Ciągnik siodłowy DAF XF 460 FTP 6x2 Hydraulic Night Airco

PDF
Ciągnik siodłowy DAF XF 460 FTP 6x2 Hydraulic Night Airco - Autoline
Ciągnik siodłowy DAF XF 460 FTP 6x2 Hydraulic Night Airco | Obrazek 1 - Autoline
Ciągnik siodłowy DAF XF 460 FTP 6x2 Hydraulic Night Airco | Obrazek 2 - Autoline
Ciągnik siodłowy DAF XF 460 FTP 6x2 Hydraulic Night Airco | Obrazek 3 - Autoline
Ciągnik siodłowy DAF XF 460 FTP 6x2 Hydraulic Night Airco | Obrazek 4 - Autoline
Ciągnik siodłowy DAF XF 460 FTP 6x2 Hydraulic Night Airco | Obrazek 5 - Autoline
Ciągnik siodłowy DAF XF 460 FTP 6x2 Hydraulic Night Airco | Obrazek 6 - Autoline
Ciągnik siodłowy DAF XF 460 FTP 6x2 Hydraulic Night Airco | Obrazek 7 - Autoline
Ciągnik siodłowy DAF XF 460 FTP 6x2 Hydraulic Night Airco | Obrazek 8 - Autoline
Ciągnik siodłowy DAF XF 460 FTP 6x2 Hydraulic Night Airco | Obrazek 9 - Autoline
Ciągnik siodłowy DAF XF 460 FTP 6x2 Hydraulic Night Airco | Obrazek 10 - Autoline
Ciągnik siodłowy DAF XF 460 FTP 6x2 Hydraulic Night Airco | Obrazek 11 - Autoline
Ciągnik siodłowy DAF XF 460 FTP 6x2 Hydraulic Night Airco | Obrazek 12 - Autoline
Ciągnik siodłowy DAF XF 460 FTP 6x2 Hydraulic Night Airco | Obrazek 13 - Autoline
Ciągnik siodłowy DAF XF 460 FTP 6x2 Hydraulic Night Airco | Obrazek 14 - Autoline
Ciągnik siodłowy DAF XF 460 FTP 6x2 Hydraulic Night Airco | Obrazek 15 - Autoline
Ciągnik siodłowy DAF XF 460 FTP 6x2 Hydraulic Night Airco | Obrazek 16 - Autoline
Ciągnik siodłowy DAF XF 460 FTP 6x2 Hydraulic Night Airco | Obrazek 17 - Autoline
Ciągnik siodłowy DAF XF 460 FTP 6x2 Hydraulic Night Airco | Obrazek 18 - Autoline
Ciągnik siodłowy DAF XF 460 FTP 6x2 Hydraulic Night Airco | Obrazek 19 - Autoline
Ciągnik siodłowy DAF XF 460 FTP 6x2 Hydraulic Night Airco | Obrazek 20 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/20
PDF
16 950 €
Cena netto
≈ 71 890 zł
Kontakt z dealerem
Marka: DAF
Rocznik: 2015-06
Pierwsza rejestracja: 2015-06-30
Przebieg: 866 000 km
Ładowność: 15 430 kg
Własna masa: 8 470 kg
Całkowita masa: 23 900 kg
Lokalizacja: Holandia Groot-Ammers6498 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: 2051
Data zamieszczenia: 26 maj 2025
Opis
Wymiary: długość - 6,25 m, szerokość - 2,55 m
Silnik
Moc: 462 KM (340 kW)
Paliwo: diesel
Pojemność: 12 902 cm³
Liczba cylindrów: 6
Euro: Euro 6
Skrzynia biegów
Typ: automat
Osie
Liczba osi: 3
Napęd: 6x2
Rozstaw osi: 3 850 mm
Pierwsza oś: 385/55 22,5
Druga oś: 235/75 17,5
Trzecia oś: 315/60 22,5
Hamulce
Hamulec silnikowy
Kabina i komfort
Cruise control (tempomat)
Lodówka
Spojlery
Kabina
Miejsce sypialne
Opcje dodatkowe
Klimatyzacja
Ogrzewanie postojowe
Funkcje bezpieczeństwa
Centralny zamek
Blokada dyferencjału
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: biały

Dodatkowy opis — Ciągnik siodłowy DAF XF 460 FTP 6x2 Hydraulic Night Airco

Polski
= Additional options and accessories =

- Auxiliary airconditioning
- Climate control
- Differential lock
- Heavy duty engine brake
- Hydraulic
- Middle axle lift and steering axle
- Remote central locking
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Tipper Hydraulic Installation
- Truck from the Netherlands
- Vehicle heater
- Walking floor hydraulic

= Remarks =

Tipper and walking floor hydraulic
Auxiliary airconditioning
MX engine brake

= Dealer information =

We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.

