Ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw

PDF
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 2
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 3
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 4
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 5
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 6
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 7
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 8
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 9
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 10
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 11
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 12
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 13
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 14
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 15
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 16
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 17
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 18
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 19
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 20
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 21
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 22
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 23
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 24
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 25
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 26
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 27
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 28
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 29
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 30
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 31
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 32
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 33
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 34
ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw obrazek 35
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/35
PDF
Cena:
na żądanie
Złóż zapytanie o cenę
Kontakt z dealerem
Marka:  Scania
Typ:  ciągnik siodłowy
Rocznik:  2001
Pierwsza rejestracja:  2024-02-19
Przebieg:  721988 km
Lokalizacja:  Holandia Vriezenveen
Data zamieszczenia:  18 cze 2024
Numer w ofercie dealera:  BP-VL-98
Silnik
Moc:  480 KM (353 kW)
Paliwo:  diesel
Pojemność:  16000 cm³
Liczba cylindrów:  8
Euro:  Euro 3
Skrzynia biegów
Typ:  manualna
Ilość biegów:  12
Osie
Liczba osi:  2
Napęd:  4x2
Zawieszenie:  pneumatyczne/pneumatyczne
Rozstaw osi:  3700 mm
Koła bliźniacze: 
Pierwsza oś:  315-60-22.5, hamulce - disc
Druga oś:  295-60-22.5, hamulce - disc
Hamulce
ABS: 
Hamulec silnikowy: 
Retarder: 
Kabina
Miejsce sypialne: 
Klimatyzacja: 
Radio samochodowe:  CD
Cruise control (tempomat): 
Elektryczne podnoszenie szyb: 
Ogranicznik szybkości: 
Spojlery: 
Lampy przeciwmgielne: 
Osłona przeciwsłoneczna: 
Dodatkowa komplektacja
Blokada dyferencjału: 
Stan
Stan:  używane

Dodatkowy opis — Ciągnik siodłowy Scania R164-480 V8 Full AIR Marge auto geen btw

Polski
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Люк на тавана
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Kotoučové brzdy
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní okno
- Střešní spoiler
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Bremskraftverstärker
- Dachluke
- Dachspoiler
- Luftfederung
- Luftfederung rundum
- Scheibenbremsen
- Schlafkabine

= Weitere Informationen =

Aufbau: Volumen-SZM
Vorderachse: Refenmaß: 315-60-22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse: Refenmaß: 295-60-22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 10%; Reifen Profil links außen: 10%; Reifen Profil rechts innerhalb: 10%; Reifen Profil rechts außen: 10%; Reduzierung: einfach reduziert
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Mehrwertsteuer/Differenzbesteuerung: Mehrwertsteuer nicht abzugsfähig (Margenregelung)
Wenden Sie sich an Bart Companjen, Giel Companjen, Frans Moran Santos, Bertus Companjen oder kantoor, office, buro., um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Skivebremser
- Sleeper Cab
- Taglem
- Tagspoiler

= Yderligere oplysninger =

Karosseri: Volumentrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 315-60-22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel: Dækstørrelse: 295-60-22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 10%; Dækprofil venstre udvendige: 10%; Dækprofil højre udvendige: 10%; Dækprofil højre udvendige: 10%; Reduktion: enkeltreduktion
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
moms/margin: Moms ikke-fradragsberettiget (marginordning)
- Άνοιγμα οροφής
- Αερανάρτηση
- Αεροτομή οροφής
- Δισκόφρενα
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Air suspension all around
- Disc brakes
- Heavy duty engine brake
- Roof hatch
- Roof spoiler
- Sleeper cab

= More information =

Bodywork: Volume tractor
Front axle: Tyre size: 315-60-22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Rear axle: Tyre size: 295-60-22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 10%; Tyre profile left outer: 10%; Tyre profile right outer: 10%; Tyre profile right outer: 10%; Reduction: single reduction
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
VAT/margin: Not VAT qualifying (margin scheme)
Please contact Bart Companjen, Giel Companjen, Frans Moran Santos, Bertus Companjen or kantoor, office, buro. for more information
= Más opciones y accesorios =

- Cabina de dormir
- Freno de motor reforzado
- Frenos de disco
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Trampilla abatible

= Más información =

Carrocería: Tractor de gran volumen
Eje delantero: Tamaño del neumático: 315-60-22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 295-60-22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 10%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 10%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%; Reducción: reducción sencilla
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
IVA/margen: IVA no deducible (margen)
Póngase en contacto con Frans Moran Santos para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Kattoluukku
- Kattospoileri
- Levyjarrut
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
= Plus d'options et d'accessoires =

- Cabine de couchage
- Frein moteur renforcé
- Freins à disque
- Spoiler de toit
- Spoilers
- Suspension pneumatique
- Trappe de toit

