Ciągnik siodłowy Volvo FH 13.520 6X2 - 90 TON - VOITH RETARDER - BIG AXLES - LIFTING AX

PDF
Ciągnik siodłowy Volvo FH 13.520 6X2 - 90 TON - VOITH RETARDER - BIG AXLES - LIFTING AX - Autoline
Ciągnik siodłowy Volvo FH 13.520 6X2 - 90 TON - VOITH RETARDER - BIG AXLES - LIFTING AX | Obrazek 1 - Autoline
Ciągnik siodłowy Volvo FH 13.520 6X2 - 90 TON - VOITH RETARDER - BIG AXLES - LIFTING AX | Obrazek 2 - Autoline
Ciągnik siodłowy Volvo FH 13.520 6X2 - 90 TON - VOITH RETARDER - BIG AXLES - LIFTING AX | Obrazek 3 - Autoline
Ciągnik siodłowy Volvo FH 13.520 6X2 - 90 TON - VOITH RETARDER - BIG AXLES - LIFTING AX | Obrazek 4 - Autoline
Ciągnik siodłowy Volvo FH 13.520 6X2 - 90 TON - VOITH RETARDER - BIG AXLES - LIFTING AX | Obrazek 5 - Autoline
Ciągnik siodłowy Volvo FH 13.520 6X2 - 90 TON - VOITH RETARDER - BIG AXLES - LIFTING AX | Obrazek 6 - Autoline
Ciągnik siodłowy Volvo FH 13.520 6X2 - 90 TON - VOITH RETARDER - BIG AXLES - LIFTING AX | Obrazek 7 - Autoline
Ciągnik siodłowy Volvo FH 13.520 6X2 - 90 TON - VOITH RETARDER - BIG AXLES - LIFTING AX | Obrazek 8 - Autoline
Ciągnik siodłowy Volvo FH 13.520 6X2 - 90 TON - VOITH RETARDER - BIG AXLES - LIFTING AX | Obrazek 9 - Autoline
Ciągnik siodłowy Volvo FH 13.520 6X2 - 90 TON - VOITH RETARDER - BIG AXLES - LIFTING AX | Obrazek 10 - Autoline
Ciągnik siodłowy Volvo FH 13.520 6X2 - 90 TON - VOITH RETARDER - BIG AXLES - LIFTING AX | Obrazek 11 - Autoline
Ciągnik siodłowy Volvo FH 13.520 6X2 - 90 TON - VOITH RETARDER - BIG AXLES - LIFTING AX | Obrazek 12 - Autoline
Ciągnik siodłowy Volvo FH 13.520 6X2 - 90 TON - VOITH RETARDER - BIG AXLES - LIFTING AX | Obrazek 13 - Autoline
Ciągnik siodłowy Volvo FH 13.520 6X2 - 90 TON - VOITH RETARDER - BIG AXLES - LIFTING AX | Obrazek 14 - Autoline
Ciągnik siodłowy Volvo FH 13.520 6X2 - 90 TON - VOITH RETARDER - BIG AXLES - LIFTING AX | Obrazek 15 - Autoline
Ciągnik siodłowy Volvo FH 13.520 6X2 - 90 TON - VOITH RETARDER - BIG AXLES - LIFTING AX | Obrazek 16 - Autoline
Ciągnik siodłowy Volvo FH 13.520 6X2 - 90 TON - VOITH RETARDER - BIG AXLES - LIFTING AX | Obrazek 17 - Autoline
Ciągnik siodłowy Volvo FH 13.520 6X2 - 90 TON - VOITH RETARDER - BIG AXLES - LIFTING AX | Obrazek 18 - Autoline
Ciągnik siodłowy Volvo FH 13.520 6X2 - 90 TON - VOITH RETARDER - BIG AXLES - LIFTING AX | Obrazek 19 - Autoline
Ciągnik siodłowy Volvo FH 13.520 6X2 - 90 TON - VOITH RETARDER - BIG AXLES - LIFTING AX | Obrazek 20 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/20
PDF
23 750 €
Cena netto
≈ 100 900 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Volvo
Pierwsza rejestracja: 2008-05-16
Przebieg: 862 683 km
Ładowność: 17 540 kg
Własna masa: 8 810 kg
Całkowita masa: 26 350 kg
Lokalizacja: Belgia Harchies6497 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: 278369723
Data zamieszczenia: wczoraj
Silnik
Moc: 520 KM (382 kW)
Pojemność: 12 780 cm³
Euro: Euro 4
Skrzynia biegów
Typ: automat
Osie
Liczba osi: 3
Napęd: 6x2
Zawieszenie: resorowe/pneumatyczne
Hamulce
Retarder
Kabina
Miejsce sypialne
Dodatkowa komplektacja
Zbiornik AdBlue
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: biały
Dodatkowe usługi

Dodatkowy opis — Ciągnik siodłowy Volvo FH 13.520 6X2 - 90 TON - VOITH RETARDER - BIG AXLES - LIFTING AX

Polski
6X2
AUTOMATIC
AIRCO
VOITH RETARDER
CRUISE CONTROL
WEBASTO
FRENCH PAPERS
LIFT AXLE

= Dealer information =

the information and descriptions are purely an indication and subject to errors, changes and intermediate sale . check our website pokaż kontakty

= More information =

Bodywork: Heavy load
Transmission: I SHIFT, Automatic
Front axle: Steering
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Please contact Jasmien Vercruysse or Ingmar Dejonckheere for more information
Budowa: Duże obciążenia
Pędnia: I SHIFT, Automat
Oś przednia: Układ kierowniczy
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Jasmien Vercruysse lub Ingmar Dejonckheere
6X2
AUTOMATIK
KLIM
VOITH RETARDER
CRUISE CONTROL
WEBASTO
FRANZÖSISCHE PAPIERE
LIFT ACHSE