= More information =

Bodywork: Standard tractor
Transmission: As-Tronic, Automatic
Front axle: Tyre size: 385/55 22,5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle 1: Tyre size: 235/75 17,5; Max. axle load: 4400 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Tyre size: 315/60 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 30%; Suspension: air suspension
Registration number: 64-BGD-8
Please contact Thijs Kentie or Thijs Kentie for more information
- Блокировка на диференциала
- Дистанционно централно заключване
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Стационарна климатизация
- Хидравлика на самосвала
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Diferenciál s brzdou
- Ovládání klimatizace
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Stacionární klimatizace
- Střešní spoiler
- Topení
- Uzávěrka diferenciálu
- Vyhřívání vozidla
- Vyklápěcí hydraulika
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Hydraulik
- Kipphydraulik
- Klimaautomatik
- Mittelachse Lift und Lenkachse
- Niederländische LKW
- Schlafkabine
- Schubbodenhydraulik
- Sperrdifferential
- Standheizung
- Stand klimaanlage

= Anmerkungen =

Kipper und Walking Floor Hydrauliek
Standklima
MX Motorbremse

= Weitere Informationen =

Aufbau: Standard-SZM
Getriebe: As-Tronic, Automatik
Vorderachse: Refenmaß: 385/55 22,5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse 1: Refenmaß: 235/75 17,5; Max. Achslast: 4400 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%; Federung: Luftfederung
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/60 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 30%; Federung: Luftfederung
Kennzeichen: 64-BGD-8
Wenden Sie sich an Thijs Kentie oder Thijs Kentie, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Differentialespærre
- Fjernlåsning
- Klimaanlæg
- Kraftig motorbremse
- Sleeper Cab
- Stationært airconditionanlæg
- Styret spærredifferentiale
- Tagspoiler
- Tipladshydraulik
- Varmeapparat
- Varmer

= Yderligere oplysninger =

Karosseri: Standardtrækker
Transmission: As-Tronic, Automatisk
Foraksel: Dækstørrelse: 385/55 22,5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 235/75 17,5; Maks. akselbelastning: 4400 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%; Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/60 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 30%; Affjedring: luftaffjedring
Registreringsnummer: 64-BGD-8
Kontakt Thijs Kentie eller Thijs Kentie for yderligere oplysninger
- Αεροτομή οροφής
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κλείδωμα διαφορικού
- Σταθερό σύστημα κλιματισμού
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Υδραυλικό σύστημα ανατρεπόμενου οχήματος
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
= Más opciones y accesorios =

- Bloqueador diferencial
- Bloqueo centralizado a distancia
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Diferencial de deslizamiento
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Hidráulica de volquete
- Sistema fija de aire acondicionado
- Spoiler para el techo

= Más información =

Carrocería: Tractor estándar
Transmisión: As-Tronic, Automático
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/55 22,5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 235/75 17,5; Carga máxima del eje: 4400 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%; Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/60 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 30%; Suspensión: suspensión neumática
Matrícula: 64-BGD-8
Póngase en contacto con Thijs Kentie o Thijs Kentie para obtener más información.
- Ajoneuvon lämmitin
- Etäkeskuslukitus
- Ilmastointi
- Kattospoileri
- Kipin hydrauliikka
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Paikallaan toimiva ilmastointi
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Raskaan käytön moottorijarru
- Tasauspyörästön lukko
= Plus d'options et d'accessoires =

- Cabine de couchage
- Chauffage
- Climate control
- Différentiel d'écartement
- Frein moteur renforcé
- Hydraulique
- Solde différentiel
- Spoiler de toit
- Verrouillage centralisé à distance
- État clim

