Ciężarówka podwozie Renault Midlum 180 DXI Laadkep Airco Zijdeur 123.910KM!! Slaapcabine



























Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















- 4x2
- Ad-Blue
- Air suspension
- Car kit
- EURO 5
- Heavy duty engine brake
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Stability control
- Steering axle
- Vehicle heater
= Remarks =
Renault Midlum 180 DXi
Bouwjaar 2012
Originele kilometers 123.900KM!
EURO 5
Luchtvering
7.490kg uitvoering
Zijdeur
Airconditioning
Standkachel
Banden 90%
NL Truck - top conditie
= Dealer information =
Want to finance this vehicle? No problem. We can quickly arrange a competitive financial lease for you for 12, 24, 36, 48 or 60 months.
View all photos and more information at hesselinktrucks.com or contact us directly.
= More information =
Front axle: Max. axle load: 3700 kg; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Rear axle: Max. axle load: 5600 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Tail lift: tail lift, 1500 kg
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
Registration number: 58-BBF-8
Please contact John Hesselink or Christel Hesselink for more information
- Euro 5
- Въздушно окачване
- Комплект за автомобил
- Контрол на стабилността
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Система AdBlue
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
Вижте всички снимки и повече информация на hesselinktrucks.com или се свържете директно с нас.
- 4x2
- Euro 6
- Robustní motorová brzda
- Sada do auta
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Systém AdBlue
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- Řízení stability
= Informace o společnosti =
Prohlédněte si všechny fotografie a další informace na hesselinktrucks.com nebo nás kontaktujte přímo.
= Další informace =
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 3700 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 90%
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 5600 kg; Profil pneumatiky vlevo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 90%
Zadní dveře: zadní dveře, 1500 kg
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
Poškození: bez poškození
Registrační číslo: 58-BBF-8
- 4x2
- Ad-Blue
- Bremskraftverstärker
- Carkit
- Dachspoiler
- EURO 5
- Lenkachse
- Luftfederung
- Schlafkabine
- Stabilitätskontrolle
- Standheizung
= Anmerkungen =
Renault Midlum 180 DXi
Bouwjaar 2012
Originele kilometers 123.900KM!
EURO 5
Luchtvering
7.490kg uitvoering
Zijdeur
Airconditioning
Standkachel
Banden 90%
NL Truck - top conditie
= Firmeninformationen =
Dieses Fahrzeug finanzieren? Kein Problem. Wir arrangieren schnell einen günstigen Finanzierungsleasingvertrag für Sie mit einer Laufzeit von 12, 24, 36, 48 oder 60 Monaten.
Alle Fotos und weitere Informationen finden Sie unter hesselinktrucks.com/de oder kontaktieren Sie uns direkt.
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Max. Achslast: 3700 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse: Max. Achslast: 5600 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Ladebordwand: Heckklappe, 1500 kg
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
Kennzeichen: 58-BBF-8
Wenden Sie sich an John Hesselink oder Christel Hesselink, um weitere Informationen zu erhalten.
- 4x2
- AdBlue-system
- Bilsæt
- Euro 5
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
- Stabilitetskontrol
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Forhandleroplysninger =
Se alle fotos og mere information på hesselinktrucks.com eller kontakt os direkte.
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Maks. akselbelastning: 3700 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 5600 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Læssebagsmæk: læssebagsmæk, 1500 kg
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Skade: fri for skader
Registreringsnummer: 58-BBF-8
- Euro 5
- Αερανάρτηση
- Αεροτομή οροφής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κιτ αυτοκινήτου
- Σύστημα AdBlue
- Σύστημα ελέγχου ευστάθειας
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
Δείτε όλες τις φωτογραφίες και περισσότερες πληροφορίες στο hesselinktrucks.com ή επικοινωνήστε απευθείας μαζί μας.
- 4x2
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Control de estabilidad
- Estufa
- Euro 5
- Freno de motor reforzado
- Kit auto
- Sistema AdBlue
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
= Comentarios =
Renault Midlum 180 DXi
Bouwjaar 2012
Originele kilometers 123.900KM!
EURO 5
Luchtvering
7.490kg uitvoering
Zijdeur
Airconditioning
Standkachel
Banden 90%
NL Truck - top conditie
= Información de la empresa =
Vea todas las fotos y más información en hesselinktrucks.com/es o póngase en contacto con nosotros directamente.
= Más información =
Eje delantero: Carga máxima del eje: 3700 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 5600 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Trampilla elevadora: válvula de cierre trasera, 1500 kg
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
Matrícula: 58-BBF-8
- AdBlue-järjestelmä
- Ajoneuvon lämmitin
- Ajonvakautusjärjestelmä
- Autosarja
- Euro 5
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
- 4x2
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Contrôle de stabilité
- Euro 5
- Frein moteur renforcé
- Kit auto
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
- Système AdBlue
= Remarques =
Renault Midlum 180 DXi
Bouwjaar 2012
Originele kilometers 123.900KM!
EURO 5
Luchtvering
7.490kg uitvoering
Zijdeur
Airconditioning
Standkachel
Banden 90%
NL Truck - top conditie
= Information sur la société =
Découvrez toutes les photos et plus d'informations sur hesselinktrucks.com/fr ou contactez-nous directement.