= Firmeninformationen =

Die vorgenannten Angaben sind unverbindlich. Irrtümer, Änderungen und Zwischenverkauf unter Vorbehalt. Unsere website pokaż kontakty

= Weitere Informationen =

Aufbau: Schwerlast
Getriebe: I SHIFT, Automatik
Vorderachse: Gelenkt
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an Jasmien Vercruysse oder Ingmar Dejonckheere, um weitere Informationen zu erhalten.
Karosseri: Tungt læs
Transmission: I SHIFT, Automatisk
Foraksel: Styretøj
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Kontakt Jasmien Vercruysse eller Ingmar Dejonckheere for yderligere oplysninger
Carrocería: Carga pesada
Transmisión: I SHIFT, Automático
Eje delantero: Dirección
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Póngase en contacto con Jasmien Vercruysse o Ingmar Dejonckheere para obtener más información.
6X2
AUTOMATIQUE
CLIM
VOITH RETARDER
CRUISE CONTROL
WEBASTO
PAPIERS FRANCAIS
ESSIEU RELEVABLE

= Information sur la société =

L'information et descriptions sont indicatives et sous réserve de'erreurs, changements et vente entretemps. Regardez notre site web pokaż kontakty

= Plus d'informations =

Construction: Charge lourde
Transmission: I SHIFT, Automatique
Essieu avant: Direction
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Veuillez contacter Jasmien Vercruysse ou Ingmar Dejonckheere pour plus d'informations
6X2
AUTOMAAT
AIRCO
VOITH RETARDER
CRUISE CONTROL
WEBASTO
FRANSE PAPIEREN
LIFT AS

= Bedrijfsinformatie =

De gegeven informatie is louter indicatief en onder voorbehoud van fouten, veranderingen en tussenverkoop. Bekijk ook onze website pokaż kontakty

= Meer informatie =

Opbouw: Zware last
Transmissie: I SHIFT, Automaat
Vooras: Meesturend
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Neem voor meer informatie contact op met Jasmien Vercruysse of Ingmar Dejonckheere
Carroçaria: Carga pesada
Transmissão: I SHIFT, Automática
Eixo dianteiro: Direção
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Contacte Jasmien Vercruysse ou Ingmar Dejonckheere para obter mais informações
Кузов: Тяжелый груз
Трансмиссия: I SHIFT, Автоматическая
Передний мост: Рулевое управление
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Свяжитесь с Jasmien Vercruysse или Ingmar Dejonckheere для получения дополнительной информации
Överbyggnad: Tung last
Transmission: I SHIFT, Automatisk
Framaxel: Styrning
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Kontakta Jasmien Vercruysse eller Ingmar Dejonckheere för mer information
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
24 250 € ≈ 103 000 zł
2002
615 697 km
Moc 420 KM (309 kW) Euro Euro 2 Ładowność 16 140 kg Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Belgia, Bree
Kontakt z dealerem
22 450 € ≈ 95 390 zł
2015
832 688 km
Moc 420 KM (309 kW) Euro Euro 6 Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Belgia, Handzame
Kontakt z dealerem
22 450 € ≈ 95 390 zł
2015
829 458 km
Moc 420 KM (309 kW) Euro Euro 6 Ładowność 12 350 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Belgia, Handzame
Kontakt z dealerem
21 500 € ≈ 91 350 zł
2016
999 999 km
Moc 420 KM (309 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 11 910 kg Napęd 4x2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Kontakt z dealerem
22 900 € ≈ 97 300 zł
2017
833 656 km
Moc 420 KM (309 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 11 015 kg Napęd 4x2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Kontakt z dealerem
23 450 € ≈ 99 630 zł
2014
895 090 km
Moc 460 KM (338 kW) Euro Euro 6 Ładowność 11 284 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Belgia, Handzame
Kontakt z dealerem
ciągnik siodłowy Volvo FMX 460
1
28 500 € ≈ 121 100 zł
2011
824 261 km
Moc 460 KM (338 kW) Euro Euro 5 Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Belgia, Wingene
Kontakt z dealerem
19 500 € ≈ 82 850 zł
2014
921 702 km
Moc 460 KM (338 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 12 243 kg Napęd 4x2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Kontakt z dealerem
26 850 € ≈ 114 100 zł
2016
613 473 km
Moc 460 KM (338 kW) Euro Euro 6 Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Belgia, Wingene
Kontakt z dealerem
26 000 € ≈ 110 500 zł
2017
725 000 km
Moc 460 KM (338 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Belgia, Ardooie
Kontakt z dealerem
26 000 € ≈ 110 500 zł
2017
720 000 km
Moc 460 KM (338 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Belgia, Ardooie
Kontakt z dealerem
26 850 € ≈ 114 100 zł
2016
731 233 km
Moc 420 KM (309 kW) Euro Euro 6 Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Belgia, Wingene
Kontakt z dealerem
27 850 € ≈ 118 300 zł
2016
690 932 km
Moc 460 KM (338 kW) Euro Euro 6 Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Belgia, Wingene
Kontakt z dealerem
27 850 € ≈ 118 300 zł
2016
741 448 km
Moc 460 KM (338 kW) Euro Euro 6 Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Belgia, Wingene
Kontakt z dealerem
28 350 € ≈ 120 500 zł
2017
709 794 km
Moc 460 KM (338 kW) Euro Euro 6 Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Belgia, Wingene
Kontakt z dealerem
22 500 € ≈ 95 600 zł
2007
Moc 400 KM (294 kW) Euro Euro 4 Paliwo diesel Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Belgia, Marche-en-Famenne
Kontakt z dealerem