= Plus d'informations =

Construction: Tracteur standard
Transmission: As-Tronic, Automatique
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/55 22,5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 235/75 17,5; Charge maximale sur essieu: 4400 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%; Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/60 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 30%; Suspension: suspension pneumatique
Numéro d'immatriculation: 64-BGD-8
Veuillez contacter Thijs Kentie ou Thijs Kentie pour plus d'informations
- Blokada diferencijala
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Hidraulika kipera
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Krovni spojler
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Stacionarni klima-uređaj
- Upravljanje klimatizacijom
- Billenőplató-hidraulika
- Differenciálzár
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Tetőlégterelő
- Távirányításos központi zár
- Álló helyzetű légkondicionálás
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Blokada mechanizmu różnicowego
- HVAC
- Hydraulika
- Kabina sypialna
- Klimatyzator
- Mechanizm różnicowy
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Spoiler dachowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem

= Więcej informacji =

Budowa: Standardowy ciągnik
Pędnia: As-Tronic, Automat
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/55 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 235/75 17,5; Maksymalny nacisk na oś: 4400 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/60 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 30%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Numer rejestracyjny: 64-BGD-8
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Thijs Kentie lub Thijs Kentie
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Freno motore per impieghi gravosi
- Idraulica cassone ribaltabile
- Impianto di climatizzazione a veicolo fermo
- Quadro di comando climatizzatore
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sleeper Cab
- Spoiler per il tetto
= Aanvullende opties en accessoires =

- Automatische airconditioning
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Dakspoiler
- Hydraulic
- Hydraulische installatie van kiepwagen
- Kiphydrauliek
- Middenas liftas + stuuras
- Nederlandse truck
- Slaapcabine
- Sperdifferentieel
- Standairconditioning
- Standkachel
- Versterkte motorrem
- Walking Floor hydrauliek

= Bijzonderheden =

Kipper en walking floor hydrauliek
Standairconditioning
MX motorrem

= Bedrijfsinformatie =

We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.

= Meer informatie =

Opbouw: Standaard trekker
Transmissie: As-Tronic, Automaat
Vooras: Bandenmaat: 385/55 22,5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%; Vering: paraboolvering
Achteras 1: Bandenmaat: 235/75 17,5; Max. aslast: 4400 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%; Vering: luchtvering
Achteras 2: Bandenmaat: 315/60 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 30%; Vering: luchtvering
Kenteken: 64-BGD-8
Neem voor meer informatie contact op met Thijs Kentie of Thijs Kentie
- Differensialsperre
- Fjernstyrt sentrallås
- Førerhus med soveplass
- Hydraulikk for tippvogn
- Klimaanlegg
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Kraftig motorbrems
- Stasjonært klimaanlegg
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
= Opções e acessórios adicionais =

- Aquecedor
- Ar condicionado fixo
- Bloqueio do diferencial
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Diferencial de deslizamento controlado
- Fecho centralizado remoto
- Sistema hidráulico de camião basculante
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Carroçaria: Unidade de tração standard
Transmissão: As-Tronic, Automática
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/55 22,5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 235/75 17,5; Máx carga por eixo: 4400 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%; Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/60 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 30%; Suspensão: suspensão pneumática
Número de registo: 64-BGD-8
Contacte Thijs Kentie ou Thijs Kentie para obter mais informações
- Aer condiționat în staționare
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Climatizare
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Frână de motor heavy-duty
- Sistem hidraulic pentru basculantă
- Spoiler pavilion
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
= Дополнительные опции и оборудование =

- Блокировка дифференциала
- Гидравлическая система самосвала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Спойлер на крыше
- Стационарная система кондиционирования воздуха

= Дополнительная информация =

Кузов: Стандартный седельный тягач
Трансмиссия: As-Tronic, Автоматическая
Передний мост: Размер шин: 385/55 22,5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост 1: Размер шин: 235/75 17,5; Макс. нагрузка на ось: 4400 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%; Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 2: Размер шин: 315/60 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 30%; Подвеска: пневматическая подвеска
Регистрационный номер: 64-BGD-8
Свяжитесь с Thijs Kentie или Thijs Kentie для получения дополнительной информации
- Diaľkové centrálne zamykanie
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Hydraulika vyklápača
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Ovládanie klimatizácie
- Stacionárna klimatizácia
- Strešný spojler
- Uzávierka diferenciálu
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
= Extra tillval och tillbehör =

- Centralt fjärrlås
- Differentiallås
- Extra kraftig motorbroms
- Klimatanläggning
- Kupévärmare
- Sovhytt
- Stationär luftkonditionering
- Styrd differentialbroms
- Takspoiler
- Tippvagnshydraulik
- Värmare

