Ciągnik siodłowy DAF XF105 . 460

PDF
Ciągnik siodłowy DAF XF105 . 460 - Autoline
Ciągnik siodłowy DAF XF105 . 460 | Obrazek 1 - Autoline
Ciągnik siodłowy DAF XF105 . 460 | Obrazek 2 - Autoline
Ciągnik siodłowy DAF XF105 . 460 | Obrazek 3 - Autoline
Ciągnik siodłowy DAF XF105 . 460 | Obrazek 4 - Autoline
Ciągnik siodłowy DAF XF105 . 460 | Obrazek 5 - Autoline
Ciągnik siodłowy DAF XF105 . 460 | Obrazek 6 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/6
PDF
17 900 €
Cena netto
≈ 76 530 zł
Kontakt z dealerem
Marka: DAF
Model: XF105 . 460
Rocznik: 2009-09
Pierwsza rejestracja: 2009-09-15
Przebieg: 1 140 161 km
Własna masa: 9 095 kg
Lokalizacja: Holandia 's-Hertogenbosch6535 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: T6282
Data zamieszczenia: ponad 1 miesiąc
Opis
Wymiary: długość - 6,4 m, szerokość - 2,5 m
Silnik
Moc: 462 KM (340 kW)
Paliwo: diesel
Pojemność: 12 902 cm³
Liczba cylindrów: 6
Euro: Euro 5
Skrzynia biegów
Marka: DAF
Typ: automat
Osie
Marka: DAF
Liczba osi: 3
Napęd: 6x2
Rozstaw osi: 4 170 mm
Pierwsza oś: 315/80x22'5, hamulce - disc
Druga oś: 315/80x22'5, hamulce - disc
Trzecia oś: 295/80x22,5, hamulce - drum
Hamulce
ABS
Retarder
Kabina i komfort
Cruise control (tempomat)
Lodówka
Osłona przeciwsłoneczna
Kabina
Miejsce sypialne
Opcje dodatkowe
Klimatyzacja
Elektr. podnoszenie szyb
Multimedia
Radio samochodowe: CD
Funkcje bezpieczeństwa
Centralny zamek
Ogranicznik szybkości
Blokada dyferencjału
ESP
Oświetlenie i reflektory
Światła przeciwmgielne
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
VIN: XLRTG47MS0E865005

Dodatkowy opis — Ciągnik siodłowy DAF XF105 . 460

Polski
= Additional options and accessories =

- Air horn
- Aluminum fuel tank
- beacon
- Digital tacho
- Electr. adjustable windows
- Fire extinguisher
- On-board tools
- Parking heater Diese
- Sleeping cabin
- Spotlights
- Stationary air conditioners
- Transmission equipment

= More information =

General information
Bodywork: Standard tractor
Cab: single
Registration number: BX-DZ-05

Transmission
Transmission: Daf zf, Automatic

Axle configuration
Front axle: Tyre size: 315/80x22'5; Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle 1: Tyre size: 315/80x22'5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 55%; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Tyre size: 295/80x22,5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
- Алуминиев горивен резервоар
- Бордови инструменти
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Спална кабина
- Стационарна климатизация
- Bodové reflektory
- Hliníková palivová nádrž
- Palubní nástroje
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Stacionární klimatizace
- Vzduchová houkačka
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Bordwerkzeuge
- Feuerlöscher
- Leuchtfeuer
- Liegeplatz
- Lufthupe
- Seitenspiegel mit elektr. Regulierungsmöglichkeit
- Sendegeräte
- Standheizung Diesel
- Standklimaanlage
- Tacho digital
- Verstrahler

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: einfach
Kennzeichen: BX-DZ-05

Getriebe
Getriebe: Daf zf, Automatik

Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 315/80x22'5; Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80x22'5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 55%; Federung: Luftfederung
Hinterachse 2: Refenmaß: 295/80x22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%; Reduzierung: einfach reduziert; Federung: Luftfederung

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Projektører
- Sleeper Cab
- Stationært airconditionanlæg
- Tryklufthorn
- Værktøjer ombord

