Nowy bus pasażerski MAN E-TGE 3.140





























































































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego





















Pojazd posiada rozkładaną rampę najazdową umożliwiającą dostanie się do pojazdu osobą na wózkach inwalidzkich
Moc: 136 KM (100 kW)
Moment obrotowy: 290 Nm
Przekładnia: 1-biegowa automatyczna skrzynia biegów
Napęd: Na przednie koła
Rozstaw osi: 3640mm
Rodzaj ogumienia tylnej osi: Pojedyncze ogumienie
Dopuszczalna masa całkowita: 3500 kg
Kolor nadwozia: Biały candy
Wymiary pojazdu: L3H3 - standard / dach wysoki
Pojazd wyposażony w drzwi boczne przesuwne z wysuwanym stopniem elektrycznym
Bogato wyposażony:
System rozpoznawania znaków drogowych
Siedzenie kierowcy amortyzowane „ergoComfort”
Aktywny asystent utrzymania pasa ruchu
Asystent bocznego wiatru
Asystent świateł drogowych „Light Assist ”
Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESP)
Kamera cofania „Rear View”
Kierownica wielofunkcyjna (3-ramienna)
Klimatyzacja Climatronic w kabinie kierowcy
Gniazdo ładowania Combo 2
Gniazdo 12 V i 2 uchwyty na kubki na tablicy rozdzielczej
Gniazdo wtykowe 230 V
Pompa ciepła
Reflektor główny LED ze światłami dziennymi LED
Reflektory przeciwmgielne z dodatkowym reflektorem do jazdy w zakrętach
Sterowanie głosowe
System czyszczenia reflektorów
System hamowania awaryjnego wspomagający kierowcę
System wykrywania zmęczenia
Tempomat
Wycieraczki przedniej szyby z przełącznikiem interwałowym i czujnikiem światła i deszczu
Czujniki parkowania z przodu i z tyłu oraz asystent ochrony bocznej
Wspomaganie ruszania pod górę
Wyświetlacz wielofunkcyjny / komputer pokładowy
MAN eTGE napędzany jest przez wydajny silnik elektryczny zasilany z akumulatora litowo-jonowego.
Akumulator ten ładowany jest zarówno z zewnętrznej sieci elektroenergetycznej jak również poprzez rekuperację podczas hamowania. Odzyskiwana jest energia kinetyczna pojazduktóra jest przekształcana na energię elektryczną i przechowywana w akumulatorze. MAN eTGE ma zasięg do 173 km (według NEDC) dzięki czemu nadaje się zarówno na dłuższe trasy jak i do pracy w mieście
Technologia
W pełni elektryczny bezemisyjny i bezstopniowy układ napędowy z wyjątkowo cichym silnikiem elektrycznym o maksymalnej mocy 100 kW(136 KM)
Czasy ładowania
Pełne naładowanie do 100% w czasie 5h 20‘ za pomocą skrzynki ściennej AC (7,2 kW) lub szybkie ładowanie DC do 80 % w czasie 0h 40‘ złączem Combined Charging System (CCS) (40 kW). Alternatywnie można ładować pojazd za pomocą dowolnego standardowego gniazda 230 V
Prędkość
Maksymalna prędkość ograniczona do 90 km/h zapewnia optymalne zarządzanie energią dzięki czemu idealnie sprawdza się w ruchu miejskim
Zasięg
Zasięg do 173 km (wg NEDC) na wszystkich trasach miejskich i poza miastem. Zapewnia to sporą rezerwę przy średnich odległościach pokonywanych w środowisku miejskim na poziomie od 60 do 80 km
Moment obrotowy
Moment obrotowy 290 Nm przy pełnym obciążeniu dostępny od początku
Akumulator
Wysokowydajny akumulator litowo-jonowy o pojemności 36 kWh wbudowany w ramę pojazdu pozwala zaoszczędzić miejsce i zapewnia optymalny rozkład masy oraz niski środek ciężkości pojazdu
W ofercie posiadamy usługę wynajmu długoterminowego z możliwością wykupu pojazdu po okresie umowy
najmu auta zastępczego opłacanego z OC/AC oraz likwidacje szkody komunikacyjne
Chcesz zmienić coś w swojej flocie? U nas możliwa jest zamiana Twojego busa/autobusu z dopłatą Klienta lub naszą
Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66
§ 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia