Nowa ciężarówka warsztatowa MAN Copma ZDS 11 szlifierka do szyn
PDF
Udostępnij
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/6
PDF
Udostępnij
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
1 410 000 €
Cena netto
≈ 6 140 000 zł
1 734 300 €
Cena brutto
Kontakt z dealerem
Marka:
MAN
Model:
Copma ZDS 11 szlifierka do szyn
Typ:
ciężarówka warsztatowa
Rocznik:
2025
Całkowita masa:
18 000 kg
Lokalizacja:
Polska Kopaliny7294 km od Ciebie
Data zamieszczenia:
ponad 1 miesiąc
Autoline ID:
VL42313
Zabudowa
Skrzynka narzędzi:
Hak:
Osie
Liczba osi:
2
Napęd:
4x2
Zawieszenie:
pneumatyczne/pneumatyczne
Pierwsza oś:
hamulce - disc
Druga oś:
hamulce - disc
Kabina
Hydrauliczne wspomaganie kierownicy:
CB-radio:
Ogrzewanie postojowe:
Webasto
Komputer pokładowy:
Immobilizer:
Radio samochodowe:
MP-3
Cruise control (tempomat):
Sygnalizacja:
Centralny zamek:
Lampy dodatkowe:
Lampy przeciwmgielne:
Osłona przeciwsłoneczna:
Zdalna ekspertyza
Usługa dostawy pojazdu
Stan
Stan:
nowy
Dodatkowy opis
Kolor:
pomarańczowy
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Kontakt do sprzedającego
Subskrybuj sprzedawcę
Grzegorz Ogrodowski
Języki:
polski, angielski
+48 603 64...
Pokaż
+48 603 640 171
Adres
Polska, małopolskie, 32-720, Kopaliny
Wyślij wiadomość
Kontakt do sprzedającego
Copma Polska Sp. z.o.o
Polska
4.6
12 opinii
Subskrybuj sprzedawcę
+48 603 64...
Pokaż
+48 603 640 171
Wyślij zapytanie do sprzedającego
PDF
Udostępnij
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
52 800 zł
≈ 12 130 €
2001
467 000 km
Moc
155 KM (114 kW)
Paliwo
diesel
Napęd
4x4
Polska, Poznań
Kontakt z dealerem
161 000 €
≈ 701 000 zł
2020
10 000 km
Moc
180 KM (132 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Ładowność
1 100 kg
Napęd
4x2
Polska, Bochnia
Kontakt z dealerem
9 800 €
≈ 42 670 zł
2013
112 000 km
Moc
163 KM (120 kW)
Euro
Euro 5
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Polska, Tarnobrzeg
Kontakt z dealerem
8 200 €
≈ 35 710 zł
2004
96 849 km
Moc
150 KM (110 kW)
Napęd
4x2
Polska, Bogucin
Kontakt z dealerem
cena na żądanie
2024
Moc
160 KM (118 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Ładowność
4 500 kg
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/resorowe
Ukraina, m.Kyiv
Kontakt z dealerem
27 950 €
≈ 121 700 zł
2019
210 134 km
Moc
163 KM (120 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Chorwacja, Zagreb
Kontakt z dealerem
31 400 €
≈ 136 700 zł
2006
133 786 km
Moc
182 KM (134 kW)
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Chorwacja, Zagreb
Kontakt z dealerem
27 950 €
≈ 121 700 zł
2019
210 134 km
Moc
163 KM (120 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Serbia, Novi Sad
Kontakt z dealerem
31 400 €
≈ 136 700 zł
2006
133 786 km
Moc
182 KM (134 kW)
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Serbia, Novi Sad
Kontakt z dealerem
31 400 €
≈ 136 700 zł
2006
133 786 km
Moc
182 KM (134 kW)
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Węgry, Budapest
Kontakt z dealerem
12 000 €
≈ 52 250 zł
2001
355 986 km
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Czechy, Kamenice nad Lipou
Kontakt z dealerem
21 900 €
≈ 95 360 zł
2010
81 186 km
Moc
252 KM (185 kW)
Euro
Euro 5
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/resorowe
Niemcy, Wendelstein
Kontakt z dealerem
13 950 €
≈ 60 740 zł
2006
150 146 km
Moc
184 KM (135 kW)
Euro
Euro 4
Paliwo
diesel
Ładowność
7 700 kg
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
54 900 €
≈ 239 100 zł
2012
122 506 km
Moc
238 KM (175 kW)
Euro
Euro 5
Paliwo
diesel
Ładowność
4 120 kg
Pojemność
18,62 m³
Napęd
4x4
Zawieszenie
resorowe/resorowe
Niemcy, Sottrum
Kontakt z dealerem
27 950 €
≈ 121 700 zł
2019
210 134 km
Moc
163 KM (120 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Węgry, Budapest
Kontakt z dealerem
Dostawa nowej maszyny samobieżnej, dwudrogowej rozumianej jako zespół pojazdów pełniących wspólnie funkcję maszyny do reprofilacji szyn, przy czym jedna służy do transportu i zabudowy wyposażenia takiego jak, wyposażenie hydrauliczne , odciągi materiałów szlifierskich , agregat elektryczny itp. i działa jako ciągnik agregatu szlifierskiego.
Przez pojęcie reprofilacji szyn należy rozumieć obróbkę̨ mechaniczną szyn polegającą na usuwaniu przy użyciu narzędzi zabudowanych na maszynie warstwy metalu w określonym zakresie celem uzyskania wymaganego przekroju poprzecznego i podłużnego szyn, likwidacji odkształceń falistych powierzchni tocznej oraz zmniejszeniu wad po-wierzchniowych. Mechaniczna obróbka szyn wykonywana między innymi poprzez szlifowanie, które w swym zakresie obejmuje obszar powierzchni tocznej główki szyny w określonym zakresie kąta reprofilacji (mechanicznej obróbki szyn).
Reprofilacji wykonana poprzez szlifowanie mechaniczne opisane powyżej ma na celu usuniecie wad hutniczych, odkształceń falistych, wypłyceń i styków oraz usunięcia nie-regularnego zużywania się̨ powierzchni tocznej główki szyny w przekroju poprzecznym i nie należy przez to rozumieć dodatkowych zabiegów związanych z odtwarzaniem prze-kroju poprzecznego szyn innych jak szlifowanie z zadaniem parametrów.
Kontakt: pokaż kontakty
Maszyna umożliwia ustawienia wrzecion szlifierskich celem zoptymalizowania procesu szlifowania w zależności od zużycia eksploatacyjnego szyn.
Delivery of a new self-propelled two-way machine understood as a set of vehicles jointly performing the function of a rail profiling machine, one of which is used for the transport and installation of equipment such as hydraulic equipment, grinding material extractors, electric power unit, etc. and works as a grinding unit tractor.
The term rail profiling should be understood as mechanical treatment of rails consisting in the removal of a metal layer to a specific extent with the use of tools built on the machine in order to obtain the required cross-section and longitudinal cross-section of the rails, elimination of wavy deformations of the rolling surface and reduction of surface defects. Mechanical machining of rails is performed, among other things, by grinding, which covers the area of the rolling surface of the rail head within a specified range of the profiling angle (mechanical processing of rails).
Profiling performed by mechanical grinding described above is aimed at removing metallurgical defects, wavy deformations, shallows and contacts and removing irregular wear of the rolling surface of the rail head in the cross-section, and should not be understood as additional procedures related to the reconstruction of the cross-section of rails other than grinding with the task of parameters.
The machine allows the grinding spindles to be set to optimize the grinding process according to the wear and tear of the rails.
Contact: pokaż kontakty