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: enkeltseng
Registreringsnummer: BX-DZ-05

Transmission
Transmission: Daf zf, Automatisk

Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 315/80x22'5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80x22'5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 55%; Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 295/80x22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%; Reduktion: enkeltreduktion; Affjedring: luftaffjedring

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Εργαλεία επί του οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σταθερό σύστημα κλιματισμού
= Más opciones y accesorios =

- Bocina de aire
- Cabina litera
- Depósito de combustible de aluminio
- Instrumentos de a bordo
- Reflectores
- Sistema fija de aire acondicionado

= Más información =

Información general
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: simple
Matrícula: BX-DZ-05

Transmisión
Transmisión: Daf zf, Automático

Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 315/80x22'5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80x22'5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 55%; Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 295/80x22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%; Reducción: reducción sencilla; Suspensión: suspensión neumática

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Kiinteät työkalut
- Kohdevalot
- Makuutilallinen ohjaamo
- Paikallaan toimiva ilmastointi
- Äänimerkki
= Plus d'options et d'accessoires =

- Cabine couchette
- Corne à air
- Outils de bord
- Phares longue portée
- Réservoir de carburant en aluminium
- État clim

= Plus d'informations =

Informations générales
Construction: Tracteur standard
Cabine: simple
Numéro d'immatriculation: BX-DZ-05

Transmission
Transmission: Daf zf, Automatique

Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 315/80x22'5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80x22'5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 55%; Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 295/80x22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%; Réduction: réduction simple; Suspension: suspension pneumatique

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
- Aluminijski spremnik goriva
- Reflektori
- Spavaća kabina
- Stacionarni klima-uređaj
- Ugrađeni alati
- Zračna sirena
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fedélzeti eszközök
- Légkürt
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Álló helyzetű légkondicionálás
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Klimatyzator
- Reflektory
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Zestaw kluczy

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: pojedynczy
Numer rejestracyjny: BX-DZ-05

Skrzynia biegów
Pędnia: Daf zf, Automat

Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 315/80x22'5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80x22'5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 55%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 295/80x22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%; Redukcja: redukcja pojedyncza; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
- Attrezzi a bordo
- Avvisatore acustico pneumatico
- Fari di profondità
- Impianto di climatizzazione a veicolo fermo
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
= Aanvullende opties en accessoires =

- Alu. Brandstoftank
- Boordgereedschap
- Brandblusser
- Elektr. Verst. Buitenspiegels
- Luchthoorn
- Slaapcabine
- Standairconditioning
- Standkachel Diesel
- Tacho Digitaal
- Verstralers
- Zendapparatuur
- Zwaailamp

= Meer informatie =

Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: enkel
Kenteken: BX-DZ-05

Transmissie
Transmissie: Daf zf, Automaat

Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 315/80x22'5; Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Vering: paraboolvering
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80x22'5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 55%; Vering: luchtvering
Achteras 2: Bandenmaat: 295/80x22,5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%; Reductie: enkelvoudige reductie; Vering: luchtvering

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Lufthorn
- Spotlights
- Stasjonært klimaanlegg
- Verktøy om bord
= Opções e acessórios adicionais =

- Ar condicionado fixo
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Ferramentas integradas
- Holofotes

= Mais informações =

Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: simples
Número de registo: BX-DZ-05

Transmissão
Transmissão: Daf zf, Automática

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 315/80x22'5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80x22'5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 55%; Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 295/80x22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%; Redução: redução simples; Suspensão: suspensão pneumática

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
- Aer condiționat în staționare
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Instrumente la bord
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Бортовые инструменты
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Пневматический звуковой сигнал
- Стационарная система кондиционирования воздуха
- Точечные лампы

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: односпальная
Регистрационный номер: BX-DZ-05

Трансмиссия
Трансмиссия: Daf zf, Автоматическая

Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 315/80x22'5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост 1: Размер шин: 315/80x22'5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 55%; Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 2: Размер шин: 295/80x22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%; Редуктор: один редуктор; Подвеска: пневматическая подвеска

