALFINGER PK22002-EH, Baujahr 2010, hinten am Fahrgestell
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Kobling
- Kraftudtag

= Yderligere oplysninger =

Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 13R22.5
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 8500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 8500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: navreduktion
Kran: PALFINGER PK22002-EH, produktionsår 2010, bag på chassiset
- PTO
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Κοτσαδόρος
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
= Más opciones y accesorios =

- horquilla
- PTO
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio

= Comentarios =

VIDEO AVAILABLE

= Más información =

Cabina: día
Tamaño del neumático: 13R22.5
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 8500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 8500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción de cubo
Grúa: PALFINGER PK22002-EH, año de fabricación 2010, detrás en el chasis
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Voimanotto
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Prise de force
- Prise de force (PTO)
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille

= Remarques =

VIDEO AVAILABLE

= Plus d'informations =

Cabine: jour
Dimension des pneus: 13R22.5
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 8500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 8500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: moyeux réducteurs
Grue: PALFINGER PK22002-EH, année de construction 2010, derrière sur le châssis
- Aluminijski spremnik goriva
- Lisnata opruga
- Priključno vratilo
- Spojnica
- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Kihajtás
- Rugós felfüggesztés
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Resory
- Sprzęg
- Wał odbioru mocy

= Więcej informacji =

Kabina: dzienna
Rozmiar opon: 13R22.5
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 8500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 8500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja piasty
Żuraw: PALFINGER PK22002-EH, rok produkcji 2010, z tyłu podwozia
- Presa di forsa
- Raccordo
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensione balestra
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aftakas (PTO)
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- PTO
- PTO
- Vangmuil

= Bijzonderheden =

VIDEO AVAILABLE

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Cabine: dag
Bandenmaat: 13R22.5
Vooras 1: Max. aslast: 8500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Vooras 2: Max. aslast: 8500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: naafreductie
Kraan: PALFINGER PK22002-EH, bouwjaar 2010, achter op het chassis
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Bladfjæring
- Drivstofftank i aluminium
- Kobling
- Kraftuttak
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão de molas
- Tomada da força

= Mais informações =

Cabina: dia
Tamanho dos pneus: 13R22.5
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 8500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 8500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução do cubo
Grua: PALFINGER PK22002-EH, ano de fabrico 2010, na parte traseira do chassis
- Cuplă
- Decuplare motor
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- PTO
- Алюминиевый топливный бак
- Рессорная подвеска
- Сцепление

= Дополнительная информация =

Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 13R22.5
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: редуктор ступицы
Кран: PALFINGER PK22002-EH, год выпуска 2010, в задней части шасси
- Hliníková palivová nádrž
- Odpruženie listovými pružinami
- PTO
- Spojka
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Koppling
- PTO

= Ytterligare information =

Hytt: dag
Däckets storlek: 13R22.5
Framaxel 1: Max. axellast: 8500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Framaxel 2: Max. axellast: 8500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: minskning av nav
Kran: PALFINGER PK22002-EH, byggnadsår 2010, bakre delen av chassit
- Alüminyum yakıt deposu
- Kaplin
- PTO
- Yaprak yaylı süspansiyon
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
36 950 € ≈ 154 400 zł
2013
316 126 km
Moc 360 KM (265 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 11 515 kg Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
29 500 € ≈ 123 200 zł
2011
604 768 km
Moc 440 KM (323 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Napęd 6x2
Holandia, Veghel
BAS World
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
33 950 € ≈ 141 800 zł
2008
1 089 599 km
Moc 500 KM (368 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 9 020 kg Napęd 6x2
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
11 900 € ≈ 49 710 zł
2010
597 000 km
Moc 380 KM (279 kW) Euro Euro 4 Paliwo diesel Ładowność 13 560 kg Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
28 950 € ≈ 120 900 zł
2011
299 199 km
Moc 430 KM (316 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 10 275 kg Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
7 950 € ≈ 33 210 zł
2008
981 661 km
Moc 420 KM (309 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 10 960 kg Napęd 4x2 Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
98 500 € ≈ 411 500 zł
2013
638 000 km
Moc 440 KM (323 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 11 990 kg Napęd 8x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
19 950 € ≈ 83 340 zł
2011
299 199 km
Moc 439 KM (323 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
42 900 € ≈ 179 200 zł
2017
648 361 km
Moc 489 KM (359 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 14 150 kg Napęd 6x2
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2008
680 000 km
Moc 230 KM (169 kW) Euro Euro 4 Paliwo diesel Ładowność 3 520 kg Napęd 4x2
Holandia, Wijchen
Kontakt z dealerem
38 750 € ≈ 161 900 zł
2007
243 148 km
Moc 360 KM (265 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
44 000 € ≈ 183 800 zł
2011
538 000 km
Moc 360 KM (265 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Polska, Bodzentyn
Kontakt z dealerem
41 900 € ≈ 175 000 zł
2011
367 000 km
Moc 360 KM (265 kW) Paliwo diesel Ładowność 13 000 kg Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Polska, Nowy Sącz
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1991
283 278 km
Moc 500 KM (368 kW) Paliwo diesel Napęd 6x4
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
94 950 € ≈ 396 700 zł
2012
424 967 km
Moc 500 KM (368 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 10 700 kg Napęd 8x4 Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
33 950 € ≈ 141 800 zł
2011
649 725 km
Moc 337 KM (248 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 14 375 kg Napęd 6x2
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
24 950 € ≈ 104 200 zł
2000
803 426 km
Moc 360 KM (265 kW) Euro Euro 2 Paliwo diesel Ładowność 11 620 kg Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
43 400 € ≈ 181 300 zł
2011
367 000 km
Moc 360 KM (265 kW) Paliwo diesel Ładowność 13 000 kg Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Węgry, Budapest
Kontakt z dealerem
43 400 € ≈ 181 300 zł
2011
367 000 km
Moc 360 KM (265 kW) Paliwo diesel Ładowność 13 000 kg Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Serbia, Novi Sad
Kontakt z dealerem
175 000 zł ≈ 41 890 €
2011
445 000 km
Polska, Piotrków Trybunalski
Kontakt z dealerem