Ciągnik siodłowy DAF XF 440 ADR AT FL EXII OX




















Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















- Climate control
- Differential lock
- Heavy duty engine brake
- Remote central locking
- Roof spoiler
- Truck from the Netherlands
- Vehicle heater
= Remarks =
ADR AT FL EXII OX
MX-engine brake
Truck from the Netherlands
Perfect condition
= Dealer information =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= More information =
Bodywork: Hazardous materials
Tyre size: 315/70 22,5
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%; Suspension: air suspension
Registration number: 44-BGH-3
Please contact Thijs Kentie or Thijs Kentie for more information
- Дистанционно централно заключване
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Регулиране на температурата
- Спойлер на покрива
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Diferenciál s brzdou
- Ovládání klimatizace
- Robustní motorová brzda
- Střešní spoiler
- Topení
- Uzávěrka diferenciálu
- Vyhřívání vozidla
= Další informace =
Nástavba: Nebezpečný materiál
Velikost pneumatiky: 315/70 22,5
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%; Zavěšení: parabolické zavěšení
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 20%; Zavěšení: vzduchové odpružení
Registrační číslo: 44-BGH-3
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Klimaautomatik
- Niederländische LKW
- Sperrdifferential
- Standheizung
= Anmerkungen =
ADR AT FL EXII OX
MX-Motorbremse
Niederländische LKW
Sehr gute Kondition
= Weitere Informationen =
Aufbau: Gefährliche Stoffe
Refenmaß: 315/70 22,5
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%; Federung: Luftfederung
Kennzeichen: 44-BGH-3
Wenden Sie sich an Thijs Kentie oder Thijs Kentie, um weitere Informationen zu erhalten.
- Differentialespærre
- Fjernlåsning
- Klimaanlæg
- Kraftig motorbremse
- Styret spærredifferentiale
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Farlige materialer
Dækstørrelse: 315/70 22,5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%; Affjedring: luftaffjedring
Registreringsnummer: 44-BGH-3
Kontakt Thijs Kentie eller Thijs Kentie for yderligere oplysninger
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κλείδωμα διαφορικού
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Bloqueador diferencial
- Bloqueo centralizado a distancia
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Diferencial de deslizamiento
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Spoiler para el techo
= Más información =
Carrocería: Sustancias peligrosas
Tamaño del neumático: 315/70 22,5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%; Suspensión: suspensión neumática
Matrícula: 44-BGH-3
Póngase en contacto con Thijs Kentie o Thijs Kentie para obtener más información.
- Etäkeskuslukitus
- Ilmastointi
- Kattospoileri
- Lämmitin
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Raskaan käytön moottorijarru
- Tasauspyörästön lukko
- Chauffage
- Climate control
- Différentiel d'écartement
- Frein moteur renforcé
- Solde différentiel
- Spoiler de toit
- Verrouillage centralisé à distance
= Plus d'informations =
Construction: Substances dangereuses
Dimension des pneus: 315/70 22,5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%; Suspension: suspension pneumatique
Numéro d'immatriculation: 44-BGH-3
Veuillez contacter Thijs Kentie ou Thijs Kentie pour plus d'informations
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Krovni spojler
- Snažna kočnica motora
- Upravljanje klimatizacijom
- Differenciálzár
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Tetőlégterelő
- Távirányításos központi zár
= További információk =
Felépítmény: Veszélyes áru
Gumiabroncs mérete: 315/70 22,5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%; Felfüggesztés: parabolikus felfüggesztés
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 20%; Gumiabroncs profilja jobbra: 20%; Felfüggesztés: légrugózás
Rendszám: 44-BGH-3
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Thijs Kentie vagy Thijs Kentie-vel
- Blokada mechanizmu różnicowego
- HVAC
- Mechanizm różnicowy
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Spoiler dachowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Budowa: Substancje niebezpieczne
Rozmiar opon: 315/70 22,5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Numer rejestracyjny: 44-BGH-3
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Thijs Kentie lub Thijs Kentie
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Freno motore per impieghi gravosi
- Quadro di comando climatizzatore
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Spoiler per il tetto
= Ulteriori informazioni =
Sovrastruttura: Sostanze pericolose
Dimensioni del pneumatico: 315/70 22,5
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 8000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%; Sospensione: sospensione parabolica
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 20%; Profilo del pneumatico destra: 20%; Sospensione: sospensione pneumatica
Numero di immatricolazione: 44-BGH-3
- Automatische airconditioning
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Dakspoiler
- Nederlandse truck
- Sperdifferentieel
- Standkachel
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
ADR AT FL EXII OX
MX-motorrem
Nederlandse truck
Perfecte conditie
= Bedrijfsinformatie =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= Meer informatie =
Opbouw: Gevaarlijke stoffen
Bandenmaat: 315/70 22,5
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Vering: paraboolvering
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%; Vering: luchtvering
Kenteken: 44-BGH-3
Neem voor meer informatie contact op met Thijs Kentie of Thijs Kentie
- Fjernstyrt sentrallås
- Klimaanlegg
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Kraftig motorbrems
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aquecedor
- Bloqueio do diferencial
- Controlo da climatização
- Diferencial de deslizamento controlado
- Fecho centralizado remoto
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Substâncias perigosas
Tamanho dos pneus: 315/70 22,5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%; Suspensão: suspensão pneumática
Número de registo: 44-BGH-3
Contacte Thijs Kentie ou Thijs Kentie para obter mais informações
- Climatizare
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Frână de motor heavy-duty
- Spoiler pavilion
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Климат-контроль
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Опасный груз
Размер шин: 315/70 22,5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%; Подвеска: пневматическая подвеска
Регистрационный номер: 44-BGH-3
Свяжитесь с Thijs Kentie или Thijs Kentie для получения дополнительной информации
- Diaľkové centrálne zamykanie
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Kúrenie
- Ovládanie klimatizácie
- Strešný spojler
- Uzávierka diferenciálu
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
= Ďalšie informácie =
Nadstavba: Nebezpečné materiály
Veľkosť pneumatiky: 315/70 22,5
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%; Zavesenie: parabolické zavesenie
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 20%; Profil pneumatiky vpravo: 20%; Zavesenie: vzduchové odpruženie
Registračné číslo: 44-BGH-3
- Centralt fjärrlås
- Differentiallås
- Extra kraftig motorbroms
- Klimatanläggning
- Kupévärmare
- Styrd differentialbroms
- Takspoiler
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Riskfyllda material
Däckets storlek: 315/70 22,5
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%; Fjädring: luftfjädring
Registreringsnummer: 44-BGH-3
Kontakta Thijs Kentie eller Thijs Kentie för mer information
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Diferansiyel kilidi
- Isıtıcı
- Klima kontrolü
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Tavan spoyleri
- Uzaktan merkezi kilitleme