Ciągnik siodłowy Scania R450 N333













Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















- (Roof) spoiler
- Air horn
- beacon
- Climate Control
- Digital tacho
- Electr. adjustable windows
- Mudguard covers drive shaft
- Parking heater Diese
- Particulate filter
- Side Skirts
- Silent
- Sleeping cabin
- Spotlights
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Cab: single
Registration number: 75-BLF-5
Transmission
Transmission: scania R450, Automatic
Axle configuration
Make axles: Anders
Front axle: Tyre size: 385/65X22,5; Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 35%; Tyre profile right: 50%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle 1: Tyre size: 385/65X22,5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Tyre size: 315/80x22'5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 20%; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
Maintenance
APK (MOT): tested until 03/2026
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Странични престилки
- Филтър за твърди частици
- Филтър за частици
- Boční lemy
- Nízká hlučnost
- Ovládání klimatizace
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Vzduchová houkačka
- Částicový filtr
- Částicový filtr
- (Dach-)Spoiler
- Climate control
- Geräuscharm
- Kotflügel deckt die Antriebswelle ab
- Leuchtfeuer
- Liegeplatz
- Lufthupe
- Rußfilter
- Seitenleiste
- Seitenspiegel mit elektr. Regulierungsmöglichkeit
- Standheizung Diesel
- Tacho digital
- Verstrahler
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: einfach
Kennzeichen: 75-BLF-5
Getriebe
Getriebe: scania R450, Automatik
Achskonfiguration
Marke Achsen: Anders
Vorderachse: Refenmaß: 385/65X22,5; Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 35%; Reifen Profil rechts: 50%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse 1: Refenmaß: 385/65X22,5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%; Federung: Luftfederung
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80x22'5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 20%; Reduzierung: einfach reduziert; Federung: Luftfederung
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
- Klimaanlæg
- Minimal støj
- Partikelfilter
- Partikelfilter
- Projektører
- Sideskørter
- Sleeper Cab
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: enkeltseng
Registreringsnummer: 75-BLF-5
Transmission
Transmission: scania R450, Automatisk
Akselkonfiguration
Akselfabrikat: Anders
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65X22,5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 35%; Dækprofil højre: 50%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 385/65X22,5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%; Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80x22'5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 20%; Reduktion: enkeltreduktion; Affjedring: luftaffjedring
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Κόρνα αέρα
- Πλευρικές ποδιές
- Προβολείς
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Φίλτρο σωματιδίων
- Φίλτρο σωματιδίων ντίζελ
- Χαμηλού θορύβου
- Bajo nivel de ruido
- Bocina de aire
- Cabina litera
- Climatizador
- Faldones laterales
- Filtro de partículas
- Filtro de partículas
- Reflectores
= Más información =
Información general
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: simple
Matrícula: 75-BLF-5
Transmisión
Transmisión: scania R450, Automático
Configuración de ejes
Marca de ejes: Anders
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65X22,5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 35%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 385/65X22,5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%; Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80x22'5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 20%; Reducción: reducción sencilla; Suspensión: suspensión neumática
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
- Hiljainen
- Hiukkassuodatin
- Ilmastointi
- Kohdevalot
- Makuutilallinen ohjaamo
- Sivuhelmat
- Äänimerkki
- Cabine couchette
- Climate control
- Corne à air
- Filtre de suie
- Filtre à particules
- Jupes latérales
- Peu bruyant
- Phares longue portée
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Cabine: simple
Numéro d'immatriculation: 75-BLF-5
Transmission
Transmission: scania R450, Automatique
Configuration essieu
Marque essieux: Anders
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65X22,5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 35%; Sculptures des pneus droite: 50%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/65X22,5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%; Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80x22'5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 20%; Réduction: réduction simple; Suspension: suspension pneumatique
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
- Filtar krutih čestica
- Filtar krutih čestica
- Niska razina buke
- Reflektori
- Spavaća kabina
