Ciągnik siodłowy Volvo FH 460 pk







Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















- Air horn
- Aluminum fuel tank
- Climate Control
- Digital tacho
- Electr. adjustable windows
- Mudguard covers drive shaft
- Navigation system
- On-board tools
- Parking heater Diese
- Particulate filter
- Sleeping cabin
- Spotlights
- Stability control
- Stationary air conditioners
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Cab: single
Registration number: 82-BJJ-2
Technical information
Transmission: VOLVO at2612f, Automatic
Front axle: Tyre size: 385/65X22,5; Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 35%; Tyre profile right: 35%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle: Tyre size: 295/80x22'5; Max. axle load: 12600 kg; Tyre profile left: 35%; Tyre profile right: 35%; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
Maintenance
APK (MOT): tested until 04/2026
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
- Бордови инструменти
- Контрол на стабилността
- Навигационна система
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Стационарна климатизация
- Филтър за твърди частици
- Филтър за частици
- Bodové reflektory
- Hliníková palivová nádrž
- Navigační systém
- Ovládání klimatizace
- Palubní nástroje
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Stacionární klimatizace
- Vzduchová houkačka
- Částicový filtr
- Částicový filtr
- Řízení stability
= Další informace =
Obecné informace
Nástavba: Standardní tahač
Kabina: pouze
Registrační číslo: 82-BJJ-2
Technické informace
Převodovka: VOLVO at2612f, Automatické
Přední náprava: Velikost pneumatiky: 385/65X22,5; Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 35%; Profil pneumatiky vpravo: 35%; Zavěšení: parabolické zavěšení
Zadní náprava: Velikost pneumatiky: 295/80x22'5; Max. zatížení nápravy: 12600 kg; Profil pneumatiky vlevo: 35%; Profil pneumatiky vpravo: 35%; Redukce: jednoduchá redukce; Zavěšení: vzduchové odpružení
Údržba
MOT: zkontrolováno do apr. 2026
Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Poškození: bez poškození
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bordwerkzeuge
- Climate control
- Kotflügel deckt die Antriebswelle ab
- Liegeplatz
- Lufthupe
- Navigationssystem
- Rußfilter
- Seitenspiegel mit elektr. Regulierungsmöglichkeit
- Stabilitätskontrolle
- Standheizung Diesel
- Standklimaanlage
- Tacho digital
- Verstrahler
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: einfach
Kennzeichen: 82-BJJ-2
Technische Informationen
Getriebe: VOLVO at2612f, Automatik
Vorderachse: Refenmaß: 385/65X22,5; Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 35%; Reifen Profil rechts: 35%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse: Refenmaß: 295/80x22'5; Max. Achslast: 12600 kg; Reifen Profil links: 35%; Reifen Profil rechts: 35%; Reduzierung: einfach reduziert; Federung: Luftfederung
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 04.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Navigationssystem
- Partikelfilter
- Partikelfilter
- Projektører
- Sleeper Cab
- Stabilitetskontrol
- Stationært airconditionanlæg
- Tryklufthorn
- Værktøjer ombord
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: enkeltseng
Registreringsnummer: 82-BJJ-2
Tekniske specifikationer
Transmission: VOLVO at2612f, Automatisk
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65X22,5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 35%; Dækprofil højre: 35%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel: Dækstørrelse: 295/80x22'5; Maks. akselbelastning: 12600 kg; Dækprofil venstre: 35%; Dækprofil højre: 35%; Reduktion: enkeltreduktion; Affjedring: luftaffjedring
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil apr. 2026
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Skade: fri for skader
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σταθερό σύστημα κλιματισμού
- Σύστημα ελέγχου ευστάθειας
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Σύστημα πλοήγησης
- Φίλτρο σωματιδίων
- Φίλτρο σωματιδίων ντίζελ
- Bocina de aire
- Cabina litera
- Climatizador
- Control de estabilidad
- Depósito de combustible de aluminio
- Filtro de partículas
- Filtro de partículas
- Instrumentos de a bordo
- Reflectores
- Sistema de navegación
- Sistema fija de aire acondicionado
= Más información =
Información general
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: simple
Matrícula: 82-BJJ-2
Información técnica
Transmisión: VOLVO at2612f, Automático
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65X22,5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 35%; Dibujo del neumático derecha: 35%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero: Tamaño del neumático: 295/80x22'5; Carga máxima del eje: 12600 kg; Dibujo del neumático izquierda: 35%; Dibujo del neumático derecha: 35%; Reducción: reducción sencilla; Suspensión: suspensión neumática