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Palubné prístroje
- Reflektory
- Stacionárna klimatizácia
- Vzduchová húkačka
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Sovhytt
- Spotlights
- Stationär luftkonditionering
- Tyfon
- Verktyg ombord

= Ytterligare information =

Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: endast
Registreringsnummer: BX-DZ-05

Transmission
Transmission: Daf zf, Automatisk

Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 315/80x22'5; Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80x22'5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 55%; Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 2: Däckets storlek: 295/80x22,5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%; Minskning: enda minskning; Fjädring: luftfjädring

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
- Alüminyum yakıt deposu
- Araç üzeri aletleri
- Havalı korna
- Sabit klima
- Sleeper cab
- Spot lambaları
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
Cena na żądanie
2010
1 239 416 km
Moc 408 KM (300 kW) Euro Euro 5 Napęd 4x2 Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne
Holandia, Veldhoven
Kontakt z dealerem
19 500 € ≈ 83 370 zł
2009
1 412 746 km
Moc 360 KM (265 kW) Euro Euro 5 Ładowność 9 430 kg Napęd 4x2
Holandia, Veldhoven
Kontakt z dealerem
18 000 € ≈ 76 960 zł
2011
663 144 km
Moc 460 KM (338 kW) Euro Euro 5 Napęd 6x2
Holandia, Alkmaar
Kontakt z dealerem
8 500 € ≈ 36 340 zł
2009
1 278 369 km
Moc 410 KM (301 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 14 470 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Lelystad
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2009
798 081 km
Moc 410 KM (301 kW) Euro Euro 5 Napęd 4x2
Holandia, Terneuzen
Kontakt z dealerem
13 750 € ≈ 58 790 zł
2010
972 550 km
Moc 460 KM (338 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Napęd 4x2
Holandia, Maarssen
Kontakt z dealerem
8 500 € ≈ 36 340 zł
2009
1 262 887 km
Moc 510 KM (375 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 14 470 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Lelystad
Kontakt z dealerem
8 950 € ≈ 38 270 zł
2009
1 221 946 km
Moc 408 KM (300 kW) Euro Euro 5 Napęd 4x2
Holandia, Veldhoven
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2009
1 589 535 km
Moc 408 KM (300 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 13 181 kg Napęd 4x2
Holandia, Vlissingen
Kontakt z dealerem
13 750 € ≈ 58 790 zł
2010
936 819 km
Moc 410 KM (301 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 12 839 kg Napęd 4x2
Holandia, Vlissingen
Kontakt z dealerem
12 950 € ≈ 55 370 zł
2009
794 368 km
Moc 360 KM (265 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
12 000 € ≈ 51 310 zł
2009
800 000 km
Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 11 500 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Veldhoven
Kontakt z dealerem
19 500 € ≈ 83 370 zł
2007
1 452 026 km
Moc 360 KM (265 kW) Napęd 4x4
Holandia, Veldhoven
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2009
1 408 913 km
Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 11 720 kg Napęd 4x2
Holandia, Vlissingen
Kontakt z dealerem
8 500 € ≈ 36 340 zł
2009
1 430 309 km
Moc 410 KM (301 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 15 000 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Lelystad
Kontakt z dealerem
19 900 € ≈ 85 080 zł
2011
660 811 km
Moc 410 KM (301 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 13 038 kg Napęd 4x2
Holandia, Veghel
BAS World
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
11 750 € ≈ 50 240 zł
2008
849 838 km
Moc 360 KM (265 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 13 736 kg Napęd 4x2
Holandia, Vlissingen
Kontakt z dealerem
13 750 € ≈ 58 790 zł
2011
1 204 672 km
Moc 462 KM (340 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 12 635 kg Napęd 4x2
Holandia, Vlissingen
Kontakt z dealerem
49 500 € ≈ 211 600 zł
2008
1 128 674 km
Moc 460 KM (338 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 11 930 kg Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Gilze
Kontakt z dealerem
9 250 € ≈ 39 550 zł
2010
940 961 km
Euro Euro 5 Paliwo diesel Napęd 4x2
Holandia, Nijmegen
Kontakt z dealerem