Ciągnik siodłowy Volvo FM 370/2xTank/Skirts/Dutch Truck/Sleepercabin/TÜV 03/2025





































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego









- Air suspension
- fenders
- Hill climb
- Laneguard
- Roof spoiler
- Side skirts
- Sleeper cab
- VEB
= Dealer information =
Homepage: pokaż kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Tyre size: 315 70 R 22,5
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Registration number: 86-BDP-5
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Странични престилки
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Vzduchové odpružení
- Dachspoiler
- Fenders
- Hill climb
- Laneguard
- Luftfederung
- Schlafkabine
- Sideskirts
- VEB
= Firmeninformationen =
Homepage: pokaż kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Refenmaß: 315 70 R 22,5
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Kennzeichen: 86-BDP-5
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
- Sideskørter
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Dækstørrelse: 315 70 R 22,5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: 86-BDP-5
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Laneguard
- Αερανάρτηση
- Αεροτομή οροφής
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Πλευρικές ποδιές
- Cabina de dormir
- Faldones laterales
- Hill climb
- Laneguard
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- VEB
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Tamaño del neumático: 315 70 R 22,5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Matrícula: 86-BDP-5
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Kattospoileri
- Makuutilallinen ohjaamo
- Sivuhelmat
- Cabine de couchage
- Hill climb
- Jupes latérales
- Laneguard
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
- VEB
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Dimension des pneus: 315 70 R 22,5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Numéro d'immatriculation: 86-BDP-5
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Krovni spojler
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Oldalsó védőlemezek
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
- Hill climb
- Kabina sypialna
- Laneguard
- Spoiler dachowy
- Spoilery boczne
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Rozmiar opon: 315 70 R 22,5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Numer rejestracyjny: 86-BDP-5
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Hill climb
- Laneguard
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Dakspoiler
- fenders
- Hill climb
- Laneguard
- Luchtvering
- Sideskirts
- Slaapcabine
- VEB
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: pokaż kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Bandenmaat: 315 70 R 22,5
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Kenteken: 86-BDP-5
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
- Sideskjermplate
- Takspoiler
- Cabina c/cama
- Hill climb
- Laneguard
- Saias laterais
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
- VEB
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Tamanho dos pneus: 315 70 R 22,5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Número de registo: 86-BDP-5
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Fuste laterale
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Laneguard
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обтекатели шасси
- Пневматическая подвеска
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Размер шин: 315 70 R 22,5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: 86-BDP-5
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Postranné zásterky
- Strešný spojler
- Vzduchové odpruženie
- Luftfjädring
- Sidokjolar
- Sovhytt
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Däckets storlek: 315 70 R 22,5
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Registreringsnummer: 86-BDP-5
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
- Yan etekler