Bus pasażerski Fiat Doblo



















Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego








































Maks. nośność osi tylnej: 1140 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
VAT/marża: Możliwość odliczenia podatku VAT
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Tjeerd Croezen
Max. rear axle load: 1140 kg
APK (MOT): tested until 03/2026
VAT/margin: VAT qualifying
Please contact Tjeerd Croezen for more information
Maximale Hinterachslast: 1140 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Mehrwertsteuer/Differenzbesteuerung: Mehrwertsteuer abzugsfähig
Wenden Sie sich an Tjeerd Croezen, um weitere Informationen zu erhalten.
Maks. bagakselbelastning: 1140 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
moms/margin: Moms fradragsberettiget
Kontakt Tjeerd Croezen for yderligere oplysninger
Carga máxima del eje trasero: 1140 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
IVA/margen: IVA deducible
Póngase en contacto con Tjeerd Croezen para obtener más información.
Charge max. sur essieu arrière: 1140 kg
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
TVA/marge: TVA déductible
Veuillez contacter Tjeerd Croezen pour plus d'informations
Max. tengelyterhelés hátul: 1140 kg
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026
HÉA/marzs: HÉA levonható a vállalkozók számára
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Tjeerd Croezen-vel
Max. aslast achter: 1140 kg
APK: gekeurd tot mrt. 2026
BTW/marge: BTW verrekenbaar voor ondernemers
Neem voor meer informatie contact op met Tjeerd Croezen
Carga máx. do eixo traseiro: 1140 kg
APK (MOT): testado até mrt. 2026
IVA/margem: IVA elegível
Contacte Tjeerd Croezen para obter mais informações
Макс. нагрузка на заднюю ось: 1140 kg
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
НДС/маржа: С вычетом НДС
Свяжитесь с Tjeerd Croezen для получения дополнительной информации
Max. axellast bak: 1140 kg
MOT: besiktigat till mrt. 2026
Moms/marginal: Avdragsgill moms för företagare
Kontakta Tjeerd Croezen för mer information