Ciągnik siodłowy Scania 580S V8 NGS 6x2 King of Road Full options 10 wheels















































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego






















- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Low-noise
- Remote central locking
- Roof spoiler
- Side skirts
- Spoilers
- Spotlights
- Tipper hydraulics
- Vehicle heater
- Xenon lighting
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Transmission
Transmission: Opti cruise Retarder, 16 gears, Automatic
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/65; Steering; Tyre profile left: 55%; Tyre profile right: 55%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%
Rear axle 2: Tyre size: 315/70; Tyre profile left inner: 55%; Tyre profile left outer: 55%; Tyre profile right outer: 55%; Tyre profile right outer: 55%
Functional
Make of bodywork: Scania
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Additional information
Please contact Maarten Busser or Niels Busser for more information
- Въздушно окачване
- Дистанционно централно заключване
- Ксенонови фарове
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Ниско ниво на шум
- Прожектори
- Спойлер на покрива
- Странични престилки
- Хидравлика на самосвала
- Boční lemy
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Hliníková palivová nádrž
- Nízká hlučnost
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vyklápěcí hydraulika
- Vzduchové odpružení
- Xenon
- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Fernlicht
- Geräuscharm
- Kipphydraulik
- Luftfederung
- Sideskirts
- Standheizung
- Xenonbeleuchtung
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Getriebe
Getriebe: Opti cruise Retarder, 16 Gänge, Automatik
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/65; Gelenkt; Reifen Profil links: 55%; Reifen Profil rechts: 55%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/70; Reifen Profil links innnerhalb: 55%; Reifen Profil links außen: 55%; Reifen Profil rechts innerhalb: 55%; Reifen Profil rechts außen: 55%
Funktionell
Marke des Aufbaus: Scania
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Maarten Busser oder Niels Busser, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Fjernlåsning
- Luftaffjedring
- Minimal støj
- Projektører
- Sideskørter
- Tagspoiler
- Tipladshydraulik
- Varmeapparat
- Varmer
- Xenon-lygter
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Transmission
Transmission: Opti cruise Retarder, 16 gear, Automatisk
Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65; Styretøj; Dækprofil venstre: 55%; Dækprofil højre: 55%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/70; Dækprofil venstre indvendige: 55%; Dækprofil venstre udvendige: 55%; Dækprofil højre udvendige: 55%; Dækprofil højre udvendige: 55%
Funktionelle
Karosserifabrikat: Scania
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Yderligere oplysninger
Kontakt Maarten Busser eller Niels Busser for yderligere oplysninger
- Αεροτομή οροφής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Πλευρικές ποδιές
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Υδραυλικό σύστημα ανατρεπόμενου οχήματος
- Φωτισμός Xenon
- Χαμηλού θορύβου
- Bajo Ruido
- Bloqueo centralizado a distancia
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Faldones laterales
- Hidráulica de volquete
- Iluminación de xenón
- Luces brillantes
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Información general
Carrocería: Tractor estándar
Transmisión
Transmisión: Opti cruise Retarder, 16 marchas, Automático
Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 55%; Dibujo del neumático derecha: 55%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/70; Dibujo del neumático izquierda interior: 55%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 55%; Dibujo del neumático derecha exterior: 55%; Dibujo del neumático derecha exterior: 55%
Funcional
Marca carrocería: Scania
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Maarten Busser o Niels Busser para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Etäkeskuslukitus
- Hiljainen
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Kipin hydrauliikka
- Kohdevalot
- Ksenon-valot
- Lämmitin
- Sivuhelmat
- Chauffage
- Faible bruit
- Hydraulique
- Jupes latérales
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Spoilers
- Suspension pneumatique
- Verrouillage centralisé à distance
- Éclairage au xénon
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Transmission
Transmission: Opti cruise Retarder, 16 vitesses, Automatique
Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65; Direction; Sculptures des pneus gauche: 55%; Sculptures des pneus droite: 55%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/70; Sculptures des pneus gauche interne: 55%; Sculptures des pneus gauche externe: 55%; Sculptures des pneus droit externe: 55%; Sculptures des pneus droit externe: 55%
Pratique
Marque de construction: Scania
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Maarten Busser ou Niels Busser pour plus d'informations
- Bočni pragovi
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Hidraulika kipera
- Krovni spojler
- Ksenonska svjetla
- Niska razina buke
- Reflektori
- Zračni ovjes
