Ciągnik siodłowy DAF XF 460 4X2 EURO 6 SKIRTS SPOILERS HOLLAND TRUCK











Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















- Aluminium fuel tank
- Heavy duty engine brake
- Remote central locking
- Roof spoiler
- Side skirts
- Sleeper cab
- Spoilers
- Vehicle heater
= Remarks =
VIDEO AVAILABLE
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Reduction: single reduction
APK (MOT): tested until 03/2026
Registration number: 56-BGV-9
Please contact Frank de Jong, Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
- Дистанционно централно заключване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Странични престилки
- Boční lemy
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Hliníková palivová nádrž
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
= Další informace =
Nástavba: Standardní tahač
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Řízení
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Redukce: jednoduchá redukce
MOT: zkontrolováno do mrt. 2026
Registrační číslo: 56-BGV-9
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Schlafkabine
- Sideskirts
- Standheizung
= Anmerkungen =
VIDEO AVAILABLE
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reduzierung: einfach reduziert
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Kennzeichen: 56-BGV-9
Wenden Sie sich an Frank de Jong, Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Fjernlåsning
- Kraftig motorbremse
- Sideskørter
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Reduktion: enkeltreduktion
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
Registreringsnummer: 56-BGV-9
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Πλευρικές ποδιές
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Bloqueo centralizado a distancia
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Faldones laterales
- Freno de motor reforzado
- Spoiler para el techo
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
VIDEO AVAILABLE
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Reducción: reducción sencilla
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
Matrícula: 56-BGV-9
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Etäkeskuslukitus
- Kattospoileri
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
- Sivuhelmat
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Frein moteur renforcé
- Jupes latérales
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Spoilers
- Verrouillage centralisé à distance
= Remarques =
VIDEO AVAILABLE
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Réduction: réduction simple
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
Numéro d'immatriculation: 56-BGV-9
- Bočni pragovi
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Oldalsó védőlemezek
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
- Távirányításos központi zár
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Csökkentés: egyszeres csökkentés
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026
Rendszám: 56-BGV-9
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Spoiler dachowy
- Spoilery boczne
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Redukcja: redukcja pojedyncza
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
Numer rejestracyjny: 56-BGV-9
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Freno motore per impieghi gravosi
- Grembialature laterali
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Spoiler per il tetto
= Ulteriori informazioni =
Sovrastruttura: Trattore standard
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 8000 kg; Sterzo
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 11500 kg; Riduzione: riduzione singola
MOT: ispezionato fino a mar 2026
Numero di immatricolazione: 56-BGV-9
- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Dakspoiler
- Sideskirts
- Slaapcabine
- Spoilers
- Standkachel
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
VIDEO AVAILABLE
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Reductie: enkelvoudige reductie
APK: gekeurd tot mrt. 2026
Kenteken: 56-BGV-9
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong, Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Fjernstyrt sentrallås
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Sideskjermplate
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Saias laterais
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Redução: redução simples
APK (MOT): testado até mrt. 2026
Número de registo: 56-BGV-9
- Cabină de dormit
- Frână de motor heavy-duty
- Fuste laterale
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Обтекатели шасси
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Редуктор: один редуктор
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
Регистрационный номер: 56-BGV-9
- Diaľkové centrálne zamykanie
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Postranné zásterky
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
= Ďalšie informácie =
Nadstavba: Štandardný ťahač
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Riadenie
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Redukcia: jednoduchá redukcia
MOT: skontrolované do mrt. 2026
Registračné číslo: 56-BGV-9
- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Extra kraftig motorbroms
- Kupévärmare
- Sidokjolar
- Sovhytt
- Takspoiler
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Minskning: enkelreduktion
MOT: besiktigat till mrt. 2026
Registreringsnummer: 56-BGV-9
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Isıtıcı
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
- Uzaktan merkezi kilitleme
- Yan etekler