Ciągnik siodłowy DAF XF 480 FT











Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















Aerodynamika
- Osłony boczne
- Owiewka dachowa oraz jej regulacja
Bezpieczeństwo i ochrona
- Sygnał ostrzegawczy cofania
- Systemy przeciwkradzieżowe
- Układ kontroli stabilności pojazdu (VSC)
Dostawa pojazdu
- Homologacja typu pojazdów kompletnych (WVTA)
- Zestaw narzędzi
Kabina z zewnątrz
- Lusterko przednie
- Zamek drzwiowy
- Zawieszenie kabiny
- Światła przednie
Komunikacja i zarządzanie inf. dotyczącymi jazdy
- Anteny
- Uniwersalne złącze FMS
Koła i opony
- Koła
- Pierścienie ochronne kół
Nadwozia i przygotowania do nadwozi
- Złącze aplikacyjne
Podwozie
- Certyfikat układu kierowniczego
- Chlapacz
- Przednia osłona podwozia
- Tylna lampa robocza
- Tylne błotniki
- Światła tylne
Serwis i konserwacja
- Serwis ITS
Sprzęg i wyposażenie do podłączenia przyczepy
- Schowek na złącze przyczepy
Układ hamulcowy
- Monitorowanie skuteczności hamulców
- Sterowanie hamulcem postojowym
Układ napędowy
- Tryb Eco
Wnętrze kabiny
- Dodatkowa nagrzewnica kabiny
- Filtr przeciwpyłkowy
- Fotel kierowcy
- Fotel pasażera
- Fotel pasażera z podłokietnikiem
- Kierownica
- Mechanizm otwierania okien
- Pas bezpieczeństwa
- Pilot ECAS
- Podłokietnik fotela kierowcy
- Wersja górnej leżanki
- Wywietrznik dachowy ze sterowaniem
- Zabezpieczenie leżanek
- Zasłony
Zasilanie 24 V
- Monitorowanie poziomu naładowania akum.
Zawieszenie i osie
- Monitorowanie obciążenia osi
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kolor: Jednolity kolor kabiny
Skrzynia biegów
Pędnia: TraXon, 12 biegi, Automat
Konfiguracja osi
Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś przednia: Rozmiar opon: 315/70R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Produkcja osi: Barum; Profil opon lewa: 13 mm; Profil opon prawa: 13 mm
Oś tylna: Rozmiar opon: 315/70R; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Produkcja osi: Sava; Profil opon lewa wewnętrzna: 19 mm; Profil opon lewa: 19 mm; Profil opon prawa zewnętrzna: 19 mm; Profil opon prawa: 19 mm
Wnętrze
Położenie kierownicy: Lewa
Gwarancja
Gwarancja: Warranty Plus
Gwarancja: 500.000 km
Inne informacje
Styl jazdy: Normalny
Położenie EAS: Moduł EAS po prawej stronie
Opony osi przedniej 2. przyczepy: 2. przyczepa bez opon z przodu
Złącze przyczepy/naczepy: 1. przyczepa bez zaczepu
Opony dostawcy: Goodyear
Wyłączanie silnika pracującego na biegu jałowym: Wył. silnika pracującego na biegu jałowym, 5 min
Ustawienie ogr. prędk.: Ustaw. ogran. pr. 85 km/h; wył. trybu Eco 90 km/h
Kolor. owiewki narożne: Kolor. owiewki narożne: bez Brilliant White
Typ i położenie wlotu powietrza: Wlot powietrza góra
Lusterko główne: Wypukłość głównych lusterek
Typ przyczepy (naczepy): Naczepa
Asystent wydajności kierowcy: Asystent wydajności kierowcy
Mocowanie spojlera dachowego: Niezamontowana owiewka dachowa
Oś tylna: Tył: 13,00 t, zawieszenie pneumatyczne, SR1344
Wskazanie CO2: Wskazanie CO2: Y
Położenie stopnia pomostu roboczego: Stopień pomostu po lewej stronie
Światła do jazdy dziennej: Światła do jazdy dziennej LED
Zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna: Zewn. osłona przeciwsłon., półprzezr. zielona
Materiał zbiornika powietrza: Stalowe zbiorniki powietrza
Sterowanie podnośnikiem: Ręcznie sterowany podnośnik
Liczba osi przednich przyczepy: 1. przyczepa bez przedniej osi
Opony osi fr1 lub fr: F1,315/70R22.5GO FMX2S 156/150 L Steering BBA
Układ kierowniczy: Jednoobwodowy układ kierowniczy
Zbiornik paliwa: Alum. zb. paliwa 845+590 l ze stopn., wys. 620 mm
Kolor wykończenia wnętrza kabiny: Kolor wykończenia wnętrza kabiny, Dark Sand
Zastosowanie: Transport ogólny
Cykl załadunku: Załadunek/rozładunek - jedna operacja
Opona tylna przyczepy/naczepy: 1. przyczepa – opony 385/65R22.5 na tylnej osi
Kraj rejestracji: Rejestracja - Bułgaria
osie tylne 2. naczepy/przyczepy: 2. przyczepa bez osi tylnych
Umiejscowienie i poj. zbiornika płynu AdBlue(R): Zbiornik płynu AdBlue(R) 90 l na lewym błotniku
Materac dolnej leżanki: Leżanka dolna z materacem z gąbki
Liczba osi przednich 2. przyczepy: 2. przyczepa bez osi przednich
Liczba osi tylnych 2. naczepy/przyczepy: 2. przyczepa bez osi tylnych
Blokady klinowe koła: Dwa kliny pod koła
Położenie rury wydechowej: Pozioma rura wydechowa, niski wydech
Opona tylna 2. przyczepy/naczepy: 2. przyczepa bez opon z tyłu
Kolorowe osłony boczne: Kolor osłon bocznych: kolor kabiny
Pobranie opłaty drogowej: Przygotowanie dla Maut
Kolor owiewki dachowej: Owiewka dachowa w kolorze kabiny
Osie tylne naczepy/przyczepy: 1. przyczepa – osie tylne, 9 t
Masa całk. zestawu zależna od układu napędowego: Maks. DCM zest. zal. od ukł. nap. 50 000 kg, kl. 3
Elementy wykończeniowe wnętrza kabiny: Wnętrze kabiny w kolorze Delta black
Pokrycie drzwi: Wykończenie drzwi: miękki tkany materiał
Obszar eksploatacji: – obszar eksploatacji: Europa Wschodnia
Automatyczne sterowanie skrzynią biegów: Zautomat. skrz. bieg. bez ster. ręcz. – wer. Lite
Kolor panelu reflektorów przednich i zderzaka: Panel reflekt. przedn. i zderzak: kolor kabiny
Osie przednie 2. przyczepy: 2. przyczepa bez osi przednich
Złącze elektryczne przyczepy: Zł. el. prz. 24 V/2x7 st., prze.: 2x7 st. + EBS
Kolor osłony dolnego stopnia, stopnie ze skrzydłem: Osł. doln. stop., stop. kab. i ow. w kol. kab.