- Alumínium üzemanyagtartály
- Billenőplató-hidraulika
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Oldalsó védőlemezek
- Spotlámpák
- Tetőlégterelő
- Távirányításos központi zár
- Xenon
- Alarm dźwiękowy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Hydraulika
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Oświetlenie ksenonowe
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Reflektory
- Spoiler dachowy
- Spoilery boczne
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Skrzynia biegów
Pędnia: Opti cruise Retarder, 16 biegi, Automat
Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 55%; Profil opon prawa: 55%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/70; Profil opon lewa wewnętrzna: 55%; Profil opon lewa zewnętrzna: 55%; Profil opon prawa zewnętrzna: 55%; Profil opon prawa zewnętrzna: 55%
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: Scania
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Maarten Busser lub Niels Busser
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Fari allo xeno
- Fari di profondità
- Grembialature laterali
- Idraulica cassone ribaltabile
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Dakspoiler
- Geluidsarm
- Kiphydrauliek
- Luchtvering
- Sideskirts
- Spoilers
- Standkachel
- Verstralers
- Xenon verlichting
= Bijzonderheden =
Volledig luchtgeveerd
Hydroliek 2 weg
Retarder
Parkcool and heating
Luxe interieur
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Transmissie
Transmissie: Opti cruise Retarder, 16 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/65; Meesturend; Bandenprofiel links: 55%; Bandenprofiel rechts: 55%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/70; Bandenprofiel linksbinnen: 55%; Bandenprofiel linksbuiten: 55%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 55%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 55%
Functioneel
Merk opbouw: Scania
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Maarten Busser of Niels Busser
- Fjernstyrt sentrallås
- Hydraulikk for tippvogn
- Lite støy
- Luftfjæring
- Sideskjermplate
- Spotlights
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Xenon-lys
- Aquecedor
- Baixo ruído
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Holofotes
- Iluminação de xénon
- Saias laterais
- Sistema hidráulico de camião basculante
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Transmissão
Transmissão: Opti cruise Retarder, 16 velocidades, Automática
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65; Direção; Perfil do pneu esquerda: 55%; Perfil do pneu direita: 55%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/70; Perfil do pneu interior esquerdo: 55%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 55%; Perfil do pneu exterior direito: 55%; Perfil do pneu exterior direito: 55%
Funcional
Marca da carroçaria: Scania
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Informações adicionais
Contacte Maarten Busser ou Niels Busser para obter mais informações
- Fuste laterale
- Iluminare cu xenon
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Sistem hidraulic pentru basculantă
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Zgomot redus
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Гидравлическая система самосвала
- Ксеноновые фары
- Малошумный
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Обтекатели шасси
- Пневматическая подвеска
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Спойлер на крыше
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Трансмиссия
Трансмиссия: Opti cruise Retarder, 16 передачи, Автоматическая
Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 385/65; Рулевое управление; Профиль шин слева: 55%; Профиль шин справа: 55%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%
Задний мост 2: Размер шин: 315/70; Профиль шин левое внутреннее: 55%; Профиль шин левое внешнее: 55%; Профиль шин правое внешнее: 55%; Профиль шин правое внешнее: 55%
Функциональность
Марка кузова: Scania
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Maarten Busser или Niels Busser для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Hydraulika vyklápača
- Kúrenie
- Nízka hlučnosť
- Postranné zásterky
- Reflektory
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchové odpruženie
- Xenónové svetlá
- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Sidokjolar
- Spotlights
- Takspoiler
- Tippvagnshydraulik
- Tystgående
- Värmare
- Xenon-strålkastare
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Transmission
Transmission: Opti cruise Retarder, 16 växlar, Automatisk
Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 385/65; Styrning; Däckprofil vänster: 55%; Däckprofil rätt: 55%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/70; Däckprofil inuti vänster: 55%; Däckprofil lämnades utanför: 55%; Däckprofil innanför höger: 55%; Däckprofil utanför höger: 55%
Funktionell
Fabrikat av karosseri: Scania
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Ytterligare information
Kontakta Maarten Busser eller Niels Busser för mer information
- Araç ısıtıcısı
- Damper hidroliği
- Düşük gürültülü
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Spot lambaları
- Tavan spoyleri
- Uzaktan merkezi kilitleme
- Xenon
- Yan etekler