Sprzedam ciężarówkę podwozie Volvo FM7 poprzez aukcję































































≈ 354,40 zł

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego













Bakløft: Nei
Eu godkjent: Nei
lengde:
bredde:
1999 Volvo FM7 CHASSIS
Ikke EU-godkjent
kun brukt på egen plass de siste årene
Motor fusker litt
mest sannsynlig p.g.a at den får luft i dieselsystemet
dette er noe eier antar og ikke er sikker på
så ny eier må regne med påkost på denne bilen for å få den godkjent
Rust og kosmetisk rundt omkring
se bilder
Bilen bør besiktiges og prøves før bud legges inn
Mål og vekt
Egenvekt med fører:10 340 kg
Maksvekt tilhenger m/brems:Ikke oppgitt
Maksvekt tilhenger u/brems:Ikke oppgitt
Maksvekt på tilhengerkobling:Ikke oppgitt
Maks vogntogvekt:44 000 kg
Maks taklast:Ikke oppgitt
Maks aksellast foran:8 000 kg
Maks aksellast bak:12 300 kg