= Plus d'informations =
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 3700 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 5600 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Trappe de chargement: soupape arrière, 1500 kg
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
Numéro d'immatriculation: 58-BBF-8
- Euro 5
- Grijač
- Grijač vozila
- Komplet za automobil
- Kontrola stabilnosti
- Krovni spojler
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Sustav AdBlue
- Zračni ovjes
- 4x2
- AdBlue rendszer
- Autós készlet
- Euro 7
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Stabilitásvezérlés
- Tetőlégterelő
= Céginformáció =
Tekintse meg az összes fotót és további információkat a hesselinktrucks.com oldalon, vagy vegye fel velünk közvetlenül a kapcsolatot.
= További információk =
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 3700 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 90%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 5600 kg; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 90%
Hátsó ajtó: hátsó ajtó, 1500 kg
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Kár: sérülésmentes
Rendszám: 58-BBF-8
- 4x2
- Euro 5
- Kabina sypialna
- Kontrola stabilności
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Spoiler dachowy
- Sterowanie głosem
- Układ płynu AdBlue
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Informacje o przedsiębiorstwie =
Zobacz wszystkie zdjęcia i więcej informacji na stronie hesselinktrucks.com/pl lub skontaktuj się z nami bezpośrednio.
= Więcej informacji =
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 3700 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 5600 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Klapa załadunkowa: klapa tylna, 1500 kg
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
Numer rejestracyjny: 58-BBF-8
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Witek Kempa
- 4x2
- Controllo stabilità
- Euro 5
- Freno motore per impieghi gravosi
- Kit auto
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sistema Adblue
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
= Informazioni sulla società =
Guarda tutte le foto e ulteriori informazioni su hesselinktrucks.com/it o contattaci direttamente.
= Ulteriori informazioni =
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 3700 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 90%; Profilo del pneumatico destra: 90%
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 5600 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 90%; Profilo del pneumatico destra: 90%
Portellone posteriore: portellone posteriore, 1500 kg
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
Danni: senza danni
Numero di immatricolazione: 58-BBF-8
- 4x2
- Ad-Blue
- Carkit
- Dakspoiler
- EURO 5
- Luchtvering
- Motorrem
- Slaapcabine
- Spoilers
- Stabiliteitscontrole
- Standkachel
- Stuuras
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
Renault Midlum 180 DXi
Bouwjaar 2012
Originele kilometers 123.900KM!
Afmetingen laadbak binnenwerks: 605x250x240 CM
EURO 5
Luchtvering
7.490kg uitvoering
Zijdeur
Airconditioning
Standkachel
Banden 90%
NL Truck - top conditie
APK 10/2025!
= Bedrijfsinformatie =
Dit voertuig financieren? Geen probleem. Wij regelen snel een scherpe financial lease voor je op 12, 24, 36, 48 of 60 maanden.
Bekijk alle foto’s en meer informatie op hesselink-trucks.nl of neem direct contact op.
= Meer informatie =
Vooras: Max. aslast: 3700 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras: Max. aslast: 5600 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Laadklep: achtersluitklep, 1500 kg
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Kenteken: 58-BBF-8
Neem voor meer informatie contact op met John Hesselink of Christel Hesselink
- AdBlue-system
- Bilsett
- Euro 5
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Stabilitetskontroll
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- 4x2
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Controlo da estabilidade
- Euro 5
- Kit para automóvel
- Sistema de AdBlue
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
= Informações do concessionário =
Veja todas as fotos e mais informações em hesselinktrucks.com/pt ou entre em contacto diretamente.
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 3700 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 5600 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Monta-cargas: monta-cargas, 1500 kg
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
Número de registo: 58-BBF-8
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Controlul stabilității
- Euro 5
- Frână de motor heavy-duty
- Kit auto
- Sistem AdBlue
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
Vedeți toate fotografiile și mai multe informații pe hesselinktrucks.com/ro sau contactați-ne direct.
- 4x2
- Euro 5
- Автомобильный комплект
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Система AdBlue
- Система курсовой устойчивости
- Спойлер на крыше
= Информация о дилере =
Посмотрите все фотографии и дополнительную информацию на сайте hesselinktrucks.com/ru или свяжитесь с нами напрямую.
= Дополнительная информация =
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 3700 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 5600 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Заднее подъемное устройство: заднее подъемное устройство, 1500 kg
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Повреждения: без повреждений
Регистрационный номер: 58-BBF-8
Свяжитесь с Witek Kempa для получения дополнительной информации
- 4x2
- Euro 5
- Kabína na spanie
- Kontrola stability
- Kúrenie
- Strešný spojler
- Systém AdBlue
- Súprava do vozidla
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 3700 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 90%
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 5600 kg; Profil pneumatiky vľavo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 90%
Zadné dvere: zadné dvere, 1500 kg
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Poškodenie: bez poškodenia
Registračné číslo: 58-BBF-8
- 4x2
- AdBlue-system
- Bilsats
- Euro 5
- Extra kraftig motorbroms
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Sovhytt
- Stabilitetskontroll
- Takspoiler
- Värmare
= Ytterligare information =
Framaxel: Max. axellast: 3700 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel: Max. axellast: 5600 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Baklucka: baklucka, 1500 kg
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
Registreringsnummer: 58-BBF-8
- AdBlue sistemi
- Araç kiti
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Euro 5
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Sleeper cab
- Stabilite kontrolü
- Tavan spoyleri