Ciągnik siodłowy DAF XF 440 6X2 NL TRUCK TUV 07-2026























Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















Bodywork: Standard tractor
Axle configuration
Max. front axle load: 8000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 7500 kg; Steering
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg
Functional
Make of bodywork: ZF
Maintenance
APK (MOT): tested until 07/2026
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Additional information
Please contact DHR OTTER for more information
= Dealer information =
pokaż kontakty
Maximální zatížení nápravy pro: 8000 kg
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Řízení
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 11500 kg
Značka karoserie: ZF
MOT: zkontrolováno do jul. 2026
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
= Informace o společnosti =
pokaż kontakty
Aufbau: Standard-SZM
Achskonfiguration
Maximale Vorderachslast: 8000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg
Funktionell
Marke des Aufbaus: ZF
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 07.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an DHR OTTER, um weitere Informationen zu erhalten.
= Firmeninformationen =
pokaż kontakty
Maks. frontakselbelastning: 8000 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Karosserifabrikat: ZF
APK (Bileftersyn): testet indtil jul. 2026
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
= Forhandleroplysninger =
pokaż kontakty
Carrocería: Tractor estándar
Configuración de ejes
Carga máxima del eje delantero: 8000 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg
Funcional
Marca carrocería: ZF
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta jul. 2026
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con DHR OTTER para obtener más información.
= Información de la empresa =
pokaż kontakty
Charge max. sur essieu avant: 8000 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Marque de construction: ZF
APK (CT): valable jusqu'à juil. 2026
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
= Information sur la société =
pokaż kontakty
Max. tengelyterhelés: 8000 kg
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg
Karosszéria gyártmánya: ZF
MOT: vizsgálták, amíg jul. 2026
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
= Céginformáció =
pokaż kontakty
Maks. nośność osi przedniej: 8000 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Marka konstrukcji: ZF
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jul. 2026
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Informacje o przedsiębiorstwie =
pokaż kontakty
Carico massimo per asse per: 8000 kg
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 7500 kg; Sterzo
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 11500 kg
Marca della carrozzeria: ZF
MOT: ispezionato fino a lug 2026
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
= Informazioni sulla società =
pokaż kontakty
DATUM 08-07-2015
AIRCO
NACHTVERWARMING
KOELKAST
RVS KISTEN
VOORZIEN VAN SCHUIFSCHOTEL
GESTUURDE VOORLOOPAS
= Bedrijfsinformatie =
WE HAVE MORE THAN 850 TRUCKS AND TRAILERS IN STOCK
pokaż kontakty
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Asconfiguratie
Max. aslast voor: 8000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg
Functioneel
Merk opbouw: ZF
Onderhoud
APK: gekeurd tot jul. 2026
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met DHR OTTER
= Bedrijfsinformatie =
pokaż kontakty
Carga máx. do eixo dianteiro: 8000 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg
Marca da carroçaria: ZF
APK (MOT): testado até jul. 2026
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
= Informações do concessionário =
pokaż kontakty
Макс. нагрузка на переднюю ось: 8000 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Марка кузова: ZF
APK (TO): проверка пройдена до jul. 2026
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
= Информация о дилере =
pokaż kontakty
Maximálne zaťaženie nápravy pre: 8000 kg
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Riadenie
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg
Značka karosérie: ZF
MOT: skontrolované do jul. 2026
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
= Informácie o spoločnosti =
pokaż kontakty
Max. axellast för: 8000 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 7500 kg; Styrning
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg
Fabrikat av karosseri: ZF
MOT: besiktigat till jul. 2026
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
= Information om företaget =
pokaż kontakty