Śmieciarka Volvo FM 12.340 GEESINK Waste collector / Müllwagen
PDF
Udostępnij
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/34
PDF
Udostępnij
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
11 500 €
Cena netto
≈ 49 340 zł
Kontakt z dealerem
Marka:
Volvo
Model:
FM 12.340 GEESINK Waste collector / Müllwagen
Typ:
śmieciarka
Rocznik:
2005-11
Pierwsza rejestracja:
2005-11-16
Przebieg:
562 113 km
Ładowność:
6 090 kg
Własna masa:
12 510 kg
Całkowita masa:
18 600 kg
Lokalizacja:
Belgia Gistel (West-Vlaanderen)6132 km od Ciebie
Data zamieszczenia:
4 lis 2024
Numer w ofercie dealera:
10315
Opis
Model:
GPM III 16L25 GCB1000 CE-Approved
Wymiary:
8,75 m × 2,55 m × 3,5 m
Zbiornik paliwa:
400 l
Zabudowa
Skrzynka narzędzi:
Silnik
Paliwo:
diesel
Pojemność:
12 130 cm³
Liczba cylindrów:
6
Euro:
Euro 3
Skrzynia biegów
Typ:
automat
Osie
Liczba osi:
2
Napęd:
4x2
Zawieszenie:
resorowe/pneumatyczne
Rozstaw osi:
4 300 mm
Koła bliźniacze:
Pierwsza oś:
315/80r22.5
Druga oś:
315/80r22.5
Hamulce
ABS:
Hamulec silnikowy:
Retarder:
Kabina
Klimatyzacja:
Radio samochodowe:
CD
Cruise control (tempomat):
Elektryczne podnoszenie szyb:
Elektr. regulacja lusterek:
Ogranicznik szybkości:
Osłona przeciwsłoneczna:
Zdalna ekspertyza
Usługa dostawy pojazdu
Dostawa z
Dodatkowa komplektacja
Blokada dyferencjału:
Stan
Stan:
używane
Dodatkowy opis
Kolor:
biały
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Kontakt do sprzedającego
Subskrybuj sprzedawcę
Frederik Viaene
Języki:
portugalski, hiszpański, włoski, niemiecki, francuski, angielski, niderlandzki
+32 475 76 ...
Pokaż
+32 475 76 01 14
+32 59 27 ...
Pokaż
+32 59 27 77 09
Adres
Belgia, Zachodnia Flandria, 8470, Gistel (West-Vlaanderen), Nieuwpoortsesteenweg 126
Lokalny czas dealera:
21:59 (CET)
Wyślij wiadomość
Kontakt do sprzedającego
Viatra Trucks NV – Vian NV
Belgia
od 13 lat na Autoline
4.1
10 opinii
Subskrybuj sprzedawcę
+32 475 76 ...
Pokaż
+32 475 76 01 14
+32 59 27 ...
Pokaż
+32 59 27 77 09
Wyślij zapytanie do sprzedającego
PDF
Udostępnij
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
13 500 €
≈ 57 920 zł
2009
230 811 km
Euro
Euro 4
Paliwo
diesel
Ładowność
10 930 kg
Napęd
6x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Belgia, Gistel (West-Vlaanderen)
Kontakt z dealerem
13 500 €
≈ 57 920 zł
2009
241 635 km
Euro
Euro 4
Paliwo
diesel
Ładowność
10 930 kg
Napęd
6x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Belgia, Gistel (West-Vlaanderen)
Kontakt z dealerem
11 500 €
≈ 49 340 zł
2005
259 581 km
Moc
310 KM (228 kW)
Euro
Euro 4
Napęd
6x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Belgia, Wingene
Kontakt z dealerem
12 500 €
≈ 53 630 zł
2010
541 120 km
Moc
330 KM (243 kW)
Euro
Euro 5
Napęd
6x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Belgia, Wingene
Kontakt z dealerem
12 750 €
≈ 54 700 zł
2003
425 643 km
Euro
Euro 2
Paliwo
diesel
Ładowność
11 025 kg
Napęd
6x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Belgia, Gistel (West-Vlaanderen)
Kontakt z dealerem
9 800 €
≈ 42 050 zł
2006
393 459 km
Moc
270 KM (198 kW)
Euro
Euro 3
Ładowność
17 950 kg
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Belgia, Bree
Kontakt z dealerem
9 500 €
≈ 40 760 zł
2006
200 000 km
Moc
320 KM (235 kW)
Euro
Euro 4
Ładowność
12 000 kg
Belgia, Antwerpen
Kontakt z dealerem
14 500 €
≈ 62 210 zł
2006
272 000 km
Moc
275 KM (202 kW)
Euro
Euro 3
Paliwo
diesel
Ładowność
9 943 kg
Napęd
6x2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Kontakt z dealerem
6 950 €
≈ 29 820 zł
2005
214 518 km
Paliwo
diesel
Ładowność
6 869 kg
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Belgia, Herentals
Kontakt z dealerem
9 700 €
≈ 41 620 zł
2007
313 888 km
Euro
Euro 5
Ładowność
11 600 kg
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Belgia, Bree
Kontakt z dealerem
7 950 €
≈ 34 110 zł
2006
316 945 km
Euro
Euro 4
Paliwo
diesel
Ładowność
10 700 kg
Napęd
6x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Belgia, Herentals