Element ramy podwozia: Podłużnica 260/6,0 mm, brak wzmocnienia
Tempomat Predictive Cruise Control: Tempomat Predictive Cruise Control Lite
Liczba osi tylnych naczepy/przyczepy: 1. przyczepa – 3 tylne osie
Klasa zastosowań: Klasa zastosowań 0
Wymagania dotyczące układu OBD: Układ OBD, Euro VI Step D
Kolorowe fartuchy boczne: Brak opcji: Kolor fartuchów bocznych
Kolor podwozia: C4P500GRY Podwozie w kolorze szarym
Profil pojazdu: Ciągnik, naczepa
Leżanka dolna: Dolna leżanka bez szuflady
Wysokość jazdy podwozia: Jedna, standardowa wysokość jazdy
Wymiar KA siodła: Wymiar KA siodła 670 mm
Typ zabudowy: Nadwozie skrzyniowe
Rozstaw osi / zwis tylny: Rozstaw osi 3,80 m / zwis tylny 0,99 m
Segment biznesowy: Transport długodystansowy
Wyposażenie pomocnicze kabiny: Wlot pow., uchwyt i osłony lust. czarne
Osie przednie przyczepy: 1. przyczepa bez przednich osi
Warunki eksploatacji: Standardowe przepisy dotyczące transportu
Wykonanie tylnego zawieszenia: Tylne zawieszenie Stabilink
pneumatyczne złącze przyczepy: Pneumatyczne złącze przyczepy typu rozetowego
Tabliczka znamionowa: Stand. tabliczka znamionowa
DAF Connect: Connected Services
Podziałka prędkościomierza: Podziałka prędkościomierza km/h
Długość profilu siodła: Długość profilu siodła: standardowy
Poziom hałasu na zewnątrz: Standardowy poziom hałasu
Siodło: JOST JSK42, żeliwo 150+12 mm
Średnica sworznia zwrotnicy: Średnica sworznia zwrotnicy 2 cale
Zasilanie akcesoriów: Zasilanie akcesoriów: standard
Rama podwozia: Standardowe przygotowanie podwozia
System audio: Układ 6 głośników Luxury
Opony tylnych osi napędzanych: R1,315/70R22.5GO FMAXD2 154/150 L Traction BBA
Opona zapasowa: Zapas, nie dotyczy
Rozmieszczenie podzespołów podwozia: Standardowe umiejscowienie podzespołu
Skrzynia biegów: 12-biegowa skrz. b. TraXon 12TX2210 DD; 16,69–1,00
Paliwo: zawartość siarki: Bez opcji: zawartość siarki w paliwie
Warunki drogowe: Normalny
Wersja z filtrem wstępnym paliwa: Ogrzewany filtr wstępny paliwa
Pomost: Pomost ze stopniem, standardowy
Oś przednia: Przód: 8,00 t, paraboliczne, 163N
Blokada mechanizmu różnicowego: Mechaniczna blokada mech. różnicowego
Oprogramowanie zautomatyzowanej skrzyni biegów: Transport standardowy, wersja Lite
Biegi górskie: Płaski (0-3%)> Pagór. (3-6%) / Górzysty (7-11%)
Złącze 2. przyczepy/naczepy: 2. przyczepa bez zaczepu
Reflektory przednie: Reflektory przednie LED
Przebieg między przeglądami: Standardowy przebieg między przeglądami
Seria pojazdu: XF
Alternator i akumulator: Alternator 120 A, akumulatory AGM 2 × 210 Ah
Maksymalna temperatura otoczenia: Maks. temperatura otoczenia 38 stopni C
Położenie zbiornika paliwa: Zbiorniki paliwa, strona lewa i prawa
Skrzynka akumulatorów i uchwyt na koło zapasowe: Akumulatory w zwisie tylnym, bez kosza koła zapas.
Układy zwalniaczy: Hamulec silnikowy MX
Płyta montażowa siodła: Standardowa płyta montażowa
Przełożenie tylnej osi: Przełożenie tylnej osi 2,21