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta abr. 2026
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Dieselhiukkassuodatin
- Hiukkassuodatin
- Ilmastointi
- Kiinteät työkalut
- Kohdevalot
- Makuutilallinen ohjaamo
- Navigointijärjestelmä
- Paikallaan toimiva ilmastointi
- Äänimerkki
- Cabine couchette
- Climate control
- Contrôle de la stabilité
- Corne à air
- Filtre de suie
- Filtre à particules
- Outils de bord
- Phares longue portée
- Réservoir de carburant en aluminium
- Système de navigation
- État clim
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Cabine: simple
Numéro d'immatriculation: 82-BJJ-2
Informations techniques
Transmission: VOLVO at2612f, Automatique
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65X22,5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 35%; Sculptures des pneus droite: 35%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière: Dimension des pneus: 295/80x22'5; Charge maximale sur essieu: 12600 kg; Sculptures des pneus gauche: 35%; Sculptures des pneus droite: 35%; Réduction: réduction simple; Suspension: suspension pneumatique
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à avr. 2026
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
- Filtar krutih čestica
- Filtar krutih čestica
- Kontrola stabilnosti
- Navigacijski sustav
- Reflektori
- Spavaća kabina
- Stacionarni klima-uređaj
- Ugrađeni alati
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračna sirena
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fedélzeti eszközök
- Klímavezérlés
- Légkürt
- Navigációs rendszer
- Részecskeszűrő
- Részecskeszűrő
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Stabilitásvezérlés
- Álló helyzetű légkondicionálás
= További információk =
Általános információk
Felépítmény: Standard vontató
Kabin: csak
Rendszám: 82-BJJ-2
Műszaki információk
Sebességváltó: VOLVO at2612f, Automatikus
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385/65X22,5; Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 35%; Gumiabroncs profilja jobbra: 35%; Felfüggesztés: parabolikus felfüggesztés
Hátsó tengely: Gumiabroncs mérete: 295/80x22'5; Maximális tengelyterhelés: 12600 kg; Gumiabroncs profilja balra: 35%; Gumiabroncs profilja jobbra: 35%; Csökkentés: egyszeres csökkentés; Felfüggesztés: légrugózás
Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg apr. 2026
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Kár: sérülésmentes
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Filtr cząstek stałych
- Filtr cząstek stałych
- HVAC
- Kabina sypialna
- Klimatyzator
- Kontrola stabilności
- Reflektory
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- System nawigacji
- Zestaw kluczy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: pojedynczy
Numer rejestracyjny: 82-BJJ-2
Informacje techniczne
Pędnia: VOLVO at2612f, Automat
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65X22,5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 35%; Profil opon prawa: 35%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna: Rozmiar opon: 295/80x22'5; Maksymalny nacisk na oś: 12600 kg; Profil opon lewa: 35%; Profil opon prawa: 35%; Redukcja: redukcja pojedyncza; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do apr. 2026
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
- Attrezzi a bordo
- Avvisatore acustico pneumatico
- Controllo stabilità
- Fari di profondità
- Filtro antiparticolato
- Filtro antiparticolato
- Impianto di climatizzazione a veicolo fermo
- Quadro di comando climatizzatore
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sistema di navigazione
- Sleeper Cab
= Ulteriori informazioni =
Informazioni generali
Sovrastruttura: Trattore standard
Cabina: solo
Numero di immatricolazione: 82-BJJ-2
Informazioni tecniche
Trasmissione: VOLVO at2612f, Automatico
Asse anteriore: Dimensioni del pneumatico: 385/65X22,5; Carico massimo per asse: 7500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 35%; Profilo del pneumatico destra: 35%; Sospensione: sospensione parabolica
Asse posteriore: Dimensioni del pneumatico: 295/80x22'5; Carico massimo per asse: 12600 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 35%; Profilo del pneumatico destra: 35%; Riduzione: riduzione singola; Sospensione: sospensione pneumatica
Manutenzione
MOT: ispezionato fino a apr 2026
Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Danni: senza danni
- Alu. Brandstoftank
- Boordgereedschap
- Climate Control
- Elektr. Verst. Buitenspiegels
- Luchthoorn