Kontakt z dealerem
12 500 €
≈ 53 630 zł
2011
Moc
265 KM (195 kW)
Euro
Euro 5
Paliwo
diesel
Ładowność
12 160 kg
Pojemność
20 m³
Napęd
6x2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Kontakt z dealerem
9 900 €
≈ 42 480 zł
2004
281 200 km
Moc
340 KM (250 kW)
Euro
Euro 3
Paliwo
diesel
Pojemność
18 m³
Napęd
6x2
Austria, Liezen
Kontakt z dealerem
12 500 €
≈ 53 630 zł
2008
161 765 km
Moc
310 KM (228 kW)
Euro
Euro 5
Paliwo
diesel
Ładowność
12 200 kg
Napęd
6x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Belgia, Gistel (West-Vlaanderen)
Kontakt z dealerem
9 700 €
≈ 41 620 zł
2007
315 982 km
Euro
Euro 5
Ładowność
11 590 kg
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Belgia, Bree
Kontakt z dealerem
7 500 €
≈ 32 180 zł
2004
337 129 km
Moc
340 KM (250 kW)
Euro
Euro 3
Paliwo
diesel
Ładowność
10 040 kg
Napęd
6x2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Kontakt z dealerem
8 500 €
≈ 36 470 zł
2006
332 935 km
Moc
256 KM (188 kW)
Euro
Euro 3
Paliwo
diesel
Ładowność
12 560 kg
Napęd
6x2
Belgia, Meer - Hoogstraten
Kontakt z dealerem
8 700 €
≈ 37 330 zł
2005
163 098 km
Ładowność
5 940 kg
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Belgia, Bree
Kontakt z dealerem
9 700 €
≈ 41 620 zł
2008
275 301 km
Euro
Euro 5
Ładowność
18 749 kg
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Belgia, Bree
Kontakt z dealerem
9 700 €
≈ 41 620 zł
2008
297 013 km
Euro
Euro 5
Ładowność
11 850 kg
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Belgia, Bree
Kontakt z dealerem
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Alu tank
- Double passenger seat
- Elec. windows
- Engine Brake
- Exhaust up
- Heavy duty engine brake
- PTO
- PTO
- PTO Hydraulics
= Remarks =
GEESINK garbage collection construction with container loader
Hub reduction rear axle
= More information =
General information
Cab: day
Transmission
Transmission: ALLISON AUTOMATIC, Automatic
Axle configuration
Tyre size: 315/80r22.5
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Reduction: hub reduction
Functional
Make of bodywork: GEESINK GPM III 16L25 GCB1000 CE-Approved
Pump: Yes
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Additional information
Please contact Frederik Viaene for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Въздушно окачване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Спирачка на двигателя
- Motorová brzda
- PTO
- Robustní motorová brzda
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Alu tank
- Auspuff Oben
- Bremskraftverstärker
- Doppel Beifahrer sitz
- Elek. Fensterheber
- Luftfederung
- Motorbremse
- PTO Hydraulik
- Zapfwelle (PTO)
- Zapfwelle (PTO)
= Anmerkungen =
GEESINK Müllsammelkonstruktion mit Containerlader
Nabenreduzierung Hinterachse
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Getriebe
Getriebe: ALLISON AUTOMATIC, Automatik
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/80r22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Funktionell
Marke des Aufbaus: GEESINK GPM III 16L25 GCB1000 CE-Approved
Pumpe: Ja
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Frederik Viaene, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Kraftig motorbremse
- Kraftudtag
- Luftaffjedring
- Motorbremse
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Transmission
Transmission: ALLISON AUTOMATIC, Automatisk
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/80r22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Reduktion: navreduktion
Funktionelle
Karosserifabrikat: GEESINK GPM III 16L25 GCB1000 CE-Approved
Pumpe: Ja
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Yderligere oplysninger
Kontakt Frederik Viaene for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Freno de motor reforzado
- Freno motor
- PTO
- PTO
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
Construcción de recogida de basura GEESINK con cargador de contenedores.