= Plus d'informations =

Construction: Tracteur de volume
Essieu avant: Dimension des pneus: 315-60-22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 295-60-22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 10%; Sculptures des pneus gauche externe: 10%; Sculptures des pneus droit externe: 10%; Sculptures des pneus droit externe: 10%; Réduction: réduction simple
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
TVA/marge: TVA non déductible (régime de la marge bénéficiaire)
Veuillez contacter Frans Moran Santos pour plus d'informations
- Disk kočnice
- Krovni otvor
- Krovni spojler
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Tetőablak
- Tetőlégterelő
- Tárcsafékek
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Hamulce tarczowe
- Kabina sypialna
- Luk dachowy
- Spoiler dachowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Budowa: Ciągnik transportu wielkogabarytowego
Oś przednia: Rozmiar opon: 315-60-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna: Rozmiar opon: 295-60-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 10%; Profil opon lewa zewnętrzna: 10%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
VAT/marża: Brak możliwości odliczenia podatku VAT (procedura marży)
- Botola
- Freni a disco
- Freno motore per impieghi gravosi
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
= Aanvullende opties en accessoires =

- Dakluik
- Dakspoiler
- Luchtvering
- Rondom lucht geveerd
- Schijfremmen
- Slaapcabine
- Versterkte motorrem

= Bijzonderheden =

mooie hobby auto

Marge regeling dus geen BTW Gunstig voor particulier

lucht geveerde vooras!! UNIEK

= Meer informatie =

Opbouw: Volumetrekker
Vooras: Bandenmaat: 315-60-22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras: Bandenmaat: 295-60-22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 10%; Bandenprofiel linksbuiten: 10%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 10%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 10%; Reductie: enkelvoudige reductie
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Neem voor meer informatie contact op met Bart Companjen, Giel Companjen, Frans Moran Santos, Bertus Companjen of kantoor, office, buro.
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Skivebremser
- Takluke
- Takspoiler
= Opções e acessórios adicionais =

- Cabina c/cama
- Escotilha do tejadilho
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 315-60-22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 295-60-22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 10%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 10%; Perfil do pneu exterior direito: 10%; Perfil do pneu exterior direito: 10%; Redução: redução simples
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
IVA/margem: IVA não deduzível (regime de margem)
- Cabină de dormit
- Frâne cu disc
- Frână de motor heavy-duty
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Trapă de plafon
= Дополнительные опции и оборудование =

- Дисковые тормоза
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Люк крыши
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматическая подвеска
- Спойлер на крыше

= Дополнительная информация =

Кузов: Объемный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 315-60-22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост: Размер шин: 295-60-22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 10%; Профиль шин левое внешнее: 10%; Профиль шин правое внешнее: 10%; Профиль шин правое внешнее: 10%; Редуктор: один редуктор
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
НДС/маржа: Без вычета НДС (схема маржи)
- Kabína na spanie
- Kotúčové brzdy
- Strešný otvor
- Strešný spojler
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
- Extra kraftig motorbroms
- Luftfjädring
- Skivbromsar
- Sovhytt
- Taklucka
- Takspoiler
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
- Sleeper cab
- Tavan kapağı
- Tavan spoyleri
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
5 750 € PLN ≈ 24 740 zł
Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Rok 06/2001 Przebieg 501937 km Moc
Holandia, Susteren
9 500 € PLN ≈ 40 870 zł
Rok 02/2001 Przebieg 941486 km Moc
Holandia, Maarssen
5 000 € PLN ≈ 21 510 zł
Euro Euro 3 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Rok 09/2000 Przebieg 1151940 km Moc
Holandia, Susteren
22 500 € PLN ≈ 96 790 zł
Ładowność 33775 kg Euro Euro 2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Rok 01/1998 Przebieg 1118462 km Moc
Holandia, Vriezenveen
5 900 € PLN ≈ 25 380 zł
Euro Euro 3 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Rok 06/2002 Przebieg 642954 km Moc
Holandia, Son en Breugel
9 950 € PLN ≈ 42 800 zł
Euro Euro 3 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Rok 06/2002 Przebieg 992540 km Moc
Holandia, Oud Gastel
5 900 € PLN ≈ 25 380 zł
Euro Euro 3 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Rok 10/2003 Przebieg 727110 km Moc
Holandia, Son en Breugel
cena na żądanie
Euro Euro 2
Rok 06/1999 Przebieg 756300 km Moc
Holandia, Maarssen
6 500 € PLN ≈ 27 960 zł
Euro Euro 2
Rok 12/2001 Przebieg Moc
Holandia, schoondijke
34 950 € PLN ≈ 150 300 zł
Ładowność 11350 kg Euro Euro 3
Rok 10/2001 Przebieg 1556332 km Moc
Holandia, Bennekom
cena na żądanie
Ładowność 11440 kg Euro Euro 3 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Rok 2003-06-26 Przebieg 986591 km Moc
Holandia, Gilze
5 900 € PLN ≈ 25 380 zł
Euro Euro 3 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Rok 06/2001 Przebieg 93947 km Moc
Holandia, Son en Breugel
5 900 € PLN ≈ 25 380 zł
Euro Euro 2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Rok 04/1999 Przebieg 693218 km Moc
Holandia, Son en Breugel
7 500 € PLN ≈ 32 260 zł
Euro Euro 3
Rok 2003 Przebieg 985815 km Moc
Holandia, Alkmaar