- Navigatiesysteem
- Roetfilter
- Slaapcabine
- Spatbord kappen trekas
- Stabiliteitscontrole
- Standairconditioning
- Standkachel Diesel
- Tacho Digitaal
- Verstralers
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: enkel
Kenteken: 82-BJJ-2
Technische informatie
Transmissie: VOLVO at2612f, Automaat
Vooras: Bandenmaat: 385/65X22,5; Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 35%; Bandenprofiel rechts: 35%; Vering: paraboolvering
Achteras: Bandenmaat: 295/80x22'5; Max. aslast: 12600 kg; Bandenprofiel links: 35%; Bandenprofiel rechts: 35%; Reductie: enkelvoudige reductie; Vering: luchtvering
Onderhoud
APK: gekeurd tot apr. 2026
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Lufthorn
- Navigasjonssystem
- Partikkelfilter
- Spotlights
- Stabilitetskontroll
- Stasjonært klimaanlegg
- Verktøy om bord
- Ar condicionado fixo
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Controlo da estabilidade
- Depósito de combustível em alumínio
- Ferramentas integradas
- Filtro de partículas
- Filtro de partículas de diesel
- Holofotes
- Sistema de navegação
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: simples
Número de registo: 82-BJJ-2
Informações técnicas
Transmissão: VOLVO at2612f, Automática
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65X22,5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 35%; Perfil do pneu direita: 35%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 295/80x22'5; Máx carga por eixo: 12600 kg; Perfil do pneu esquerda: 35%; Perfil do pneu direita: 35%; Redução: redução simples; Suspensão: suspensão pneumática
Manutenção
APK (MOT): testado até apr. 2026
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Climatizare
- Controlul stabilității
- Filtru de particule
- Filtru de particule diesel
- Instrumente la bord
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Sistem de navigație
- Алюминиевый топливный бак
- Бортовые инструменты
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Пневматический звуковой сигнал
- Противосажевый фильтр
- Сажевый фильтр
- Система курсовой устойчивости
- Система навигации
- Стационарная система кондиционирования воздуха
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: односпальная
Регистрационный номер: 82-BJJ-2
Техническая информация
Трансмиссия: VOLVO at2612f, Автоматическая
Передний мост: Размер шин: 385/65X22,5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 35%; Профиль шин справа: 35%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост: Размер шин: 295/80x22'5; Макс. нагрузка на ось: 12600 kg; Профиль шин слева: 35%; Профиль шин справа: 35%; Редуктор: один редуктор; Подвеска: пневматическая подвеска
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до apr. 2026
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Повреждения: без повреждений
- Filter pevných častíc
- Filter pevných častíc
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kontrola stability
- Navigačný systém
- Ovládanie klimatizácie
- Palubné prístroje
- Reflektory
- Stacionárna klimatizácia
- Vzduchová húkačka
= Ďalšie informácie =
Všeobecné informácie
Nadstavba: Štandardný ťahač
Kabína: iba
Registračné číslo: 82-BJJ-2
Technické informácie
Prevodovka: VOLVO at2612f, Automatické
Predná náprava: Veľkosť pneumatiky: 385/65X22,5; Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 35%; Profil pneumatiky vpravo: 35%; Zavesenie: parabolické zavesenie
Zadná náprava: Veľkosť pneumatiky: 295/80x22'5; Max. zaťaženie nápravy: 12600 kg; Profil pneumatiky vľavo: 35%; Profil pneumatiky vpravo: 35%; Redukcia: jednoduchá redukcia; Zavesenie: vzduchové odpruženie
Údržba
MOT: skontrolované do apr. 2026
Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Poškodenie: bez poškodenia
- Bränsletank av aluminium
- Dieselpartikelfilter
- Klimatanläggning
- Navigationssystem
- Partikelfilter
- Sovhytt
- Spotlights
- Stabilitetskontroll
- Stationär luftkonditionering
- Tyfon
- Verktyg ombord
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: endast
Registreringsnummer: 82-BJJ-2
Teknisk information
Transmission: VOLVO at2612f, Automatisk
Framaxel: Däckets storlek: 385/65X22,5; Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 35%; Däckprofil rätt: 35%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel: Däckets storlek: 295/80x22'5; Max. axellast: 12600 kg; Däckprofil vänster: 35%; Däckprofil rätt: 35%; Minskning: enkelreduktion; Fjädring: luftfjädring
Underhåll
MOT: besiktigat till apr. 2026
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
- Araç üzeri aletleri
- Havalı korna
- Klima kontrolü
- Navigasyon sistemi
- Partikül filtresi
- Parçacık filtresi
- Sabit klima
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Stabilite kontrolü