Eje trasero con reducción de cubo
= Más información =
Información general
Cabina: día
Transmisión
Transmisión: ALLISON AUTOMATIC, Automático
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/80r22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Reducción: reducción de cubo
Funcional
Marca carrocería: GEESINK GPM III 16L25 GCB1000 CE-Approved
Bomba: Sí
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Frederik Viaene para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Moottorin jarru
- Raskaan käytön moottorijarru
- Voimanotto
- Echappement vertical
- Frein Moteur
- Frein moteur renforcé
- Prise de force
- PTO
- PTO Hydraulique
- Réservoir alu
- Réservoir de carburant en aluminium
- Siege double passager
- Suspension pneumatique
- Vitres élec.
= Remarques =
Construction de collecte d'ordures GEESINK avec chargeur de conteneur
Essieu arrière à réduction de moyeu
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Transmission
Transmission: ALLISON AUTOMATIC, Automatique
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/80r22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Réduction: moyeux réducteurs
Pratique
Marque de construction: GEESINK GPM III 16L25 GCB1000 CE-Approved
Pompe: Oui
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Frederik Viaene pour plus d'informations
- Priključno vratilo
- Snažna kočnica motora
- Zračni ovjes
- Kihajtás
- Légrugós felfüggesztés
- Motorfék
- Nagy teljesítményű motorfék
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Hamulec silnikowy
- Wał odbioru mocy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Skrzynia biegów
Pędnia: ALLISON AUTOMATIC, Automat
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/80r22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Redukcja: redukcja piasty
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: GEESINK GPM III 16L25 GCB1000 CE-Approved
Pompa: Tak
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Frederik Viaene
- Freno motore per impieghi gravosi
- Presa di forsa
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensioni pneumatiche
- Aluminium brandstoftank
- Alu tank
- Dubbele bijrijderstoel
- Elek. ramen
- Luchtvering
- Motorrem
- PTO
- PTO
- PTO Hydrauliek
- Uitlaat omhoog
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
GEESINK vuilnisophaal opbouw met containerlader
Naafreduktie achteras
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Transmissie
Transmissie: ALLISON AUTOMATIC, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/80r22.5
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%; Reductie: naafreductie
Functioneel
Merk opbouw: GEESINK GPM III 16L25 GCB1000 CE-Approved
Pomp: Ja
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frederik Viaene
- Kraftig motorbrems
- Kraftuttak
- Luftfjæring
- Motorbrems
- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão pneumática
- Tomada da força
- Travão de motor
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Transmissão
Transmissão: ALLISON AUTOMATIC, Automática
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/80r22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Redução: redução do cubo
Funcional
Marca da carroçaria: GEESINK GPM III 16L25 GCB1000 CE-Approved
Bomba: Sim
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Informações adicionais
Contacte Frederik Viaene para obter mais informações
- Frână de motor
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pneumatică
- PTO
- Алюминиевый топливный бак
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматическая подвеска
- Тормоз двигателя
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Трансмиссия
Трансмиссия: ALLISON AUTOMATIC, Автоматическая
Конфигурация осей
Размер шин: 315/80r22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Редуктор: редуктор ступицы
Функциональность
Марка кузова: GEESINK GPM III 16L25 GCB1000 CE-Approved
Насос: Да
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Frederik Viaene для получения дополнительной информации
- Motorová brzda
- PTO
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
- Extra kraftig motorbroms
- Luftfjädring
- Motorbroms
- PTO
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı süspansiyon
- Motor freni
- PTO