= Ytterligare information =

Överbyggnad: Standardtraktor
Transmission: As-Tronic, Automatisk
Framaxel: Däckets storlek: 385/55 22,5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel 1: Däckets storlek: 235/75 17,5; Max. axellast: 4400 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%; Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/60 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 30%; Fjädring: luftfjädring
Registreringsnummer: 64-BGD-8
Kontakta Thijs Kentie eller Thijs Kentie för mer information
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Damper hidroliği
- Diferansiyel kilidi
- Isıtıcı
- Klima kontrolü
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Sabit klima
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
- Uzaktan merkezi kilitleme
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
14 500 € ≈ 61 500 zł
2013
604 000 km
Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 13 470 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Groot-Ammers
Kontakt z dealerem
10 500 € ≈ 44 540 zł
2015
948 601 km
Moc 435 KM (320 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 12 768 kg Napęd 4x2
Holandia, Groot-Ammers
Kontakt z dealerem
16 500 € ≈ 69 980 zł
2015
1 077 244 km
Moc 462 KM (340 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 11 958 kg Napęd 4x2
Holandia, Zevenhuizen
Kontakt z dealerem
15 900 € ≈ 67 440 zł
2015
1 059 246 km
Moc 435 KM (320 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Landhorst
Kontakt z dealerem
14 900 € ≈ 63 200 zł
2015
814 617 km
Moc 435 KM (320 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Landhorst
Kontakt z dealerem
19 950 € ≈ 84 620 zł
2015
519 376 km
Moc 435 KM (320 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 11 078 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Hoofddorp
Kontakt z dealerem
17 500 € ≈ 74 230 zł
2016
806 000 km
Moc 460 KM (338 kW) Euro Euro 6 Ładowność 11 053 kg
Holandia, Hoogerheide
Dingemanse Trucks & Trailers
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
17 500 € ≈ 74 230 zł
2014
807 000 km
Moc 460 KM (338 kW) Euro Euro 6 Ładowność 10 932 kg
Holandia, Hoogerheide
Dingemanse Trucks & Trailers
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
15 950 € ≈ 67 650 zł
2014
847 782 km
Moc 435 KM (320 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Giessen
Kontakt z dealerem
15 400 € ≈ 65 320 zł
2016
1 123 000 km
Moc 462 KM (340 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 12 423 kg Napęd 4x2
Holandia, Oss
Kontakt z dealerem
16 950 € ≈ 71 890 zł
2016
879 283 km
Moc 396 KM (291 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Nieuwerbrug a/d Rijn
Kontakt z dealerem
12 750 € ≈ 54 080 zł
2014
671 000 km
Moc 435 KM (320 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel
Holandia, 's-Hertogenbosch
Kontakt z dealerem
18 000 € ≈ 76 350 zł
2016
773 000 km
Moc 460 KM (338 kW) Euro Euro 6 Ładowność 10 968 kg
Holandia, Hoogerheide
Dingemanse Trucks & Trailers
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
17 950 € ≈ 76 130 zł
2016
1 013 960 km
Moc 462 KM (340 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 13 210 kg Napęd 4x2
Holandia, Hoornaar
Kontakt z dealerem
18 000 € ≈ 76 350 zł
2016
411 000 km
Moc 460 KM (338 kW) Euro Euro 6 Ładowność 11 060 kg
Holandia, Hoogerheide
Dingemanse Trucks & Trailers
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
13 950 € ≈ 59 170 zł
2015
795 933 km
Moc 368 KM (270 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
17 250 € ≈ 73 170 zł
2016
818 000 km
Euro Euro 6 Ładowność 17 065 kg Napęd 6x2
Holandia, Sliedrecht
Kontakt z dealerem
14 800 € ≈ 62 770 zł
2016
971 610 km
Moc 460 KM (338 kW) Euro Euro 6
Holandia, Rijnsburg
Kontakt z dealerem
29 900 € ≈ 126 800 zł
2016
849 000 km
Moc 440 KM (323 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 12 150 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Putten
Kontakt z dealerem
15 950 € ≈ 67 650 zł
2016
1 019 755 km
Moc 462 KM (340 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Napęd 4x2
Holandia, Nieuwerbrug a/d Rijn
Kontakt z dealerem