Ciągnik siodłowy IVECO Daily 40 C18





















Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego















Maks. nośność osi tylnej: 2600 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do nov. 2025
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
VAT/marża: Możliwość odliczenia podatku VAT
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Tjeerd Croezen
Max. rear axle load: 2600 kg
APK (MOT): tested until 11/2025
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
VAT/margin: VAT qualifying
Please contact Tjeerd Croezen for more information
Maximální zatížení zadní nápravy: 2600 kg
MOT: zkontrolováno do nov. 2025
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
DPH/marže: Odpočet DPH pro podnikatele
Maximale Hinterachslast: 2600 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 11.2025
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Mehrwertsteuer/Differenzbesteuerung: Mehrwertsteuer abzugsfähig
Wenden Sie sich an Tjeerd Croezen, um weitere Informationen zu erhalten.
Maks. bagakselbelastning: 2600 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil nov. 2025
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
moms/margin: Moms fradragsberettiget
Kontakt Tjeerd Croezen for yderligere oplysninger
Carga máxima del eje trasero: 2600 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta nov. 2025
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
IVA/margen: IVA deducible
Póngase en contacto con Tjeerd Croezen para obtener más información.
Charge max. sur essieu arrière: 2600 kg
APK (CT): valable jusqu'à nov. 2025
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
TVA/marge: TVA déductible
Veuillez contacter Tjeerd Croezen pour plus d'informations
Max. tengelyterhelés hátul: 2600 kg
MOT: vizsgálták, amíg nov. 2025
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
HÉA/marzs: HÉA levonható a vállalkozók számára
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Tjeerd Croezen-vel
Carico massimo sull'asse posteriore: 2600 kg
MOT: ispezionato fino a nov 2025
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
IVA/margine: IVA deducibile per gli imprenditori
Max. aslast achter: 2600 kg
APK: gekeurd tot nov. 2025
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
BTW/marge: BTW verrekenbaar voor ondernemers
Neem voor meer informatie contact op met Tjeerd Croezen
Carga máx. do eixo traseiro: 2600 kg
APK (MOT): testado até nov. 2025
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
IVA/margem: IVA elegível
Contacte Tjeerd Croezen para obter mais informações
Макс. нагрузка на заднюю ось: 2600 kg
APK (TO): проверка пройдена до nov. 2025
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
НДС/маржа: С вычетом НДС
Свяжитесь с Tjeerd Croezen для получения дополнительной информации
Maximálne zaťaženie zadnej nápravy: 2600 kg
MOT: skontrolované do nov. 2025
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
DPH/marža: Odpočet DPH pre podnikateľov
Max. axellast bak: 2600 kg
MOT: besiktigat till nov. 2025
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Moms/marginal: Avdragsgill moms för företagare
Kontakta Tjeerd Croezen för mer information