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračna sirena
- Klímavezérlés
- Légkürt
- Oldalsó védőlemezek
- Részecskeszűrő
- Részecskeszűrő
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Alarm dźwiękowy
- Filtr cząstek stałych
- Filtr cząstek stałych
- HVAC
- Kabina sypialna
- Reflektory
- Spoilery boczne
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: pojedynczy
Numer rejestracyjny: 75-BLF-5
Skrzynia biegów
Pędnia: scania R450, Automat
Konfiguracja osi
Produkcja osi: Anders
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65X22,5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 35%; Profil opon prawa: 50%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 385/65X22,5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80x22'5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 20%; Redukcja: redukcja pojedyncza; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
- Bassa rumorosità
- Fari di profondità
- Filtro antiparticolato
- Filtro antiparticolato
- Grembialature laterali
- Quadro di comando climatizzatore
- Sleeper Cab
- (Dak) Spoiler
- Climate Control
- Elektr. Verst. Buitenspiegels
- Geluidsarm
- Luchthoorn
- Roetfilter
- Side Skirts
- Slaapcabine
- Spatbord kappen trekas
- Standkachel Diesel
- Tacho Digitaal
- Verstralers
- Zwaailamp
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: enkel
Kenteken: 75-BLF-5
Transmissie
Transmissie: scania R450, Automaat
Asconfiguratie
Merk assen: Anders
Vooras: Bandenmaat: 385/65X22,5; Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 35%; Bandenprofiel rechts: 50%; Vering: paraboolvering
Achteras 1: Bandenmaat: 385/65X22,5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%; Vering: luchtvering
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80x22'5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 20%; Reductie: enkelvoudige reductie; Vering: luchtvering
Onderhoud
APK: gekeurd tot mrt. 2026
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Lite støy
- Lufthorn
- Partikkelfilter
- Sideskjermplate
- Spotlights
- Baixo ruído
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Filtro de partículas
- Filtro de partículas de diesel
- Holofotes
- Saias laterais
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: simples
Número de registo: 75-BLF-5
Transmissão
Transmissão: scania R450, Automática
Configuração dos eixos
Marca de eixos: Anders
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65X22,5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 35%; Perfil do pneu direita: 50%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65X22,5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%; Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80x22'5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 20%; Redução: redução simples; Suspensão: suspensão pneumática
Manutenção
APK (MOT): testado até mrt. 2026
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
- Claxon pneumatic
- Climatizare
- Filtru de particule
- Filtru de particule diesel
- Fuste laterale
- Proiectoare
- Zgomot redus
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Малошумный
- Обтекатели шасси
- Пневматический звуковой сигнал
- Противосажевый фильтр
- Сажевый фильтр
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: односпальная
Регистрационный номер: 75-BLF-5
Трансмиссия
Трансмиссия: scania R450, Автоматическая
Конфигурация осей
Марка мостов: Anders
Передний мост: Размер шин: 385/65X22,5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 35%; Профиль шин справа: 50%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост 1: Размер шин: 385/65X22,5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%; Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 2: Размер шин: 315/80x22'5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 20%; Редуктор: один редуктор; Подвеска: пневматическая подвеска
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Filter pevných častíc
- Kabína na spanie
- Nízka hlučnosť
- Ovládanie klimatizácie
- Postranné zásterky
- Reflektory
- Vzduchová húkačka
- Dieselpartikelfilter
- Klimatanläggning
- Partikelfilter
- Sidokjolar
- Sovhytt
- Spotlights
- Tyfon
- Tystgående
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: endast
Registreringsnummer: 75-BLF-5
Transmission
Transmission: scania R450, Automatisk
Konfiguration av axlar
Fabrikat av axlar: Anders
Framaxel: Däckets storlek: 385/65X22,5; Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 35%; Däckprofil rätt: 50%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel 1: Däckets storlek: 385/65X22,5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%; Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80x22'5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 20%; Minskning: enda minskning; Fjädring: luftfjädring
Underhåll
MOT: besiktigat till mrt. 2026
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
- Havalı korna
- Klima kontrolü
- Partikül filtresi
- Parçacık filtresi
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Yan etekler